KATA-KATA MEROYAN NOOROO
-----------------------------------------*Pandang sekeliling* Entahlah, wey. Aku tak tahu nak meroyan apa.
Tut...
Akhirnya! Siap juga buku yang entah keberapa aku hasilkan ini. Masa aku hasilkan cerita ini, aku pun terfikirlah (dalan tandas)... apa kata buat kisah anak-anak balik ke masa lalu jumpa mak dan ayah dia kahwin paksa?
Lepas itu aku tukar jalan cerita dia sedikit... dan KEBABOOM! Jadilah plot cerita ini. Terima kasih i_am_kacang kerana menambah sikit plot ini. Tak adalah merapu sahaja.
Aku mula-mula hendak tulis seorang diri. Tiba-tiba, sebelum tarik selimut... aku pun terfikirlah juga. Teringin juga nak collab cerita dengan orang. Memandangkan cik kacang rapat dengan aku, aku pun ajaklah dia lepak kedai mamak online dan hasilkan kisah ini.
Terima kasih kerana sudi membaca kisah ini. Harap-harap terhiburlah kau orang, ya? Manalah tahu tidak puas hati ke, nak ajak aku lawan pedang guna batang mop ke.
Jumpa di lain karya!
-----✧✧☘✧✧-----
KATA-KATA MEROYAN KACANG
--------—------------------------------Thanks for reading walaupun kebanyakan bab Rys ada tersilap dengan bab Nooroo, chapter pendek tapi kadang ada yang melimpah. Typo menjelma, penggunaan kata yang sedikit (sebab tak pergi sekolah, perkataan demi perkataan mula menghilang dari otak~)
Well, thanks again and bye. ✨
-----✧✧☘✧✧------
PERTANYAAN
• Soalan untuk encik kodok? Yalah, popular dia dalam cerita ini.
• Watak paling menempat di hati?
(Jawab Umayma boleh, tapi kena cek kiri dan kananlah. Takut ada kaki Haq melayang pula.)• Cutest moment please...
• Perasaan bila Haq marah Surfina masa dia kecil?
-----✧✧☘✧✧-----
MEME
----------------
YOU ARE READING
Kepada 15 Tahun Yang Lalu
Fiksi Remaja𝓚𝓮𝓹𝓪𝓭𝓪 15 𝓣𝓪𝓱𝓾𝓷 𝓨𝓪𝓷𝓰 𝓛𝓪𝓵𝓾... ...................................... "Adik harap, adik boleh jumpa mama. Walaupun syurga adik tiada dekat sini, adik tetap boleh masuk syurga kan?" - SUFYAN QASHAD. Surfina dan Sufyan. Dua beradi...