3.9🍁

620 70 442
                                    

İyi okumalarrr

Gece'den devam

Kulübenin önünde yalnız başıma durmaktaydım. Oksijen alıyoruz karbondioksit veriyoruz... Sakinim, evet sakinsin Gece.

Alt tarafı hayatından en değer verdiğin kişilerden biri ölümden döndü. Ne olmuş yani değil mi?

OFFFF!

Lanet olası sakinleşme isteğime karşı çıkan bir mantığım var. Amaan ne güzel!

Ben dedim ama. İlla o boktan planla hareket edecekler tabi. Gece kim ki burda. Herkesin götünü kurtarıyorum ama sözüm bir kere dahi olsun geçmiyor. Enayi sermayesi falan dönmüyor burda anasını satayım! Sinir doldum, kusuyorum.

"Ne diye kendine işkence ediyorsun seni aptal?"

Duyduğum sözlere göz devirmekle yetindim. Isırdığım parmağımı ağzımdan çektim.

"Şuan seninle uğraşamam Kıvanç."

"Uğraş mı dedim?"

"Git başımdan."

Tabii ki de dediğimi yapmayıp yanımsa durmaya devam etti. Bileğimi tutup kendine çektiğinde "Ne yapıyorsun-" diye sordum.

"Kes sesini iki dakika."

Koluma bakarken "İyi bari diğer tarafı görünmüyor" dedi. Gözlerim açılırken "Diğer tarafı mı görünüyordu-" diye sordum.

"Delikti bildiğin, nasıl ölmedin anlamadım."

"Ölsem sevinirdin sende tüh be, bir daha ki sefere artık."

"Aynen"

Kolumu kendime çektim. Bakışlarımı yere doğrulttuğum sırada arka taraftan gelen bir ses dikkatimi dağıttı. "Bölmüyorum umarım?" diye soran kıza baktım.

Göz devirip "Neyi böleceksen artık..." diye mırıldandım.

Çok takılmayıp boş olan tarafıma geçti. "Bilmem özel bir şey konuşuyorsunuzdur falan?"

Kıvanç-Özel bir şey? Bu bir işin iki ucunu bir araya getiremeyen beceriksizle ne özelim olabilir aq!?

Valeria-Tamam sakin...

Gece-Dostum beni ve olağan üstü yeteneklerimi kıskandığı için sinirlendi tabi.

Kıvanç-Evet ölümün kıyısından dönmeni kıskandım aynen.

Gece-Sen olmadan da o durumdan kurtulurdum.

Kıvanç-Adam kelleni uçurucaktı sen hâlâ kurtulurdum diyorsun. Yaşıyorsan benim sayemde.

Gece-Ha yani bir de utanmadan eski kafalı moruklar gibi yaptığın 'iyiliği' başıma mı kakacaksın?

Kıvanç-Akıllanmıyorsun ki konu yapansın?

Gece-Siktir lan ordan. Akıllanmıyormuşmuşum. Senide gördük sığır kılıklı.

Kıvanç-Kes sesini.

Gece-Zoruna gittim diye kes sesini de tabi aptal

Kıvanç-Salak

Gece-Maymun kılıklı goril

Kıvanç-Mal.

Valeria-Shipledim bile-

Gece-Tanrı korusun!
Kıvanç-Tanrı korusun!

Gece-Beni taklit etme.
Kıvanç-Beni taklit etme.

Gece-Bak ya! Kes şunu.
Kıvanç-Bak kes şunu.

Karaağaç KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin