26

6.5K 281 21
                                    

-Szia.- William smaragd szemeiben elveszve áldom meg az újabb napot. Itt van a helyem. Itt mellette.

-Szia.- Mondja fáradtan, hisz épp csak most nyitotta ki a szemét.

-Sokáig aludtál.- Mondom mosolyogva miközben megsimítom az arcát.

-A tegnap este varázslatos volt.- Mosolyog kisfiúsan.

-Hogyan kerültünk ágyba?- Kérdem zavart mosollyal.

-Idehoztalak, nem emlékszel?- Nevet aranyosan mire megrázom a fejem.

-El voltam foglalva.- Vonom meg a vállam rafináltan s ezután mosolyogva csókol meg. A reggeli csókok a legszebbek.. Meg az estik.. És nap közben is elkápráztató.. Oké, minden csókja a lehető legjobb.- Ma már igazán le kellene mennem a lányokhoz, nem gondolod?- Kérdem vigyorogva, mivel legalább egy hete nem voltam a többi lánnyal.

-Mégis mi okod lenne rá?- Kérdi felvont szemöldökökkel.

-Tegnap Mrs. Taylor azt mondta, hogy elküldenek pár lányt.- Mondom gondterhelten.

-Felőlem mehetne mind.- Jelenti ki gondolkodás nélkül.

-De Amy Ellis is közöttük van!- Mondom fájdalmas arckifejezéssel.

-Azt sem tudom ki az.- Vonja meg a vállát mire szigorúan nézek rá. 

-Ő itt az egyetlen barátom.- Mondom lényegre törően.- Nem mellesleg árva. Nincs is hova mennie.- Sóhajtok. - Szólnál érte pár szót?- Nézek rá könyörögve.

-Tudod itt nem azt nézik, hogy kinek milyen háttere van, hanem hogy milyen gyakran igénylem őket.- Mondja ügyelve arra, hogy óvatosan fejezze ki magát.- A barátnőd pedig még csak nem is rémlik, hogy kicsoda.- Mondja majd tehetetlenül (vagy inkább érdektelenül) elhúzza a száját.

-Szőke.- Mondom a szemeim megforgatva.

-Mind az.- Mondja mosolyogva és képtelen vagyok ezen nem nevetni.

-Ez igaz.- Mosolygok. - Zöld szemei vannak.- Mondom tovább, hátha eszébe jut és mintha sikerülne is.

-Nagyon nagy zöld szemei?- Kérdi biztosítást kérve.

-Igen!- Mondom megörülve.

-Na igen..- Vált újra érdektelen arcra.- Rég nem volt itt.- Vonja meg a vállát. Egy percig szótlanul néztem, majd tehetetlenül a mennyezetre emeltem a tekintetemet.

-Akkor hívd fel!- Mondom ki, mire William szemöldökei olyan magasra felszöknek, hogy még úgy is feltűnő volt, hogy rá sem néztem.

-Te most arra utasítottál, hogy hívjak fel egy másik nőt?- Kérdi elkerekedett szemekkel.

-Túlélem.- Vonom meg a vállam.- Szerintem megszámolni sem tudod, hány lánnyal voltál eddig és a feleségeddel is nyilván foglalkozol, szóval nem lennék féltékeny. Főleg mert értem teszed.- Nézek rá könyörgően.

-Először is, egyáltalán nem mindegy, hogy foglalkoznom kell a feleségemmel, vagy foglalkozni akarok vele, és elhiheted, hogy az előbbi a helyes..- Mondja feszülten.- Másodszorra, sosem csalnálak meg, főleg úgy, hogy te tudsz is róla, hogy mikor és hol történik ez..- Magyarázza tovább.- Harmadszorra pedig, ez abszurd és nem is értem, hogyan kérhetsz ilyenre. - Fejezi be végül. Egy pillanatig vigyorogva bámulom, majd szótlanul odahajolok és nyomok egy puszit a szájára. 

-William herceg, remélem tudatában van, hogy önnél ágyasnak lenni a világ legjobb dolga.- Mondom végül játékosan mosolyogva.

-Ezt a többi 28 lány is így gondolja lenn?- Kérdi felvont szemöldökökkel miközben magára húz.

Hercegem (18+)Where stories live. Discover now