A/N: Upozorenje! ⚠️ Na početku ovog parta će imati opisa krvi. Ukoliko ne možete to da podnesete, molim vas da ne forsirate sebe i čitate. Postaviću odakle možete da nastavite sa čitanjem ukoliko odlučite da preskočite taj deo
...
Jungkook's P.O.V.
"Pazi!" Viknula je odjednom Lisa i brzo nam zamenila mesta.
*bang*
Oči su mi se u sekundi raširile.
Nije valjda-
Lisa je nemo pala u mojim rukama i drhtavo izdahnula.
"L-lisa..." Promumlao sam uplašeno i polako je pogledao.
Oči su joj bile zatvorene. Uhvatio sam je za rame i malo je potresao.
"Lisa." Rekao sam tiho, ali mi ne odgovara.
Onda sam osetio nešto mokro na ruci. Podigao sam ruku sa njenog ramena i odmah video kako se krv polako sliva niz moju ruku.
"Ne, ne, ne, ne!" Govorio sam uspaničeno i polako spustio Lisu na moje krilo.
Ni sekundu kasnije, video sam da je njeno rame celo prekriveno krvlju.
O Bože...
"Lisa!" Viknuo sam i pokušao da joj zaustavim krvarenje.
"G. Jeon, pozvali smo hitnu pomoć. Stići će za koji minut." Rekao je vođa tima i čučnuo pored mene..
Pomerio je moju ruku i počeo da pregledava ranu.
"Izvinite zbog ovoga." Rekao je i odjednom pocepao rame Lisine košulje.
Onda je izvadio neku traku iz džepa i počeo da je obmotava oko Lisinog ramena.
(A/N: Odavde možete da nastavite sa čitanjem)
"Srećom metak ju je samo okrznuo. Nije prošao kroz rame, tako da rana nije opasna po život. A mislim da se onesvestila zbog straha." Rekao je i pogledao me. "Možete da se opustite. Oporaviće se bez problema." Dodao je sa malim osmehom.
Glasno sam izdahnuo.
"Hvala Vam." Rekao sam tiho i pogledao Lisu.
"Šefe, uhvatili smo počinioca." Rekao je jedan od specijalaca.
Pogledao sam ka njemu i video kako on i još jedan specijalac drže nekog onesvešćenog čoveka.
"Odlično. Vodite ga u stanicu." Rekao je vođa i krenuo za njima.
Ubrzo je stigla i hitna pomoć. Pažljivo su prebacili Lisu na nosilima i uneli je u vozilo hitne pomoći. Ušao sam za lekarima i onda smo krenuli ka bolnici.
...
"Moja jadna bebica." Rekla je g. Manoban uplakano.
"Smiri se draga. Doktori su rekli da će se brzo oporavi." Rekao je g. Manoban i zagrlio je.
G. Yang me pogledala sa blagim osmehom. Stavio sam svoju ruku preko njene i blago je stisnuo kao znak ohrabrenja.
Čim su Lisu smestili u bolničku sobu, pozvao sam g. Yang i ispričao joj šta se desilo. Nije čekala ni sekundu i u rekordnom vremenu je stigla u bolnici.
Tu se upoznala sa Lisin pravim roditeljima i odmah su se zbližili. Mislim da joj se g. Manoban zahvaljivala 15 minuta bez prestanka zato što je usvojila Lisu i odgajila ju je kao da je njeno dete.
Nažalost ne možemo još uvek da budemo sa Lisom u istoj sobi, ali je doktor rekao da ćemo moći jedno po jedno da je posećujemo kada se probudi. A trebalo bi da će se probuditi za par sati.
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...