1.6🔗

1.5K 166 466
                                    

SELAMMMM

İyi okumalarrr

Defne'den devam

Boş bir sınıfta oturmuş, kitabın birden bire beliren sayfalarına göz atıyordum.

Barış ise sınıfta volta atıp durmakla meşguldü.

"Acaba biraz şey mi yapsan.. "

"Ney? Gelip okumana yardım falan mı etmem lazım?"

Aynen sen geç dalganı..

'İki saattir kitapla birleşicek aq'

"Ne?"

"Ne ne kızım?!"

"Kitapla birleşiçek falan diyorsun, şurda  çözmeye çalıştığım bi efsane var. O da mı battı sana?"

Yürümeyi bırakıp bana baktı ve "ben bir şey demedim?" dedi.

"Senin sesini duydum eminim"

"Yav.."

'Manyak mıdır nedir'

"Sensin manyak ya"

"Lan!?"

Barış hızlı bi şekilde yanıma gelip oturduğunda neden bu kadar şaşkın olduğunu anlamaya çalışıyordum.

"Şuan beni duyuyorsun değil mi?"

"Evet çünkü konuşuyorsun?"

'Pekala dudaklarıma bak, kıpırdatmıyorum. Duyuyorsun değil mi?'

Dudaklarını cidden azcıcık bile açmıştı. 'Nasıl ya' der gibi bakarken barış 'düşüncelerimi okuyorsun.' demişti.

"Az önce yine yaptın"

"O-oha"

Yanıbaşıma gelip elimden kitabı aldı. Sayfaları çevirirken "Yeni beliren sayfalarda belki bununla ilgili bir şey yazıyordur" dedi.

"Sadece safir taşı ile ilgili şeyler var"

"Bu güçlere sahip kişiler bile değiliz, uymayan yazıların belirmesi çok saçma."

"Belki aramızdan biridir"

"Aramızdan biri görünmez olsa bilirdik"

"Bilmiyorum farkında mısın fakat diğerlerinin yanında bile değiliz"

Kitabı kapatıp bana uzatırken "gidelim o zaman?" dedi. Kafamı sallayıp oturduğum yerden kalktım. İkimiz beraber olduğumuz sınıftan çıkıp diğerlerini aramaya başlamıştık.

Deniz Ada'dan devam

Su seviyesi diz kapaklarımıza kadar grlmiş dahada yükselmeye devam ediyordu.

Eren-olmuyor işte ölücez

Ogün-biz ölücez gerizekalı, su sana değmiyor bile.

Aşkın-tek pişmanlığım ölüceğim gün pizza yiyememek...

Deniz-ya yeter! Odaklanır mısın artık.

Eren-kolay duruyor galiba ordan

Deniz-senin beceriksizliğin yüzünden ölmek istemiyoruz hepsi bu. Hadi.

Ogün-ellerini kullan.

Eren gözlerini kapattı, aynı şeyleri tekrar ediyordu. Ellerini açtı ve suyun yükselmesine zıt bir şekilde aşağıya doğru bastırdı. Su seviyesi dahada yükseldiğinde onu durdurucaktım ki Ogün eliyle susmamı işaret etti.

Karaağaç KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin