(A/N: Objavila sam dva dela, pa ukoliko niste pročitali 'Part 6', pročitajte. 😊)
...
Lisa's P.O.V.
"Ne. Unn- Čeka- Iii... Otišla je." Rekla sam sa izdahom.
"Idem za njom." Rekla je Jisoo unnie kroz smeh i otišla za veoma pijanom Jennie unnie.
"Zašto se svaki put ovoliko napije kada raskine sa dečkom." Rekla sam i odmahnula glavom.
"Ne pitaj mene. Niko ne zna kako njen mozak funkcioniše." Rekla je Rosie sa osmehom.
"Istina." Rekla sam.
"Hajdemo da igramo." Rekla je i povukla me za sobom iako joj još uvek nisam odgovorila.
Izdahnula sam i nasmejala se.
I da sam rekla ne, opet bi se ovo desilo.
Povukla nas je u gužvu i odmah počela da igra. I ja sam za njom.
...
Jungkook's P.O.V.
"Zašto ste me doveli ovde?" Rekao sam mrzovoljno.
Planirao sam da ostanem celu noć u kompaniji i završim jos par obaveza kako bi mi ceo vikend bio slobodan, ali neee... Jin hyung je prosto morao sve da nas izvede u 'provod'.
Kao da ne znamo da smo došli ovde kako bi on mogao da se vidi sa svojom devojkom.
Izdahnuo sam mrzovoljno i uzeo gutljaj pića.
"O. Oppa!" Viknula je odjednom neka devojka.
Svi smo se okrenuli ka njenom glasu i videli neku devojku kako ludo trči ka Jin hyung-u.
"Hyung... Mislim da bi bilo bolje da se izmak-"
"Uff!"
"Oppa!" Opet je viknula. "Pa gde si ti celu noć? Nigde ne možemo da te nađemo!" Pitala je uzbuđeno.
Ko je sad pa ova ludača?
"Upravo smo stigli." Rekao je Jin hyung sa osmehom.
Svi smo ga pogledali zbunjeno.
On je poznaje?
"Amm... Hyung. A da nas malo uputiš." Rekao je Jimin hyung.
"A da. Ovo je Je-"
"Jen!" Rekao je neko iza njih.
A taj neko je u stvari Jisoo noona. Pozdravili smo se i onda je na jedvite jade odlepila ovu devojku koja je zaskočila Jin hyung-a.
Više ni sam ne znam šta se dešava. Otkud Jisoo noona zna ovu devojku?
"Čekaj malo." Počeo je Taehyung hyung. "Ti si Jennie Kim, zar ne?" Pitao je zbunjeno.
Ova devojka ga je odmah pogledala i onda joj se jedan veoma pijani osmeh izvio na licu.
"G. Kim! Otkud vi ovde?!" Rekla je uzbuđeno i odmah se zalepila za njega.
"Ne. Jen. Prestani. Pusti ga. Pu-sti ga!" Govorila je Jisoo noona kroz zube dok je pokušava da odvoji Jennie od Taehyung hyung-a.
"Neee~ Pusti me da malo ćaskam sa mojim šefom~" Rekla je plačljivim glasom.
Svi smo je pogledali iznenađeno.
"Tae?" Rekao je Namjoon hyung zbunjeno.
"Ona je jedan od glavnih menadžera u mojoj kompaniji." Odgovorio je Taehyung hyung.
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...