chapitre #14 / Sobota, 9.5.
◦•●◉♥◉●•◦
O týden později jsme všichni tři seděli na zahradě u dlouhého stolu na židlích pro čestné hosty, navlečení v kostýmech Želv Ninja a kolem nás se střídaly děti, které se s námi chtěly vyfotit. Jejich rodiče se na nás vždycky soucitně usmáli, vyfotili s námi svoje děti a přemístili se ke stolu s občerstvením.
Když na řadu přišla moje sestřička Kylie, která je samozřejmě jedna z největších Travisových kamarádů, usadila se mi pro fotku na klín a tiše prohlásila: „Já vím, že jsi to ty, Alexi. Ale nebudu Travisovi kazit radost."
Ohromeně jsem se za ní díval, když od nás odbíhala k ostatním, kteří se zrovna chystali nakrojit narozeninový dort.
„Moc vám to v těch kostýmech sluší, kluci." Zrovna se k nám blížila moje mamka, která ještě před chvílí fotila Kylie. Všichni tři jsme se na ni zazubili a ona nás rychle vyfotila.
„To půjde na lednici," řekla, když si prohlédla fotku.
„Super! Vždycky jsem si přál být na vaší lednici," zajásal Lucas a vydal se za ostatními.
Poté, co všichni spořádali celý dort, Travis rozhodl, že se bude hrát na schovávanou. Všichni se se smíchem přemístili doprostřed zahrady, a začali se dohadovat, kdo bude pykat.
Sledoval jsem ty nadšené, bezstarostné malé děti a musel se usmát.
„Ehm... pane Michelangelo?" uslyšel jsem za sebou někoho mluvit. Chvilku mi trvalo, než mi došlo, že to je na mě, a tak jsem se otočil. Postával za mnou Travis a stydlivě koukal do země.
„Copak je?" zeptal jsem se.
„Půjdete s námi taky hrát? Je to zábava."
„Samozřejmě že půjdu. Mám říct i Leovi a Raphovi?" Musel jsem se pousmát nad tím, když jsem jim říkal takhle.
„To byste byl moc hodný," odpověděl Travis a odběhl za ostatními.
O deset minut později jsem se s Chrisem schovával v pivoňkovém keři v nejvzdálenějším rohu zahrady. Z jedné strany nás chránil plot a z ostatních stran to jistily pivoňkové keře. Ostatní se schovali různě po zahradě a ten, kdo nás měl všechny najít, byla Kylie. Zrovna jsme slyšeli, jak dopočítala potřetí do deseti. Chris opatrně vykoukl z našeho úkrytu a zkontroloval, kam se Kylie vydala.
S úsměvem se na mě otočil a podal hlášení: „Vzduch čistý."
„Fajn..." úsměv jsem mu opětoval.
Krčili jsme se naproti sobě a na chvilku jsme se zahleděli jeden druhému do očí.
„Travis je vážně jak Baby Yoda..." řekl potichu.
„Já jsem ti to říkal," ušklíbl jsem se.
„Kdo by to byl řekl, že se někdy budeme spolu schovávat v keři v kostýmech Želv Ninja," nadhodil Chris a nakrčil nos.
„Skoro jako při Ponykalypse," zasmál jsem se potichu.
„Jo..." odpověděl a sáhnul po mojí ruce. Propletli jsme si prsty a zase chvilku mlčeli a hleděli si do očí. Po chvilce se Chris začal pomalu přibližovat, až byly naše rty blizoučko od sebe.
„Alexi-" začal něco říkat, ale v tu chvíli se pivoňkový keř rozhrnul.
„Mám vás!" uslyšeli jsme Kyliino radostné zvolání.
Rychle jsme se od sebe odtáhli, podívali se na sebe a se smíchem vyběhli z našeho úkrytu za Kylie.
◦•●◉♥◉●•◦
V médiích máte další kvalitní My Little Pony písničku, takže si ji určitě nezapomeňte poslechnout :D
PS: Ten gif je taky boží, žeee?
:D
ČTEŠ
can you feel my heart
Teen Fiction'O bože, už tě nikdy nenechám odjet,' zasmál jsem se a znovu si otřel slzy, které se mi draly do očí. 'Tak nenech,' odpověděl Chris a chytil mě za ruku. Usmál jsem se a kousl se do rtu. Chris se ke mně naklonil a spojil naše rty. Štěnátka, koťátka...