3.5🍁

708 70 420
                                    

.

İyi okumalarrr

Deniz Ada'dan devam

Masada oturan herkes ayaklanıp önümde eğileceği an elimle durmalarını işaret ettim.

"Oturun lütfen" dediğimde herkes Gediz'e baktı. Gediz oturmalarını işaret ettiğinde oturdular.

Masanın bir ucunda duran sandalyeyi çekti Gediz. Oturmamı istediğini belli etti. Oturduğumda üzerimde olan gözlerden azda olsa rahatsız oldum. Alışkın değildim ne de olsa.

Kimileri otuzlarında kimileri genç bir gurup vardı önümde. Ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

Daha önce beni ormana ışınlayan kapşonlu kişide masadaydı. Onun yanında oturan genç kız elini kaldırdı.

"Efendim bu kız daha önce adamlarımızdan birini öldürmemiş miydi? Ben mi yanlışım? Onu aramıza almak ne kadar mantıklı olur ki..."

Gediz "Ben ve ya Leydiniz emir verdikten sonra sizi ne ilgilendirir?" dediğinde kız susup arkasına yaslandı.

Leydiniz? Kimden bahsediyor? Ben olmadığım kesin.

Girdiğimiz kapının tekrar açıldığını duydum. Kapı arkamda kalıyordu.

"Geciktiğim için kusura bakmayın."

Ne...

Gözlerim fal taşı gibi açılırken konuşan kisinin adımları kulağıma geliyordu. Yürüdü ve onu görebileceğim bir konuma erişti. Şaşkınlığımı yüzümden silip soğukkanlı bir şekilde gözlerinin içine baktım.

Barış?

Bu sen misin cidden? Nasıl... Nasıl yani kandırıldık mı? Bunca zaman buray mı hizmet ediyordu. Peki ya okulda ölen öğrenciler, işlenen onca cinayet? Haberi var mıydı, hepsini o planladı belki de. Şaka gibi.

Hayır, kabullenemiyorum.

Sen de aynı tarafta değil misin Deniz?
Hayır. Hayır böyle değil.

Barış'ın koyu kahve gözlerine bakarken çaprazımda yer alan boş sandalyeyi çekip oturmuştu.

Gediz "Önemli değil. Yeni plan ne alemde?" dediğinde Barış masadakilere baktı.

Aklım almıyor, oyuna mı geldik? Ya onca cinayeti Barış planladıysa?

"Elimizde ki güç ile büyük binaya girebiliriz. Burada bayan Deniz'in yardımı olacak. Küçük bir dikkat dağınıklığı için bir yangın iş görür. Güvenlikler dağılırken biz elimizi kolumuzu sallayarak binaya ön kapıdan bile girebiliriz."

Barış'ın sözleri bittiğinde kapşonlu takan kişi "Kız daha güçlerini kullanmayı bilmeyen bir acemi. Ben hallederim." dediğinde Gediz yumruğunu masaya vurdu.

Yüzünü göremediğim çocuğa bakarken "Plan neyse ona sadık kalınıcak." dedi sert çıkan sesiyle Gediz.

Kapşonunun altından hafif ağızı görünürken sırttı alaycı bir şekilde çocuk. "Vakit kaybı." diye mırıldandı.

Masada ki bir kaç kişi onu onayladıklarını belli eder şekilde fısıldaşırken Barış "Sessiz olun. Daha bitmedi." dedi. Sesi yüksek çıkmasada korkutucu bir tınısı vardı.

Planı anlatmaya devam etti.

"Erdemleri engellemek için Chardee gidecek. O hepsini tutar. Ama öldürmek yok, oyalayacaksın." derken kapşonu yüzünü kapatan çocuğa bakıyordu.

Karaağaç KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin