Hello ljudi!! 🙌
Dugo očekivani Q&A je konačno stigao! 😆
Pa da počnemo! 😁
•
•
•
•
•1. Koliko imaš godina?
- Imam 20 godina. Ali veoma uskoro punim 21 😄2. Koja je tvoja omiljena priča?
- Uhh... Ovo je veoma teško pitanje. Mislim da niko ne bi mogao da se odluči samo za jednu priču, zato vam preporučujem sve priče is mojih reading listi. Ja sam uživala dok sam ih čitala, tako da mislim da će se i vama svideti 😊3. Saveti za pisce početnike?
- Iskreno, nikada sebe nisam preopterećivala time da moje priče moraju odmah da dobiju čitataoce, komentare itd. Svoju prvu priču sam objavila čisto radi zabave i uopšte se nisam nadala da će je iko čitati. A onda kada sam primetila da je neko zapravo čita, jedino oko čega sam se tada trudila je da imam što manje pravopisnih grešaka. Sada kada imam malo više iskustva, pored pravopisa, oko čega se još trudim je to da napravim što zanimljiviji cover priče i da smislim što bolji opis priče. A pored toga, isto pomaže da imate što više tagova. Sve ostalo prepustite čitaocima 🤗4. Kada bi mogla da kažeš nešto mlađoj sebi kao piscu, šta bi to bilo?
- Postoji dosta toga što bih želela da joj kažem, ali je glavna stvar definitivno to da što manje komplikuješ plot priče. Kada god uzmem da čitam svoje prve priče, uvek se zapitam kako sam uspela toliko da zakomplikujem neke delove. Čak mislim da i sada malo komplikujem, ali ovo sada nije ništa u odnosu na tada 😂5. Ko te je inspirisao da počneš da pišeš priče na wattpad-u?
- Verovali ili ne, inspirisale su me priče o One Direction. Čim sam napravila ovaj nalog, odmah sam dobila preporuke da čitam njihove priče i nakon par dana sam bila toliko inspirisana da sam odmah objavila svoju prvu priču. Kako se to desilo, ni sama ne znam 😂6. Omiljeno mesto za pisanje?
- Ja pišem gdegod me inspiracija uhvati, ali je moja soba definitivno najbolje mesto. Tu mi je uvek mir i tišina i mogu lepo da se koncentrišem na pisanje 😄7. Kakav je tvoj proces pisanja?
- Pa i nemam baš neki specifični proces pisanja. Uvek pišem šta mi padne na pamet u tom trenutku. Retko kada unapred smišljam šta ću da pišem. Naravno, uvek imam neku generalnu ideju o tome šta ću da pišem, ali ništa nije detaljno i to često zna da me zezne 😅8. Hoćeš li pisati drugi deo za svoje priče?
- Nažalost ne. Možda budem negde u budućnosti napravila posebno knjigu u kojoj ću da objavim po jedan deo u obliku tog "drugog dela" za svaku priču koju sam do sada napisala, ali je za sada to samo ideja 😊9. Mesto koje bi želela da posetiš?
- Mislim da se ovaj odgovor video čak iz aviona, ali definitivno bih volela bar jednom u svom životu da posetim Južnu Koreju. Pretpostavljam da ne moram da objašnjavam zašto 😂10. Koje sve kpop grupe slušaš?
- Uhh... Okay, idemo. BTS, BLACKPINK, TXT, Big Bang, iKON, GOT7, Twice, Itzy, Stray Kids, Red Velvet, Aespa, NCT, Mamamoo, KARD, Everglow, (G)I-dle i još mnoge druge grupe i solo pevače. Da sam nastavila da nabrajam, do sutra biste čitali 😂11. Ko ti je bias?
- S obzirom na to da slušam mnogo grupa (kao što ste mogli da primetite u prethodnom pitanju), iz svake grupe imam bias-a, ali mi je ultimate bias definitivno Jimin. BTS je grupa koja me je uvela u svet kpop-a i Jimin je bio prvi kojeg sam zapazila 🥰12. Koje kpop priče preporučuješ za čitanje?
- Samo uđite u moju kpop books reading listu i birajte. Preporučujem sve priče koje se nalaze u njoj. Meni su bile predobre, tako da mislim da vas neće razočarati. A za one koji traže priče na srpskom, samo malo duže listajte zato što je većina pri dnu liste 😊•
•
•
•
•I to bi bilo to! 😁
Ukoliko vas još nešto zanima, ne ustručavajte se i slobodno pitajte! Rado ću odgovoriti 😄
Takođe bih da iskoristim ovu priliku i da se zahvalim svima koji čitaju ili su već pročitali moje priče. Ne mogu da vam opišem koliko mi vaša podrška znači ☺
Ne znam kada ću objaviti sledeću priču, ali već sam počela nešto da mućkam tako da budite u pripravnosti 😏
Još jednom vam svima hvala do neba na svoj vašoj podršci! Vidimo se uskoro! Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...