Şey, selam.
Aslında bugün sevgililer günü özel tarzı bir bölüm yayınlayacaktım ama bu olaya sessiz kalamayacağım, çok üzgünüm.
Üniversite öğrencisi Özgecan Aslan, bindiği otobüsteki 3 kişi tarafından tecavüze uğrayıp yakılıyor, bir de nehir kenarına atılıyor.
Bu nedir arkadaşlar? İnsanlığa ne oldu? Gerçekten daha fazla iğrençleşemezdiniz bunu yapan mahlukatlar.
Onlar için söyleyecek çok bir şey bulamıyorum. Umarım aynısını yaşarlar.
Bir konuya daha değineceğim. Multide de gördüğünüz gibi, Türkiye'de kadına yönelik şiddet son birkaç yılda %1400 arttı. Son on yılda 5813 kadın cinayeti işlendi. Her iki kadından biri şiddet görüyor. Ayrıca çocuk gelin vermekte -ve onları bu nedenden dolayı okutmamakta- dünyada birinci, kadına şiddette de ilk üçteyiz. Bu, çok korkunç bir şey!
Kadın erkek eşitliğinin olmadığı bir ülke, gelişemez. Bu tür davranışları sergileyenlerin bir de Avrupa Birliği'ne giremediğimizi söyleyip sövmeleri yok mu! Beni deli ediyorlar.
Üstüne üstlük, bir de ülkenin başkanları kadına olan şiddete ve kadın erkek eşitliğinden eser kalmadığına göz yumuyor. Size birkaç saygıdeğer(!) başkanımızın sözlerini iletmek istiyorum:
• Ben zaten kadın erkek eşitliğine inanmıyorum. -Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Cumhurbaşkanı
• Kadınlar iş aradığı için işsizlik yüksek. -Mehmet Şimşek, Maliye Bakanı
• Kızlar okuyunca erkekler evlenecek kız bulamıyor. -Erkan Ekmekçi, AKP İl Genel Meclis Üyesi
• Anası tecavüze uğruyorsa neden çocuk ölsün? Anası ölsün. -Melih Gökçek, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı
• Tecavüzcü, kürtaj yaptıran tecavüz kurbanından daha masumdur. -Ayhan Sefer Üstün, İnsan Hakları Komisyonu Başkanı, AKP Milletvekili (Şunu da eklemek istiyorum, ben de kürtajı desteklemiyorum. Ama bu söylenilen çok fazla.)
Tıpkı Özgecan Aslan'ın canına kıyan -küfür ettiğim için üzgünüm- şerefsizlere bir şey söyleyemediğim gibi, onlara da bir şey söyleyemiyorum.
Daha fazla uzatmak istemiyorum. Çok konuştum zaten. Son olarak size şunu söylüyorum ve iyi akşamlar diliyorum:
Adana'da otobüsle ziyaret edilen bir kız sürücü tarafından başına poşer geçirilip kaçırılıyor. Ardından bu sürücü arkadaşlarını da çağırıyor ve kıza tecavüz ediyor. Poşeti çıkardıklarında, kız onlardan birinin kardeşi çıkıyor. Kendinize gelin. Kadınları hor görmekten vazgeçin.
#ÖzgecanAslan #KadınaŞiddeteHayır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky // c.h
Fanfic"O gün oyun parkındayken bunlardan hiçbirinin olacağını tahmin edemezdik."