chapitre #4 / Čtvrtek, 20.2.
◦•●◉♥◉●•◦
Zrovna, když jsem dojídal svoji pozdní večeři, přesně ve 21:21, jsem nemohl uvěřit svým očím, když jsem si všiml, že mi napsal zprávu (jako první!!!).
21:21
Chris: Já jsem taky spíš pro CocaColu. Jo, a jím lupínky s mlékem, protože mléko s lupínky – kdo to proboha dělá?!
Alex: SATANE!!!
Opravdu mě zaskočilo, když mi odpověděl na moje otázky, které jsem na něj bezmyšlenkovitě vychrlil někdy předevčírem. (A pak taky samozřejmě to, že jí lupínky s mlékem!!!) Myslel jsem, že mě nevnímá, takže jsem doufal, že to, co jsem plácal, neslyšel. Evidentně mě vnímal, což mohlo znamenat ještě něco...
Chris: A z Poníků mám nejradši Rainbow Dash
Chris: A ty? Jaký je tvůj nejoblíbenější Poník?
Sakra, sakra, sakra, sakra! Takže mě slyšel už od začátku... No nádhera.
Alex: Panebože! Takže tys mě vážně slyšel?!
Chris: Ano 😄
Alex: Ne proboha, zapomeň na to!
Alex: Nevím proč mě to napadlo, občas vážně plácám nesmysly...
Alex: Taky proč by tě měli zajímat Poníci, žejo...
Chris: Ale prosimtě, Poníci jsou na úrovni!
Chris: A na něco jsem se tě ptal
Alex: Já mám nejradši Pinkie Pie...
Alex: Ale Applejack je taky cool
Chris: Ty to sleduješ, nebo co?
Alex: NE!!
Alex: Totiž...dívám se občas se sestrou....
Alex: A vuuubec nemám na mobilu jako vyzvánění ‚Smile Song'...
Chris: KECÁŠ!!
Alex: Je to pravda... proto to mám taky vždycky napotichu!
Alex: Ségra po mě jednou chtěla, ať si to tam dám, když jsme si hráli na Ponykalypsu a od té doby to tam mám...
Alex: O bože, proč ti to vůbec říkám?
Chris: To je náhodou velmi zajímavá věc!
Chris: Nepřestáváš mě překvapovat...
Alex: Hahaha a hlavně že já o tobě nevím skoro nic
Chris: No, já jsem Poníky taky sledoval...
Alex: Vázně?!
Chris: Bylo mi devět!
Alex: 😂
Chris: Ale musím se přiznat, že jsem asi nikdy neslyšel ten tvůj ‚Smile Song'...
Alex: COŽE?! Tak to musíš okamžitě napravit!
Alex: Jelikož jsem velmi laskavý, pošlu ti odkaz abys to nemusel hledat...
Chris: Oh, děkuji ti Dobrá vílo!
Alex: https://www.youtube.com/watch?v=lQKaAlMNvm8
Chris: Myslím, že obyčejná ‚Znělka' kterou jsem tam měl, potřebuje obnovit
Alex: Ne proboha, neříkej mi, že je to to, co si myslím!
O pět minut později mi poslal screen nastavení vyzvánění na mobilu, kde si opravdu jako vyzvánění nastavil písničku ‚Smile Song'.
Alex: Panebože
Chris: 😂
Podle této konverzace jsem usoudil, že je to na dobré cestě.
Ve zprávách se vyjadřoval úplně jinak než v reálu. Byl sdílnější a působil na mě uvolněněji...
Pochopil jsem, že se mu přes zprávy nejspíš komunikuje lépe...
Psali jsme si spolu až do dvou hodin do rána, než jsem usnul uprostřed psaní zprávy o tom, jak je princezna Luna sexy...
◦•●◉♥◉●•◦
Omlouvám se, že ten odkaz nefunguje, ale nevím jak to tam dát aby jo :D
Ale písnička je v médiích, takže to zas tak nevadí... :D
Doufám, že se jde vyznat v těch zprávách, ve Wordu to vypadalo líp. Tak mi kdyžtak dejte vědět :D
ČTEŠ
can you feel my heart
Teen Fiction'O bože, už tě nikdy nenechám odjet,' zasmál jsem se a znovu si otřel slzy, které se mi draly do očí. 'Tak nenech,' odpověděl Chris a chytil mě za ruku. Usmál jsem se a kousl se do rtu. Chris se ke mně naklonil a spojil naše rty. Štěnátka, koťátka...