• t r e i z e •

112 9 1
                                    

chapitre #13   /   Středa, 29.4.

◦•●◉♥◉●•◦

Našel jsem je ve stínu, hezky pod stromem. Seděli na jedné z laviček a vypadali, že se dobře baví. Opodál si nějaká skupinka společně dělala domácí úkoly a u toho dojídala svoje obědy. Došel jsem až k nim. Ztichli a vážně se na mě podívali.

„Co je?" zeptal jsem se.

„Máme závažný problém," povzdechl si Lucas a Chris jenom přikývl.

„O co jde?"

„Můj bráška má příští týden narozeniny. Chce uspořádat oslavu se svými kamarády. A když se ho rodiče ptali, co by si přál, řekl, že by se chtěl setkat s nějakou svojí oblíbenou postavou ze seriálů... Tohle ještě nebyl tak velký problém, protože to si přál už třikrát předtím. Vždycky přijeli bratranci Michael s Ethanem a sestřenka Mia, kteří se ochotně navlíkli do všeho, co jsme jim připravili, jenže teď jsou v Karibiku. Tudíž se nemá kdo obětovat. A jelikož jsem velmi hodný bratr-"

„Moje odpověď zní ne," skočil jsem mu do řeči, když mi došlo, co po mě chce.

„Notaaak! Chris už se mnou souhlasil. Ale věděli jsme, že s tebou to bude těžší..."

Podíval jsem se na Chrise a ten jenom pokrčil rameny a usmál se na mě.

„Nevíš, na cos mu kývnul. Jeho bratr je jak Baby Yoda. Jak se k něčemu upíšeš, nemůžeš od toho odstoupit, protože by tě jinak dostihla jeho nehorázná roztomilost a ty bys toho nekonečně litoval. Říkám to z vlastní zkušenosti."

„Alexi, notak! Přece mě v tom nenecháš!" žadonil Lucas.

„Vážně se nechci navlíkat do nějakýho kostýmu Krtečka a potom chodit a zdravit nějaký malý děti, který budou celý podělaný z toho, že je přišel navštívit jejich kreslený idol."

„Pff! Travis už dávno nekouká na Krtečka! Mám tady několik cool seriálů, ze kterých si můžeme vybrat, za jaké postavy půjdeme!" nevzdával to Lucas a prosebně se na mě zadíval.

„Ne."

„Prosím prosím smutně koukám!" zaprosil Lucas a udělal na mě ty jeho psí oči, které na mě bohužel zabíraly úplně vždycky.

Pokaždé, když začal Lucas takto prosit, bylo to něco, na čem mu opravdu záleželo. Už dávno jsem měl v plánu souhlasit, ale chtěl jsem ho trochu popíchnout.

Jeho bráška byl opravdu neskutečně roztomilý. Jeden by nevěřil, že mají stejné rodiče. Travis byl úplný opak Lucase. Klidný, milý, tichý, slušný... A ve svých sedmi letech by klidně mohl dělat modela...

„Fajn..." uvolil jsem se.

„Děkuju," vděčně se na mě usmál.

„Tak do čeho mě budete navlíkat?"

„To je právě ten problém..." začal Lucas, „mám tady hned několik seriálů, na které Travis pravidelně kouká a z těch musíme vybrat, za jaké postavy se převlíknem."

„Tak co je v nabídce?" řekl po dlouhé době zase něco Chris. Celou dobu se širokým úsměvem na tváři sledoval naši konverzaci a neřekl ani slovo.

„Takže... máme tady Transformers, Šmouli, Chuggington, Želvy Ninja-„ začal vyjmenovávat Lucas, ale Chris ho přerušil.

„Chuggington? Co to proboha je?"

„Chuggington – veselé vláčky," odpověděl jakoby o nic nešlo Lucas a chystal se pokračovat. Když si ale všiml, jak se na něj nechápavě díváme, nadzvedl jedno obočí.

„Neříkejte, že neznáte Chuggington..."

Současně jsme zavrtěli hlavou, jako že opravdu nevíme.

„Chuggington, plnou parou stále jeď to cíl je náš. Chuggington, mašinky už jedou, mašinky už jedou-„ začal zpívat Lucas, ale přestal v momentě, kdy jsme s Chrisem vyprskli smíchy.

Lucas se k nám po chvilce přidal, a tak jsme se všichni tři dusili smíchem.

„Okey, okey, myslím, že víc slyšet nepotřebuju," dostal ze sebe Chris, když už jsme se trochu uklidnili.

„Dobře, takže Chuggington ne..." zhodnotil to Lucas.

„Co takhle ty Želvy Ninja?" napadlo mě. „Ti jsou docela hustí!"

„To máš pravdu," přikývl Chris.

„Já chci být Leonardo!" vykřikl Lucas.

„Kdože?" zeptal se Chris.

„Takovej ten s tou modrou páskou přes oči," vysvětlil Lucas.

„Já chci být ten s tou oranžovou!" prohlásil jsem.

„Michelangelo. Dobře. A ty, Chrisi?" obrátil se Lucas na Chrise.

„Hmm, třeba ten s tou červenou páskou," usmál se.

„Raphael. Fajn. Tak to bychom měli. Děkuji pěkně," zasmál se Lucas.

◦•●◉♥◉●•◦

BOOYAKASHA!!!

:DD

:DD

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


can you feel my heartKde žijí příběhy. Začni objevovat