1.

23.6K 337 20
                                    

A történet minden szempontból az agyam szüleménye! Egyetlen hiteles, reális információ sem található meg benne! Minden szempontból kitaláció!


Szemem könnybe lábad, már megint ez az átkozott álom. Emlékkép a napról amikor elhoztak otthonról. Egy pillantással végignéztem mind a négy testvérem. Apám arca minden ébredésemnél kísért. Anyukám oly büszke volt, hiszen nem látta a fától az erdőt. Ő el tudta mesélni a zöldségesnél, hogy márpedig az ő lánya az egyik az öt közül a faluban akit kiválasztottak a herceg ágyasának.

-Elizabeth a herceg látni kíván 20 percen belül. -Hallom a nevelőnő éles hangját a folyosó végéről. Jaj nekem. Ilyen korán? És miért pont engem?

Megpuszilom rózsafüzérem, majd elkezdek öltözni. Rutinosan megy ez a pár mozdulat, a legújabb fehérneműm aggatom magamra, majd kedvetlenül kilépek az ajtómon.

-Elizabeth nem szégyelled magadat? Szanaszét áll a hajad! Na gyere ide.- húz magához a nevelő majd formás lófarokba köti a hajamat. - Tudod, hogy a herceg ezt szereti.- korhol.

Körbenézek a szolgák folyosóján (ahol az én szobám is van), négy ajtó irigy tekintettel megfűszerezve. Kinyújtom a nyelvem rájuk.
-Mit néztek?- szisszegem oda s mind a négy becsapódik. Nem mintha én hivatnám magamat fel. Elhihetik inkább én is őket küldeném. A nevelőnő befejezi a hajam tepkedését, én meg elindulok a jól ismert úton. Fel a lépcsőn, balra a legvégén majd megint, aztán fordulok egyet jobbra és szembetalálom magam a Walesi Herceg hálószobájával. Mély levegőket veszek. Nyugalom Elizabeth, 1965öt írunk, már nemsokkal több mint egy év múlva hazamehetsz.

Lenyomom a kilincset, és a szívem kihagy egy ütemet. Könnyem majd kicsordul, de nem lehet. Ahogyan tanították megállok az ajtó mellett lehajtott fejjel.

-Elizabeth.- Hallom a nevem a Herceg szájából.

-Felség.- Hebegem a földet nézve, s meghajolok.

-Rám nézhet- utasít mire felemelem a fejem. A herceg egészen közel áll hozzám. Szürke szemével a dekoltázsom vizslatja, majd mélyen a szemembe néz. -Az elejétől kezdve felizgat ahogyan néz. - Suttogja a vágytól ázva. Jól tudom mi fog történni. Hiszen azért vagyok itt. A férfiasságát erősen nekem tolva eléri, hogy a falhoz szorítson.

A herceg helyes férfi. Szőke haja vállig erő, a szeme leginkább kék, amit az anyjától örökölt, mélyebb pillanatokban azonban szürkének látom. Izmai sok sok súlyt elbírnának, és ez szemmel látszik is. Unokabátyja maga anglia királya. Sok leány álmodik az én helyemre. Mindnek odaadnám ha lehetne.

-Feküdjön fel az ágyra. - suttogja a fülembe. Megindulok az ágy felé, majd erősen visszaránt a karomnál fogva. -Dobja le a ruháit. - csókol a fülem mögé.

Jó kedvében van. Ilyenkor kevésbé félek tőle. Nem sokszor csókol meg.

Nadrágját levetve felém igyekszik, majd egy pillanat múlva bennem is van. Kéjes nyögés hagyja el a száját. Láthatóan élvezi. Férfiasságát kihúzza majd belém tolja újra és újra. Próbálok nem halottnak látszani és elfolytani minden gyűlöletem ami a herceg felé irányul. Ha akarnám se tudnám élvezni.

-Kisasszony maga a legszűkebb szeretőm. -Nevet fel lihegve, majd folytatja a tevekenységét. Kipréselek magamból egy lehető legeredetibbnek hallatszó nyögést. Mekkora seggfej. Persze hogy én, mivel ő vette el a szüzességem. Derekamnál fogva gyorsan hasamra fordít, majd erősen rácsap a fenekemre. Rutinos mozdulat. Összeszorítom a fogam. Ez fájt. Melleimet markolászva gyorsít a tempóján, egyre hangosabban csattog a teste az enyémmel. Hangos nyögés kíséretében érzem hátamra csöpögni élvezete gyümölcsét. Hat perc. Az úr összesen hat percig bírta. Szó nélkül feláll és kimegy. Sejtettem.

Hercegem (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora