32. Alergie A Zabiniho Plány

90 11 0
                                    

Do sobotního rána jsem se probudila až moc nadšená. Naše šaty už nám dávno visely na ramínku na skříni a jak jsem je tak pozorovala, napadlo mě, že se nám vážně hodně povedly.

Když jsem vešla do koupelny, moje velké nadšení jaksi opadlo.

"Merline co to mám na obličeji?! " zakřičela jsem přes celou ložnici.

"Co se děje? " Ozvalo se dvakrát rozespale.

Já jsem ale neodpověděla a radši jsem se začala přehrabovat v koši, kam jsme včera vyhodily obaly od masek na obličej.

Ne... Prosím, ať ta maska neobsahuje meruňkový olej. Prosím ať tam není.

Obsahuje meruňkový, levandulový a arganový olej, hlásil hned druhý největší nápis na obalu.

"Do háje, já jsem tak blbá, proč jsem si to nepřečetla. " nadávala jsem si, zatímco jsem sledovala svůj obličej, pokrytý nepěknou vyrážkou.

"Co se stalo Mio? " volala na mě Ginny, kterou jsem zřejmě probudila.

"Nic, jenom jsem si včera dala na obličej masku, ve které byla obsažená látka, na kterou jsem alergická. Já si zajdu za madam Pomfreyovou, třeba mi pomůže. " odpověděla jsem, zatímco jsem se snažila najít něco, čím bych si zakryla obličej na cestu na ošetřovnu.

Nakonec jsem zvolila mikinu s kapucí, kterou jsem si stáhla přes obličej, jak jen to šlo.

Přestože jsem cestou na ošetřovnu moc lidí nepotkala, stejně mi přišlo, že na mě všichni zírají a že mě za zády pomlouvají. Moc příjemný pocit to vážně není.

"Haló? Madam Pomfreyová, jste tu někde? " volala jsem přes zdánlivě prázdnou ošetřovnu.

"Poppy bohužel musela narychlo odjet, takže ji zastupuji já. Takže co potřebujete slečno Malfoyová? Hádám, že to má co dělat s tou kapucí přes obličej? " ozvalo se znenadání za mnou.

"Eh, dobré ráno pane profesore. Já jen, že jsem si včera večer dala na obličej masku, která obsahuje meruňkový olej. Jsem na něj alergická a mám z něj vyrážku. " stáhla jsem si kapucu a dělala jsem, že jsem si rozhodně nevšimla toho, jak se zašklebil, při pohledu na můj obličej.

"A mohu vědět, proč jste si řádně nepřečetla složení té masky, před tím, než jste si ji aplikovala? " pozvedl obočí a vydal se pro nějaký lektvar do skladu.

"Já vlastně ani nevím, zapomněla jsem, že jsem na něco alergická. Vlastně jsem alergickou reakci neměla už pár let... " přemýšlela jsem nahlas.

"Tohle vypijte před jídlem a tohle až po jídle. Mělo by to zabrat do pár minut. A příště laskavě čtěte, než něco použijete... " podal mi Snape dva flakónky, otočil se na patě a odešel do kanceláře. Nezapomněl samozřejmě řádně praštit dveřmi.

Tak fajn. Vypila jsem první lahvičku a nechutí jsem se otřásla. Odporné. V odrazu jednoho ze skel ve vitrínách s léčivy jsem zkontrolovala svůj vzhled.

Už to není tak vidět a je to mnohem světlejší, tak snad ta druhá břečka taky pomůže a nebudu to muset řešit tunami make-upu a nebo tím, že se prostě rozhodnu zamknout ve věži a nevylézat, dokud to nezmizí.

Cestou na snídani jsem se ještě stavila v ložnici, abych se mohla převléct a trochu upravit.

Bohužel jsem zapomněla na čas, a tak když jsem přišla do Velké síně, byla prázdná. Až na moje dvě spolubydlící.

"Tušily jsme, že snídani nestihneš a tak jsme ti vzaly dva toasty a hrnek kafe. " zašklebila se Ginny.

"Díky holky, jste fakt nejlepší. Nevím, co bych bez vás dělala. " usmála jsem se vděčně a zakousla jsem se do toastu.

Malfoyova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat