14- ASU'yu İSTEMEYE GELİNCE

482 87 345
                                    

Sosyetik Çiğdem, her sırrını paylaştığı kendi gibi sosyetik arkadaşı Jale'yle buluştu. Birbirlerinin yanaklarında bordo ruj izi bırakarak öpüştüler; gülerek parmak uçlarıyla sildiler. Hoşbeşten sonra Çiğdem içini kemiren derdini anlattı:

"Şekerim, benim acilen kilo almam lâzım."

"Ne? Delirdin mi ayol? Herkes o diyet, bu diyet, şu diyet kendini paralıyor. Sen kilo mu almak istiyorsun?"

"Canımcım, haberin yok tabii. Mehmet uğruna!"

"NE?"

"Şişman kadınlardan hoşlanıyormuş."

"İnanmam!"

"Gözümle gördüm. Seher isimli, 120 kilo bir kızla tango yapıyordu. Erkek gözüyle bak olaya.  Demek ki, etli, butlu, kadın gibi kadınları seviyor."

"Bence bu işin içinde bir iş var."

"Öyle mi dersin? Ah, keşke."

"Asıl aşık olduğu kızı saklamak için yapıyor olabilir. Yani danışıklı döğüş, yani kumpas! Yani KOMPLO!"

"Bak şimdi! İçime bir kurt düşürdün."

"E, düşsün bir zahmet Çiğdemciğim. Bu Mehmet, eşini kaybetti, yıllarca hiçbir kadına yüz vermedi, evlenmedi, epey yas tuttu. Sonra adı çapkına çıktı. Gezip tozduklarından bir tanesi bile kilolu değildi."

"Zevki değişmiş olamaz mı?"

"Mehmet Foçalı'dan bahsediyoruz hayatım! Ülkenin en yakışıklı, en cesur, en ünlü köşe yazarı ve savaş muhabiri, kadın dergilerinin popüler bekarı."

"Ay! Doğru söylüyorsun! Beni kandırıyorsa elimden çekeceği var. Ama nasıl öğreneceğiz?"

"Öğreniriz canım, Seher mi demiştin? Takip ederiz."

"Harikasın. Tamam."

******

Pazar günü Serap'ın sevimli ve tombiş asistanı Asuman'ın annesi çok heyecanlıydı çünkü haftaya Pazar kızına görücü gelecekti. Oğlanın annesi, Asuman'ı markette görüp beğenmiş ve genç kızı evine kadar takip etmişti. Dolayısıyla oğlu kim, nasıl biri, hiç fikirleri yoktu. Her şey o gün ortaya çıkacaktı.

Asuman'ın on yaşındaki oğlan kardeşi sevindi.

"Ablamı istemeye mi geliyorlar? Yaşasın! Büyük oda bana kalacak!"

"Ah! Kerata. Düşündüğü şeye bak!"

" Anne! Haftaya kadar beş kilo verir miyim acaba? "

"Kızım deli misin? Gayet iyisin.  Kız çocuk dediğin anasına çeker. E, ben kiloluyum. Sen de  iğne iplik olacak değilsin. Genetik kızımcım. Yapacak bir şey yok. Ama şişman değilsin. Balık etisin."

"Hemen resmimi çek."

"Niye?"

"Şişko halimin resmini kırtasiyede büyültüp buzdolabının üstüne yapıştıracağım, böylece canım tatlı istediğinde resmimi görünce, gerisin geri odama gideceğim."

"Ay! BAYILACAĞIM! "

"Hem ne giyeceğim? Giyecek bir şeyim yok!"

"Kızım dolap üstüme yıkılacak, çul, çaput!"

"Çoğu dar geliyor! Bazılarının modası geçti."

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin