...
Lisa's P.O.V.
Naravno, čim smo se sastali sa ostalima, devojke su izvukle svaki mogući detalj koji postoji.
"Jaojjj~" Rekle su uzbuđenim piskavim tonom.
"Ko bi rekao da ćete se vas dvoje smuvati. Bili ste kao pas i mačka." Rekla je Jennie unnie veselo.
"Posumnjala sam da bi se to možda desilo, ali kada sam vas prvi put videla zajedno, mislila sam da nema većih neprijatelja od vas." Rekla je Rosie kroz smeh.
"Ccc. Vidiš li ti ovo Lisa. Samo sam ja znala da ćete se smuvati." Rekla je Jisoo unnie dok je odmahivala glavom.
"Kako misliš znala si?" Pitala sam zbunjeno.
"Pa šta misliš kako smo se Jin i ja smuvali? Nismo ni mi bili najbolji prijatelji u početku. I kod nas je takođe bilo ratno stanje kada sam tek počela da radim." Rekla je sa zlobnim osmehom.
"Kod vas je uvek ratno stanje." Rekla je Jennie tiho, ali ne dovoljno tiho zato što ju je Jisoo unnie iste sekunde streljala pogledom.
Mada se vidi da je to namerno rekla 'tiho' samo da bi je Jisoo unnie čula.
"Videćemo tebe i Taehyung-a." Rekla je Jisoo unnie sa zlobnim osmehom.
Rosie i ja smo je pogledale iznenađeno.
"Izvini molim te, zašto nas dvoje?" Rekla Jennie unnie mrzovoljno.
"Ne glumi. Nisam slepa. Vidi se da vas dvoje nešto muljate i pokušavate to nešto da sakrijete." Rekla je Jisoo unnie samouvereno.
Jennie unnie ju je pogledala iznenađeno.
"Pa i ne ide im baš to skrivanje ako si ih već provalila." Rekla sam kroz smeh.
"Govori. Znaš da Jisoo unnie i njeno šesto čulo nikada ne greše. Šta krijete?" Rekla je Rosie uzbuđeno.
Ali, pre nego što smo mogle da je uhvatimo, Jennie unnie nam je zbrisala i odmah smo je izgubile u gužvi.
"Dođavola." Rekla je Rosie mrzovoljno.
"Pusti je da beži. Izgleda da je zaboravila da znamo gde živi." Rekla je Jisoo unnie sa zlobnim osmehom.
"Kada ima taj izraz lica prosto znam da nešto muti." Šapnula mi je Rosie na šta sam odmah klimala glavom.
Sve veoma dobro znamo šta znači kad joj je taj izraz na licu.
"Hej devojke." Rekao je Jungkook niotkuda i u sekundi poslao moje srce u svemir.
Kako su Jisoo unnie i Rosie uspele da se naviknu na ovo?!
Osetila sam njegovu ruku na mojim leđima i odmah ga pogledala.
"Hej." Rekao je tiho sa osmehom.
"Hej." Rekla sam hipnotisano.
Ma kakvi crni mađioničari, dovoljno je samo da mi se Jungkook ovako nasmeje i ja sam gotova.
*klik*
Brzo sam pogledala Jisoo unnie i odmah shvatila da nas je slikala.
"Jaojjj~" Cvilila je zajedno sa Rosie.
Samo što se ne istope.
"Prestanite." Rekla sam kroz zube.
Samo su mi se isplazile i nastavile da cvile.
"Pusti ih. Sigurno si i ti bila takva kada su one našle svoje momke." Rekao je Jungkook kroz smeh.
"M-molim?! Odakle ti to? A i zar ti ne bi trebao da si na mojoj strani?" Rekla sam mrzovoljno i oštro ga pogledala.
Nevino mi se nasmejao i obavio ruku oko mojih ramena. Naravno, mozak mi je iste sekunde ispario i sada samo blenem u njega kao tele u šarena vrata.
"Vidi je." Rekla je Jisoo unnie.
"Sva se istopila." Dodala je Rosie.
Jungkook se još vise nasmejao i sve što sam mogla da uradim je da pocrvenim kao paradajz.
"Pustite devojku na miru. Dovoljno joj je samo Jungkook što je ovako gleda. Ne morate dodatno da joj stajete na muku." Zadirkivao je Jin oppa.
"Ne pomažeš..." Promumlala sam postiđeno.
Svi su počeli da se smeju, a ja sam još više pocrvenela.
Ubiću ih...
...
Proslava je trajala još par sati i upravo smo konačno ispratili poslednje goste.
"Konačno!" Viknula sam sa izdahom i bacila se na stolicu.
"Drago mi je što je sutra nedelja i ne moramo da radimo. Mislim da ne bih mogao to da izdržim nakon ovakve proslave." Rekao je Jungkook iscrpljeno i seo pored mene.
"Onda uzmite vaše stvari i bežimo odavde. San me zove." Rekao je Suga oppa i zevnuo.
Nije morao dva puta da nam kaže. Uzeli smo naše stvari i odmah krenuli. Jennie unnie i Taehyung oppa su nekako uspeli da se išunjaju a da ih ne primetimo i zato sada Jisoo unnie besni.
"Pusti me! Idem pravo ka njenom stanu! Kako se usuđuje da mi tako pobegne!" Vikala je ljutito dok ju je Jin oppa vukao ka njegovom autu.
"Zanemarite je. Mislim da je malo više popila." Rekla sam sa izdahom.
Svi su se nasmejali i odmahnuli glavama. Brzo smo se pozdravili jedni sa drugima i svako je krenuo svom autu. S obzirom da smo nas četiri došle zajedno, momci su odmah predložili da nas povedu. I sada se nalazim u Jungkook-ovom autu.
"Krećemo~" Rekao je Jungkook pevajući i upalio auto.
Srećom nema gužve, mada nije ni čudo zato što je tri ujutru. Naslonila sam glavu na prozor i gledala kako se zgrade pomeraju.
"Ovo nije put do mog stana." Rekla sam zbunjeno kada je Jungkook skrenuo u pogrešnom smeru.
"Znam." Rekao je sa osmehom i uzeo moju ruku u njegovu.
Isprepletao nam je prste i onda mi poljubio ruku. Gledala sam ga zbunjeno par sekundi, a onda shvatila gde idemo.
"Jungkook..." Rekla sam u neverici.
"Hm~" Rekao je pevajući i još više se nasmejao.
"Nećeš valjda.." Rekla sam i pogledala ga iznenađeno.
"Šta? Danas nam je zvanično prvi dan veze. Zar si mislila da ću dozvolili da ga provedemo odvojeni?" Rekao je odlučno i na kratko me pogledao.
"Znam, ali-"
Auto se odjednom zaustavio i Jungkook se okrenuo ka meni.
"Neću uraditi ništa bez tvoje dozvole. U to budi sigurna. Samo želim da provedemo ostatak ovog vikenda zajedno zato što znam da nas od ponedeljak čeka brdo poslova i nećemo imati vremena samo za nas dvoje." Rekao je nežno i pomilovao mi obraz.
To je bilo dovoljno da se u sekundi istopim i samo nemo da klimnem glavom. Jungkook mi je odmah uputio njegov poznati zeka osmeh što me je još više istopilo.
"Nisi fer. Koristiš svoju slatkoću protiv mene." Promumlala sam mrzovoljno.
"Pa moram nekako da te ubedim." Rekao je veselo i uštinuo me za obraze.
"Hej! To boli!" Viknula sam dok sam trljala obraze.
Samo mi se isplazio i izašao iz auta. Onda je došao na moju stranu i otvorio mi vrata.
"Idemo."
...
A/N: Hello ljudi!! 🙌
Stigao novi deo! Kako vam se sviđa? 😄
Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝
P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...