...
Lisa's P.O.V.
Naravno, celu noć nisam mogla da spavam zbog mog srca koje je odlučilo da organizuje žurku, i sada se osećam kao zombi koji se jedva pomera dok ostali veselo pakuju naše stvari.
Zašto sam morala da sednem na zadnja sedišta...
"I to bi bilo to." Rekao je Namjoon oppa i zatvorio gepek.
Konačno!
"Super. Upadajte onda." Rekao je Jin oppa i prvi uskočio u kombi.
I mi smo ušli za njim. Naravno, Jungkook i ja smo opet sedeli na zadnjim sedištima i sav onaj umor od pre je odleteo kroz prozor.
Srce, smiri se.
...
"Zabavite se~" Rekla je Jisoo unnie veselo i mahnula nam.
Onda se kombi okrenuo i otišli su. Udahnula sam duboko i polako pogledala Jungkook-a. I on je mene pogledao i onda se nasmejao.
Uff taj osmeh...
"Hoćemo li?" Rekao je i pokazao rukom ka ulazu.
Malo sam potresla glavu kako bih se vratila iz sveta mašte i klimnula glavom. Čim smo ušli u kompaniju, dobili smo zbunjene poglede od ostalih radnika. Mada nisam iznenađena, zato što smo oboje u odeći sa izleta jer nismo stigli da odemo kući da se presvučemo.
I naravno, čim smo ušli u naše kancelarije odmah su nas bombardovali sa pripremama za proslavu.
...
"Ne prihvatam ne za odgovor." Rekao je pre nego što sam išta uspela da kažem.
"Al-"
Pogledao me je oštro zbog čega sam odmah ućutala.
Zašto nisam predložila da nas ostave našim kućama...
"Idemo." Rekao je i krenuo ka liftu.
Izdahnula sam i krenula za njim. Pre par minuta smo završili sa svim poslovima i Jungkook je ponudio da me odbaci do stana zato što nisam došla sa autom. Nisam ni stigla da otvorim usta kako bih ga odbila, a on me je odmah prekinuo.
I sada upravo ulazimo u njegov auto dok moje srce lupa u nedogled.
Šta da radim sa ovim osećanjima? Moram nekako da ih obuzdam inače ću biti u velikoj nevolji.
...
"Hvala." Rekla sam tiho kada se Jungkook zaustavio ispred moje zgrade.
"Nema na čemu. Vidimo se sutra." Rekao je sa osmehom zbog čega mi je srce poskočilo.
Klimnula sam glavom i brzo izašla. Ubrzanim hodom sam krenula ka ulazu zgrade i bez oklevanja uletela kao da neko hoće da me kidnapuje. Ubrzo sam bila ispred vrata mog stana i čim sam ih otvorila, potrčala sam pravo ka mojoj sobi i bacila se na krevet. Izdahnula sam glasno i zatvorila oči.
Ova osećanja će me ubiti jednog dana...
...
Jungkook's P.O.V.
Gledao sam Lisu kako uleće u zgradu kao da trči na maratonu i blago se nasmejao. Onda sam se naslonio na sedište i zatvorio oči sa izdahom. Srce mi je još uvek lupalo brzo i glasno.
"Šta da radim sa ovim osećanjima..." Promumlao sam tiho, zamišljajući Lisu i njen osmeh koji u sekundi može da ti oduzme dah.
Opet sam izdahnuo i otvorio oči. Upalio sam auto i krenuo ka svom stanu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Accidental mistake ✔
FanficSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...