Bir anda donakaldım. Michael'ı görmenin heyecanı 2 katına çıkmıştı, bu sefer 4 en iyi arkadaşımı görmüştüm.
Hiçbirimiz kıpırdamadan öylece durduk.
"Çocuklar." Dedim en sonunda kekeleyerek. Hepsi yavaşça ayağa kalktı. İlk yanıma gelen Calum oldu. Gerçi o olduğunu anlamak mümkün değildi fakat saçlarını tamamen sarıya boyatamayacağına göre, gelen kesinlikle Calum'du.
Michael Luke'un olduğu tarafa doğru ilerledi.
"Calum, bu gerçekten sen misin?" Dedim ona bakarken. Güldü.
"Öyle olduğumu düşünüyorum." Sözlerinin üstüne ben de güldüm ve sıkıca boynuna sarıldım. O da hemen belime sarıldı.
"Seni öyle özledim ki..." Başını boynuma gömdü. "Seni düşünmeden tek bir günüm geçmedi. Her gün seni göreceğim günün hayalini kurdum." Sesi boğuk çıkıyordu. Boynuma bir öpücük kondurduğunda ürperdim.
Onun yanında olmak inanılmazdı. 10 yıldır ilk defa bu kadar iyi hissetmiştim. Calum'u gerçekten seviyordum ve onun da beni sevdiğini hissedebiliyordum. Ondan bir saniye bile ayrılmak istemiyordum.
Geri çekildiğinde ödüm koptu. Elleriyle yanaklarımı okşamaya başladı. Ben de on yıl boyunca yüzünde neler değiştiğine baktım.
Çocukluğundan kalan tek şey gözleri ve yüz şekliydi. Yüzü zaten mükemmeldi, şimdi daha da tapılası olmuştu. Eskiden siyah olan saçlarının önünde birkaç tutam sarı vardı. O kadar yakışıklı görünüyordu ki, ona bakınca adeta gözlerim kamaşıyordu.
Daha sonra yaklaşıp alnını alnıma yasladı. Beni öpmeye başladığında geri çekilecektim fakat sadece bir seferliğine bunu yapmamda sorun olmayacağını düşündüm ve ona karşılık verdim.
Fakat sadece bu seferleyetinmeyeceğimizi biliyordum. Cips gibiydi, bir tane aldığınızda bırakmanız imkansız hale geliyordu. Tuhaf bir benzetme olsa da bunu ancak böyle anlatabilirdim.
Michael ve Luke'un imalı bir şekilde öksürmesiyle birbirimizden ayrıldık. Calum çocuklara döndü, ben ise kızarmakla meşguldüm. Calum omuzlarımdan tutup beni döndürdüğüne 4 sırıtan yüz gördüm. Önce Violet geldi ve bana sıkıca sarıldı. Daisy ve Luke'la da hasret giderdik. Daha sonra Ivy geldi ve kucaklaşma faslı yeniden başladı. Hep birlikte yere oturduğumuzda bir yanıma Calum geçti ve elimi tuttu. Öbür yanımda ise Michael oturuyordu.
"Bütün bu on yıl boyunca ne yaptınız?" Dedi Daisy.
"Sen başla." Dedim. O da anlatmaya başladı. Liseyi bitirene kadar burada kalmıştı. Bitirince Chicago'ya gidip orada hukuk okumaya başlamıştı. İlk senesi bitmişti.
Sonra Violet anlattı. O hepimizin tahmin ettiği gibi sporla ilgileniyordu. Lise 2'de kareteye başlamıştı ve şuan siyah kuşak almaya hazırlanıyordu.
"Seni sinirlendirmemeye dikkat etmeliyim, yoksa beni şuracıkta öldürebilirsin." Dedi Ivy ve herkes güldü. Sonra Calum konuşmaya başladı.
"Sanırım ben Michael ve Luke için konuşacağım." Dediğinde ikisi başını salladı. Calum devam etti. "2004 ve 2011 arasında çok heyecanlı şeyler olmadı. 2011'de bir müzik grubu kurmaya karar verdik. Hepimiz söylüyorduk. Luke ve Michael gitar çalıyordu, ben bas gitardaydım. Ashton -muhtemelen tanımazsın- ise bateristimiz oldu. Liseden sonra kariyerimize odaklandık, bu yüzden şimdilik üniversite planımız yok. One Direction grubuna 'Take Me Home' ve 'Where We Are' turlarında eşlik ettik. Bir albüm çıkardık. 4 single ve her single için bazıları yeni, bazıları eski şarkılarımızın yeni versiyonları olan birkaç şarkı çıkardık. Toplamda 6 ya da daha fazla klip çıkardık. Birçok radyo programına çıktık. iTunes Festival gibi yerlerde sahne aldık. Şimdi kendi dünya turnemizi yapmaya hazırlanıyoruz." Derin bir nefes aldı.
"Tanrım, ne kadar havalıyız." Hep birlikte gülmeye başladık.
"Sen ve Ivy'de neler var?" Dedi Luke.
"Ivy ile birlikte ilkokulu ve ortaokulu okuduk. Daha sonra o lisede güzel sanatlara gitme kararı aldı, ben ise çok çalışıp Manhattan'daki en iyi liselerden birine gittim. Üniversitede ise aynı okuldaydık. O resim öğretmeni olmaya karar vermişti, ben ise edebiyat okuyup yazar olacaktım. Bunun dışında çok bir şey olmadığını söyleyebilirim. Hiç erkek arkadaşım olmadı. Sürekli ders çalışmaktan fazla arkadaş edinmedim. 10 yılım ders çalışmakla geçti."
"Sıkıcı yani." Dedi Daisy.
"Evet, aynen öyle."selam:d
Yılbaşı özel bölümü yarın atabilirim, çünkü bunu yazdığım gibi atacağım, dayımlar da gelecek. Fırsat bulunca yazarım^^
Sonraki bölümde görüşürüz:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky // c.h
Fanfiction"O gün oyun parkındayken bunlardan hiçbirinin olacağını tahmin edemezdik."