Part 10

147 9 3
                                    

...

Lisa's P.O.V.

"Super. A znači li to da te moje lice inspiriše da razmišljaš o tome o čemu si razmišljala?" Pitao je Jungkook sa velikim osmehom.

Pogledala sam ga raširenih očiju.

Mamaaa...

Gledali smo se par sekundi i onda je Jungkook počeo da se smeje.

Š-šta sada?

"Ahh..." Rekao je nakon što je prestao da se smeje i obrisao nepostojeću suzu ispod oka.

Je l' se on to zeza sa mnom?

Pogledala sam ga zbunjeno, ali oštro.

"Okay, okay. Prestajem. Nisam mogao da odolim. Reakcije su ti bile predobre." Rekao je sa osmehom.

Molim?!

Streljala sam ga pogledom. Podigao je ruke u vis kao znak predaje, ali mi je isplazio jezik.

Ti mali...

Izdahnula sam mrzovoljno i počela da ga ignorišem. Naravno, g. dotični je nastavio da me smara sve dok konobar nije došao sa našom hranom.

Konačno!

Brzo sam jela kako bi što pre završila i otišla što dalje od ove dosade, ali je on prosto morao da jede kao puž. A taj zlobni osmeh mi tačno govori da to namerno radi.

"Da li biste bili ljubazni i malo požurili? Imam još par obaveza koje bih da završim pre nego što odem." Rekla sam kroz zube.

Samo mi je namignuo i nastavio da jede istom brzinom.

Ugh!

Naslonila sam se na stolicu i pogledala nagore.

Kreten, idiot, ološ, majmun...

...

Za divno čudo, poštedeo me je mučenja i brzo završio sa jelom. Sada se nalazimo u liftu kompanije i ova neprijatna tišina me guši. Čim su se vrata lifta otvorila, odmah sam izjurila van i brzo krenula ka svom radnom mestu.

Slatka sloboda.

...

Jungkook's P.O.V.

Lisa je izjurila iz lifta i odmah otišla do njenog stola. Osećam se razočarano zato što se naše zajedničko vreme previše brzo završilo.

Zašto vreme mora ovako brzo da prolazi...

Išao sam ka mojoj kancelariji i polako se približavo Lisinom stolu. A onda mi je nešto palo na pamet. Zlobno sam se nasmejao i uzbuđeno krenuo ka Lisi. Stao sam ispred njenog stola i naslonio se laktovima. Odmah me je mrzovoljno pogledala.

"Kako Vam mogu pomoći?" Pitala je kiselo.

"Kada planiraš da ideš?" Pitao sam.

Pogledala me je sumnjivo.

"Samo da odgovorim na još par mail-ova i idem. Mislim da ću završiti za nekih pola sata. Zašto?" Objasnila je.

Samo sam klimnuo glavom i nasmejao se. Onda sam se ispravio i otišao u moju kancelariju.

...

Lisa's P.O.V.

Šta ovo bi?

Gledala sam zbunjeno u vrata njegove kancelarije.

Ne planira valjda da me ipak zadrži duže?

Accidental mistake ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя