Küçük müttefiki sayesinde Mehmet'in felç numarası yaptığını öğrenen Serap, ertesi sabah gazeteye gelince, Asuman ve Fadıl'la baş başa verip; fısır fısır konuşmaya başladı.
"Tamam, beni ve annemi korumak için yapmış ama çok kızdım. Şimdi sıra bende. İNTİKAM ÇANLARI ÇALSIN.
"Çalsın ablacığım. Hi, hi, hi."
Fadıl sordu:
"Ne yapıyoruz?"
"Önce Fezü'nün telefonunu bulun bana çocuklar. Sonrası kolay."
"Güvenlikte vardır Serap abla, hemen alıp geleyim. Tüm ziyaretçilerin telefonunu kaydediyorlar."
Az sonra Asu numarayı getirdi ve çakma olmayan sarışınımız konuşmaya başladı:
"Fezü bey, merhaba. Ben Serap Arda, bir şey soracaktım, şu mor takımın, pembe takımın parasını alabildiniz mi? Hmm, o zaman annem adına ben ödeyeceğim. Hem de faiziyle. Sonuçta kumpası birlikte kurmuşlar. Yalnız minik bir yardıma ihtiyacım var. Bakın şimdi ..."
*****
Güneş battı, evlerin ışıkları bir bir yandı. Mehmet, eli çenesinde bu durumdan nasıl çıkacağını düşünüyordu. Annesi ve babası, vapura binip; yeni doğan bebekleri için bir akrabalarına gözaydınına gitmişti ki, yan bahçeden müzik sesleri geldi. Kendi kendine söylendi:
"N'oluyor? Bir yerde düğün mü var?"
Tam o sırada, Eylül, bahçeden geldi.
"Babişko! Nil teyzelerin bahçesinde parti var. Biz de davetliyiz."
"NE? Ben felçliyken, parti mi veriyorlar? YUH!"
"Felç diilsin ki, numara yapıyorsun."
"Ama onlar bilmiyor ki."
"Evet ama bu sürpriiiizzz. Özgür abi de orada."
"Kankam da mı orada. E, gidelim o zaman. Davete icap etmemek olmaz. Ben kolumun askısını takayım, sen de tekerlekli sandalyemi getir kuzucuk."
Mehmet, sahte kol askısını evvelsi akşam sağ koluna taktığını unuttuğundan, bu sefer sol koluna taktı. Eylül mahsus bir şey demedi. Sonuçta, o Serap'ın takımındandı.
Renk renk ampuller ve Japon fenerleri bahçeye bir masal havası vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞIKLAR
HumorGüzel bir feminist ile adı maçoya çıkmış yakışıklı bir savaş muhabiri birbirine aşık olursa ne olur? Hele ki, sosyal medyada birbirlerine zehir zemberek yazılar yazan iki düşman olduklarını bilmiyorlarsa! Kapak tasarımı: @writerladyy