Part 6

139 7 0
                                    

...

Jungkook's P.O.V.

Izašli smo iz lifta i nastavili da hodamo. Svo to vreme sam je posmatrao.

Izgleda da sam te podcenio.

Kada smo došli do njenog stola, odmah je otišla sa druge strane i sela. Gledao sam je par sekundi i onda otišao u moju kancelariju.

Zar mora uvek da bude tako hladna...

...

Pritisnuo sam dugme na fiksnom telefonu i pozvao g. Kim. Ali se niko ne odaziva.

"G. Kim?" Rekao sam zbunjeno.

Šta se dešava?

Ustao sam i krenuo ka vratima. Izašao sam iz kancelarije i prišao njenom stolu.

(A/N: Ne znam jesam li ovo pre pomenula, ali njihovo radno mesto je odmah preko puta vrata Jungkook-ove kancelarije.)

Ali umesto g. Kim dočekala me je samo Lalisa koja spava naslonjena na njenim rukama.

Iznenađen sam da je i do sada izdržala. Jutros je izgledala kao zombi.

Polako sam joj prišao.

Zašto ne možeš da imaš takav izraz lica i kada si budna?

Izgleda kao neka Barbie lutka. Jedna veoma umorna Barbie lutka.

Da li da je probudim...

Da je neko drugi na njenom mestu, sigurno ne bih ovo tolerisao. Ali ne znam zašto ne mogu tako i sa njom. Uopšte ne mogu da razmišljam racionalno kada je ona u pitanju. Uzeo sam njen kaput sa čiviluka i pokrio je.

Možda sam trebao da je pošaljem kući nakon onog nadmetanja sa onim starcem.

"O, g. Jeon. Otkud Vi-"

"Ššš..." Prekinuo sam je tiho i pokazao na Lalisu.

Pogledala me je zbunjeno, a onda klimnula glavom kada je shvatila o čemu je reč. Odmakao sam se od Lalise i krenuo natrag u svoju kancelariju.

Ne razumem sebe...

...

*2 meseca kasnije*

Lisa's P.O.V.

"Nedostajaćete mi." Rekla sam tužno i zagrlila g. Kim.

"I ti ćeš meni." Rekla je g. Kim i uzvratila zagrljaj.

Odvojile smo se nakon par sekundi i nasmejale.

"Pokušajte da se ne poubijate vas dvoje." Rekla je kroz smeh.

"Ništa se ne brinite g. Kim. Sada se super slažemo. Zar ne Lisice?" Rekla je ova dosada od čoveka koju nažalost zovem direktorom.

Još je i naslonio lakat na moje rame. Nasmejala sam se kiselo i što sam grublje mogla odgurnula njegov lakat.

"Nisam baš sigurna g. direktore." Rekla sam kroz zube i streljala ga pogledom.

Osmeh mu se odmah obrisao sa lica.

Hehehe...

Tokom ova dva meseca, provalila sam da mu se uopšte ne sviđa kada ga zovem g. direktor. U početku je to dobro skrivao, ali sam izgleda prešla sve granice. Isto kao i on sa ovim njegovim Lisica. Tačno bih ga zadavila svaki put kad to izgovori.

G. Kim se nasmejala i odmahnula glavom.

"Samo nemojte da zapalite kompaniju i sve će biti dobro." Rekla je kroz smeh.

Accidental mistake ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang