İyi okumalarr!
Deniz Ada'dan devam
Kapı birden açıldığında içeriye giren tipler kesinlikle Aşkın değildi.
Iy bu salak pembe saçlı kızın burda ne işi var aq!?
Uzun boylu çocuk sarışın olana bakarken "bu halin ne eren?" diye sormuştu.
Katilin adı Eren'miş, öğrenmiş oldum.
Sıfatına tükürdüğüm Eren "şurdan çıkalım anlatıcam" dediği sırada içeriye giren Defne "yerinde olsam çıkmazdım" dedi.
Yanında Aşkın'la beraber gelip kapıyı kapattılar. Ben yerimden kalkıp birden Aşkın'a sarıldığımda bana ne olduğunu soruyordu.
Deniz-şöyle oldu, bu adı Eren olan çocuk katil.
Aşkın-hakkını yemeyelim o tip var şuan
Eren-neden dışarıya çıkmamamız gerektiğini açıklasanız?
Ayda-bu kızı mı yanına aldın ala ala Eren? Cidden mi?
Eren-kız ölü görünce almak zorunda kaldım Ayda.
Aşkın-ne ölüsü?
Defne-ne bok yedin?
Eren-siz neden Defne'yi getirmek gibi bi salaklık yaptınız? Kıvanç sen nasıl izin verdin abi
Kıvanç-biz getirmedik, yolumuza çıktılar.
Aşkın-yolunuza çıkmak? Pardon koca adam ama önce biz geliyorduk.
Eren-neye göre geldiniz çok merak ettim
Aşkın "Deniz'im mesaj attı." dediğinde hepsi bir bana bakmaya başladı.
Eren fazlasıyla sinirli bi şekilde bakarken "sana ne dersem o olucak demiştim." dedi.
"Sen kimsin ki bana emir vereceğini sanıyorsun?" dediğimde üstüme yürüyordu ki Aşkın beni arkasına alıp "deneme bile." diye tısladı.
Kapıya ard arda yumruk atılması ve birden açılması hepimizi germiş olucak ki bir kaç adım geri çekildik.
İçeriye giren çocuk "olum ayin yapıyolar galiba lan!" dediğinde kaşlarımı çattım.
Ne ayini aw?!
Kıvanç olduğunu düşündüğüm şahıs "Gökhan saçma oyun ve şakalara vaktimiz yok." dediğinde çocuk gömleğinin üstündeki kan damlalarını gösterdi.
Aşkın-pek şaka gibi durmuyor.
Gökhan-değil zaten, bunlar üstüme yukarıdan damladı resmen.
Deniz-dur biraz, damladı derken?
Gökhan-koridorda yürürken baya baya damladı. Ayı kurban ediyolar bence
Deniz-ayı?
Ayda-koluna kan damladı ve sen damlayan yere bakmadın mı?
Gökhan-kanka...
Eren-nerdeydin? Müdür'ün odasında mı?
Gökhan "kanka senin" derken Eren boşluğuna dirseğini geçirmişti. Gökhan cümlesine "orda işim olmaz, müzik katındaydım" diye devam etti.
Garipsesem de aklıma gelenleri kendime saklayıp dinlemeye devam ettim.
Defne-müzik katı son kat zaten
Ayda-üstü çatı katı çünki.
Defne-açık bir yer ama yinede oraya çıkan bir kapı var diye biliyorum