البداية 🥁

2.6K 41 20
                                    

_ بسم الله الرحمن الرحيم 💓

_ازيكم يا شباب 💜

_ اتمني تكونوا بخير كلكم🙏...

_ إللي ميعرفنيش أنا اسمي بسنت و بحب الكتابة جدااا.....

_ إن شاء الله روايه ديه " لست كما تظن ⭐" هتبقي الروايه التانيه ليا بأمر الله 💕

_ الروايه الاولي ليا إسمها " الحب الدائم "

_ لو لسة مقرؤتوهاش مستنين إيه ؟؟؟ يلا روحوا اقرئوها و قولولي رأيكم فيها ⤵️⤵️

_ لو لسة مقرؤتوهاش مستنين إيه ؟؟؟ يلا روحوا اقرئوها و قولولي رأيكم فيها ⤵️⤵️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_ اتمني أن روايتي الجديده " لست كما تظن" تنال اعجبكم و تكون عند حسن ظنكم......

_ تابعوني علشان تعرفوا آكتر أوقات تنزيل الفصول......

===============================================================================================

أحب اشكر من كل قلبي كل من ساهم و ساعدني لإخراج هذا العمل الروائي الثاني لي❤️.....

البدايه مع أمي و أبي : سلطاني و سلطانتي احلي حاجه في حياتي بجد أنا مهما اقول عليكم مش هكفيكم حقك ، شكراا جدااا علي كل لحظه دعمتوني و شجعتوني و وقفتوا جانبي فيها برغم من إللي بتشوفه مني من متاعب❤️✋

أختي التوأم بسمه :صديقه روحي...شكرااا علي كل إللي بتعمليه معايا و اللي لسة هتعمليه ، شكرااا علي مساعدتك ليا منغير ما أقول و علي دعمك ليا دايما و علي وقتك إللي بيضيع بسببي علشان اطلع بعمل روائي زي ده... شكرااا علي صبرك و تعبك و تحملك لي خصوصا في أوقات الكتابة العصيبه و شكرااا علي كلامك الايجابي الحماسي دائما 💙.......

اخي الحبيب كريم :  قوتي في الحياة ديه أنا حقيقي مهما شكرتك مش هيجي قد إللي بتعمله معايا و طول وقت في معايا و جانبي و مش بتسبني أبدا.... استحملت كتير مني و دايما بتدعمني بكلامك و بتخفف عني في عز توتري و قلقي و عصبيتي فربنا يخليك ليا 💛.....

صديقه الحياه و العمر رحاب : حبيت إن بطله روايتي الجديده تبقي علي إسمك لأني بشوفك صبوره و عاقله و طيبه و حساسه و قلبك ابيض و قويه اوووي زيها بظبط و احترت كتير وأنا بكتبلك كلام ده خصوصا بعد ما تعرفي ان إسم البطله علي إسمك بس أنتي عارفه آنتي عندي عامله إزاي فحبيت أشكرك من كل قلبي علي كل حاجه بتعمليها معايا و لسه هتعمليها ،طول الوقت بتشجعي فيا و واقفه جانبي و دايما كنتي في ظهري و معايا فربنا يخليكي ليا 🧡.....

لست كما تظن ⭐ /  بقلم بسنت طه Where stories live. Discover now