-Hívok egy takarítót.- Mondom végül a szőnyegre meredve.
-Ne!- Azonnal felül.- Még ne.- Rázza a fejét.
-Nem maradhat itt.- Mutatok az összehányt szőnyegre.
-Elhiheted, hogy a legkevésbé izgat most a szőnyeg.- Az arca még mindig falfehér, de most feláll hozzám, megfogja a szőnyeget majd egyszerűen bedobja a fürdőszobába és becsukja az ajtót.
-Ha mosdóba szeretnél menni és elfelejted ezt az esetet, elég kellemetlen lesz oda belépni.- Pislogok nagyokat, de meg sem hallja a hangomat. Fel alá-járkál, a tarkóját fogva.- William..- Sétálok oda hozzá.- Azt mondtad van egy terved.- Két kezembe fogom az arcát és úgy nézek a szemébe.
-Igen. Nos..- Idegesen megnyalja a száját.- Az nem volt teljesen igaz.- Nyel egyet nekem pedig a szemöldököm az egekbe szökik.
-Hogy érted, hogy nem volt teljesen igaz?- Kérdem vékony hanggal.
-Úgy, hogy csak bizonyos esetekben működik..- Zavarában a száját rágcsálja.
-Mik azok a bizonyos esetek?- Kérdem nagyot nyelve és leülök az ágyra mert el kezdtem szédülni.
-Ha Katherine lányt szül, te pedig fiút... Vagy ha mind a ketten lányt. Minden másik lehetőség nem túl jól végződik.- A lábfejét bámulja mint egy kisfiú miközben ezeket motyogja.
-Tudnom kell mi van akkor, ha sikerül a terved és mi van akkor ha nem.- Egyre jobban szédülök.
-Ha sikerül, akkor te szülöd meg a trónörököst, találunk egy okot amivel az egyház elfogadja, hogy elválok Katherine-től és elveszlek feleségül. Te leszel a jövőbeli királyné.-A végét kimondva rám mosolyog, de nem viszonzom. - Ha mindketten lányt szültök, akkor ugyanez, az örökös részt kivéve. De akkor majd ráérünk csinálni egyet.- Néz rám, reményekkel teli.
-Mondtam már neked, hogy nem akarok királyné lenni.- Sütöm le a szemeimet.
-Nem kell szerepelned. Évente egyszer kimész egy erkélyre, ahol látnak és már elégedettek leszünk.- Vonja meg a vállát.
-És ha Katherine fiút szül?- Nézek rá egyre feszültebben.
-Akkor.. Lesz egy tárgyalás.- Mondja elhúzva a száját.
-Miről?- Kérdem mert nem nagyon látom rajta, hogy akarja folytatni.
-Arról, hogy mi legyen.. Veled. Veletek.- Megint a száját rágcsálja.
-William hogy érted ezt?- Hirtelen szomorodom el, fátyolos tekintettel meredek rá.
-Ne félj.- Térdel le elém.- Én döntöm el mi lesz a vége.- Néz mélyen a szemembe.- Megkérdeznek majd sok dologról, elém tárnak pár esetet és én választom ki melyik legyen.- Bólogat.
-És milyen esetek lesznek?- Kérdem félve mire gondterhelten emeli rám a tekintetét.
-Az a baj, hogy fogalmam sincs.- Mondja szomorkásan. -De minden áron megvédlek oké?- Simítja meg az arcom.- Nem hagyom, hogy bajod essen.- Bíztatóan mondja, de nem hiszek neki. Mi van akkor, ha minden lehetőség amiből választhat rossz, és nem egy jót, hanem egy kevésbé rossz sorsról dönthet? -Beszélnünk kell Mrs. Taylorral, majd... Apával.- Nehézkesen mondja ki.
-Oké akkor... Menjünk.- Állok fel mire megfogja a kezem és visszahúz az ágyra.
-Először akarok valamit.- Néz a szemeimbe, majd folytatás helyett megcsókol és szinte azonnal alatta találom magam.
-Bolond vagy.- Kuncogok és próbálom lelökni magamról.
-Elizabeth babát várunk, ezt meg kell ünnepelni.- Mosolyog rám édeskésen.
CITEȘTI
Hercegem (18+)
DragosteErőtveszek magamon és felülök. Rosszalló hanglejtést érzékelek mögülem és a kezemnél fogta visszahúz. -Aludjon ma velem Elizabeth. - Kéri, nekem pedig a szemöldököm az égekbe szökik. -Nekem.. Nekem azt nem szabad.- Hebegem teljesen ledöbbenve. -Kir...