Part 31

68 5 2
                                    

A/N: Upozorenje! ⚠️ U jednom delu ovog parta će imati fizičkog nasilja. Ukoliko ne možete to da podnesete, molim vas nemojte sebe da forsirate i čitate. Postaviću upozorenje na početku te scene kako biste mogli da preskočite

...

Jungkook's P.O.V.

"Ne znamo koliko će biti opasno, zato Vas molim da budete sve vreme iza nas. Obećao sam g. Jung-u i g. Kim-u da ću Vas zaštiti po svaku cenu." Rekao je vođa specijalaca ozbiljnim tonom.

Samo sam klimnuo glavom i pogledao kroz prozor kombija u kojem se trenutno nalazimo.

Izdrži samo još malo Lali...

...

"Našli su lokaciju." Rekao je jedan od specijalaca.

Odmah sam ga pogledao.

"Skladište na samom izlazu grada. Trebaće nam još nekih sat vremena do tamo." Objasnio je.

S****! Zašto nije bliže?!

Izdahnuo sam besno. Onda mi je telefon odjednom zazvonio.

Ko je sada?

Izvadio sam telefon iz džepa i odmah video da me zove skriveni broj. Stavio sam kažiprst preko usana kao znak da se svi stišaju i da ne pričaju. Onda sam se javio.

"Halo?" Rekao sam oprezno.

"Vidi, vidi. Konačno si mi dala pravi broj." Rekao je neko kroz smeh. "Nakon tri lažna broja. Ccc. Izgleda da su batine ipak najbolje rešenje." Dodao je veselo.

"Ko si ti?" Rekao sam smireno, iako sam sve samo ne smiren.

"Ko sam ja? Pa zar ne bi-"

"Jungkook! Ne slušaj ga! Ovaj gad je skroz poludeo!" Viknula je odjednom Lisa sa druge strane.

"Lisa?!" Viknuo sam uplašeno i ispravio se.

Čuo sam kako je nešto pljasnulo i onda se samo Lisino bolno prenemaganje čulo.

"Ućuti k****! Sada ja pričam!" Viknuo je besno ovaj psihopata. "Predložio bih ti da nađeš novu igračku. Ova je previše živahna i neposlušna." Dodao je sa izdahom.

"Šta si joj to uradio ološu?!" Viknuo sam besno kroz zube.

"To je za sada nebitno. I kao što sam krenuo da kažem pre nego što me je ova tvoja k**** prekinula, to ko sam ja bi trebao već da znaš." Rekao je veselo.

Stegao sam pesnicu i počeo teško da dišem.

"Platićeš mi za ovo." Rekao sam besno.

"Ne, ne. Ti ćeš meni platiti. Ali parama." Rekao je kroz smeh. "Dobićeš poruku sa iznosom i žiro računom. Imaš sat vremena." Dodao je i niotkuda isključio.

"Halo? Halo?!" Viknuo sam na sav glas.

Ali ništa. Poziv se završio.

"Dajte gas odmah!" Viknuo sam uspaničeno.

Onda mi je telefon zavibrirao. Brzo sam ga upalio i video da sam dobio poruku. Kada sam je otvorio, glasno sam se nasmejao.

"Ako si stvarno mislio da ću ti dati ovolike pare, grdno si se prevario." Rekao sam kroz zube i vratio telefon u džep.

...

Lisa's P.O.V.

"I to bi bilo to." Rekao je gad veselo i vratio telefon u džep.

"N-nećeš uspeti. J-jungkook ti nikada n-neće dati tolike pare." Rekla sam sa bolom u glasu i nekako se zlobno nasmejala.

(A/N: ⚠️ Odavde možete da preskočite)

Gad me je poslednjih par minuta isprebijao kao da nisam živo biće. Pored povreda koje sam zadobila prilikom saobraćajne nesreće, mislim da sada imam čak i koju polomljenu kost.

Psihopata me je oštro pogledao i prišao mi.

"Ti izgleda ne znaš kada da začepiš. Zar toliko voliš batine? A k****!" Viknuo je i nogom me udario u stomak.

Zarežala sam i zatvorila oči. Udario me je još par puta i onda se malo izmakao.

(A/N: Odavde možete da nastavite sa čitanjem)

"Ako mu je stalo do tebe, te pare će ubrzo biti na mom računu." Rekao je sa zlobnim osmehom i otišao negde.

Izdahnula sam sa olakšanjem i lepo se naslonila na stub za koji sam vezana.

Molim te nemoj nešto nepromišljeno da uradiš Kookie...

...

Ne znam koliko je prošlo od kako je psihopata otišao, ali su se opet začula neka vrata kroz koja je, pretpostavljam, pre prošao.

Divno. Evo ga opet.

Začulo se mnogo koraka i onda se par ljudi u crnom pojavilo ispred mene. Svi su bili naoružani što me je dodatno uplašilo.

"K-ko ste vi?" Pitala sam tiho, ali su me ignorisali i nastavili da gledaju okolo.

"Sve je čisto." Rekao je jedan od njih.

Šta se dešava?

Onda su se vrata opet začula i još koraka nam se približavalo. Pomislila sam da je onaj psihopata i pripremila se za najgore.

Čim je doveo ovoliko ljudi, znači da planira nešto veliko.

"Lisa!" Viknuo je odjednom meni poznat glas.

Pogledala sam ka pravcu odakle je došao i Jungkook je izleteo iz senke.

"Jungkook!" Viknula sam iznenađeno.

Brzo mi je prišao i zagrlio me.

"Ne brini. Sada sam ja tu. Sve će biti u redu." Tešio me je dok je polako sekao konopac sa mojih zglobova.

Kada sam bila slobodna, oprezno me je zagrlio. Tek tu sam shvatila da sam spašena i u sekundi sam zaplakala od sreće. Obavila sam ruke oko njega i privukla ga sebi što sam više mogla.

"U redu je. Sada si na bezbednom. Niko te više ne može povrediti." Rekao je tiho dok mi je nežno mazio glavu.

Samo sam klimnula glavom i jače ga zagrlila.

Konačno...

"Možeš li da ustaneš?" Pitao je i pogledao me od glave do pete.

Odmahnula sam glavom.

"Neka kost u nozi mi se slomila kada se nesreća desila. Ali mislim da je sada još gore zahvaljujući onom ludaku." Promumlala sam umorno.

"J**** mu sve!" Zarežao je kroz zube.

Polako mi je pomerio ruku i stavio je preko njegovih ramena. Onda mi je pomogao da ustanem.

"Ne brini. Odmah idemo u bolnicu i doktori će te izlečiti." Rekao je i malo se sagnuo kako bi me uzeo u naručje.

Slučajno sam pogledala u stranu i oči su mi se u sekundi raširile.

"Pazi!" Viknula sam uspaničeno i brzo se pomerila ispred njega.

*bang*

...

A/N: Hello ljudii! 🙌

Stigao novi deo! Nadam se da vam se svideo 😁

I verovali ili ne, priča se polako bliži kraju. Ja još uvek ne mogu da verujem. Čini mi se kao da sam tek juče objavila prvih par delova 🥺

Nadam se da ste uživali dok ste je čitali isto koliko sam ja uživala dok sam je pisala ☺

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Where stories live. Discover now