3.1🍁

802 85 449
                                    

Multimedya bölümde ki şarkı'

İyi okumalarrr aşklarımmmm

Deniz Ada'dan devam

Nehrin önünde oturmuş gün doğumunu izliyordum. Kuşların cıvıltısı su sesine karışıyordu. Elimi ağızıma kapatıp esnedim.

Dün akşam annemlerin yanına varmıştık. Yorgunluğuma kapılıp uyuyakalmıştım erkenden. Kuş cıvıltılarını duyduğumda ise çadırdan kimseyi uyandırmadan çıkıp gün doğumunu izlemek için nehir kenarına kadar gelmiştim. Burda ağaca yaslanıp birbiriyle barışık canlıları ve doğayı izlemek o kadar sakinleştiriciydi ki...

Uyandıklarında yola çıkacağımız için yalnız kalıp biraz kafa dinlemek iyi olur diye düşündüm. Sığınak olarak adlandırdıkları yere gidecekmişiz.

Yıllar yıllar önce, dört mevsim takım yıldızlarının güçlerine sahip olan insanlar varmış.

Hem onları arayıp hem güvende olacağımız bir yere gidicek ve sonunda büyük bir savaşa hazır olucakmışız. Yani... Dünyayı yok etmek isteyen bir adamla ve ordusu ile baş başa bir savaş.

Efsaneye göre.. Bir araya geldiğinde kontrollü bir şekilde kullanıldıklarında güçleri ile istediklerini yapabilen dört kişi var.

Kabileler, doğa üstü tehlikeler veya saf kötüler ile savaşan asil kişiler. Ya da varlık mı deniyormuş ne...

Yazı temsilen, kartal takım yıldızından gücünü alan ateş kraliçesi Hayden.

Gücüyle yanardağları yerinden oynatabilen asil bir kraliçe olan Hayden bir gün hırsına yenik düşüp kontrolu kaybetmiş. Diğer üçü ile anlaşamaz çoğu zaman çıkarları için savaşırmış. Aslında mevsim dörtlüsü ile yan yana olmayı sevsede kafa yapıları uyuşmazmış. Halk gücünü kullanamadığını düşündüğünde tahttan indirmeye çalışmışlar kraliçeyi, kendini kanıtlamak için yapmadığı şey kalmamış fakat kontrolü kaybedeceği aklının ucundan bile geçmemiş. Ne trajiktir ki kendi hatası sonucu güneşten ateş parçaları düştüğünde bütün halkı yanarak ölmüş.

İlkbaharı temsilen, Aslan takım yıldızının gücüne sahip olan evrenin en büyük büyücüsü prens Luke suya hükmedebiliyormuş.

Sessizliği ile bilinsede son derece agresif hareketleri de varmış. Büyülerini güvendiği insanlara püf noktaları ile anlatır ve yol göstererek öğretirmiş. Suyu kontrol edişi bir çok kişiyi kendine hayran bırakırmış. Kraliçe Hayden'a olan aşkı dilden dile dolaşırmış... Aslında karşılıklıymışta. Birbirlerini seven zıt kutuplar. Heydan'ın ateşini söndürmeye çalışırken sevdiği kadının kollarında can vermiş ya zaten...

Sonbaharı temsilen, pegasus takım yıldızından gelen toprak elementinin gücüne sahip olan peri kızı Lara güzelliği ile bilinirmiş.

Kibar ve nazik tavırları kimseye yıkım gücüne sahip olduğu hissini vermezmiş. Yere bir damla gözyaşı düştüğünde başlayan deprem ve heyelanlar tüm evrende felaketlere yol açar, korku salarmış insanlara. Güzeller güzeli Lara çok sevdiği çiçeklerinin arasında gezinirken bir insana kaptırmış temiz kalbini. Güvenmiş, sevmiş ve karlılığında kırılmış. Aşık olduğu insan onun peri kanatlarını kesmiş, gösteriş için onu kandırmış ve kanatlar ile insanların dikkatini çekip ünlü olmuş kendi çapında. Lara kırıldığında yere akan gözyaşları başlatmış savaş ve doğa üstü felaketleri...

Son olarak kışı temsil eden, avcı takım yıldızının gücü soğuk ve buzu kontrol edebilen James bir savaşçıydı.

Dördü bir araya gelirdi elbet fakat James takım stratejisinden uzak kalan, yalnız çalışan bi soyluydu. Duygularından çok mantığı ile hareket ettiğini düşünürlerdi. Yanlıyorlarmış. İntikam için savaşırmış daima. Bir yere kadarmış mantığı, daha sonra ailesinin ölü bedenleri gözünde canlanırmış. Düşüncelerini dışa yansıtmadada kensi kafasında kendini bitiricek kadar büyükmüş ya her fikri. Tam bir yalnız kovboy...

Karaağaç KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin