Part 28

98 4 1
                                    

...

Lisa's P.O.V.

"Molim te prestani." Rekla sam plačljivim glasom.

"Nikada." Rekao je Jungkook veselo i nastavio da gleda sliku mene u mojoj 'pidžami'.

(A/N: Sorry. Ne znam kako se onesies zovu na srpskom 😅)

Uspela sam da mu pobegnem pre par minuta i odmah se presvukla u normalu pidžamu, ali je on nekako uspeo da me slika pre nego što sam se presvukla i sada mi dušu vadi sa tom slikom.

"Jungkook." Rekla sam mrzovoljno i pokušala da mu uzmem telefon kako bih izbrisala tu strahobu.

Naravno, uspeo je da izmakne ruku u poslednju sekundu.

"A, a, a. Nećeš je izbrisati." Rekao je sa zlobnim osmehom.

Ti mali...

Zaskočila sam ga iznenada i opet pokušala da mu uzmem telefon. Naravno, opet je uspeo da izmakne ruku. Nastavila sam da pokušavam, ali bezuspešno. I sada se Jungkook nalazi iznad mene dok oboje ubrzano dišemo.

"Nikada je nećeš izbrisati." Rekao je pobednički dok je vrteo telefon meni ispred face.

Gledala sam ga par sekundi i razmišljala kako da mu uzmem telefon. A onda sam se zlobno nasmejala kada mi je nešto palo na pamet.

"Zašto se tako smešk-"

Prekinula sam ga poljupcem.

Odmah se ukočio i pogledao me iznenađeno.

Uspeh!

Iskoristila sam priliku i brzo mu uzela telefon. Ali pre nego što sam mogla da pobegnem, Jungkook mi je uhvatio obe ruke i zarobio ih iznad moje glave. Tek tu sam shvatila koliko smo zapravo blizu, što je nateralo moje srce da počne ubrzano da kuca.

"Odbijam da prihvatim da se naš prvi poljubac desio zbog jedne slike." Rekao je i odjednom me strasno poljubio.

Pogledala sam ga iznenađeno i osetila kako mi obrazi gore kao nikada do sad.

Je l' ja sanjam...

Nakon par sekundi je prekinuo poljubac i pogledao me. Da sam htela, ne bih mogla da skrenem pogled zato što me je gledao sa toliko ljubavi i žudnje, da sam bukvalno na ivici topljenja.

"Jungk-"

Prekinuo me je poljupcem i ovaj put se nije zaustavio.

...

*jutro*

Jungkook's P.O.V.

Probudio sam se pre par minuta i Lisino besprekorno lice mi je za malo izazvalo srčani udar. Sada sam tiho pevušio dok je Lisa spavala na mojim prsima. Nežno sam prelazio prstima preko njenih leđa i blago se smeškao.

Prelepa je...

Ruka koja joj je bila ispred glave je isprepletana sa mojom i tako je od kako sam se probudio.

Nadam se da ćeš zauvek biti moja...

Malo je pomerila glavu nagore i odmah sam iskoristio priliku i nežno je poljubio. Ali ju je to izgleda probudilo, zato što je polako počela da otvora oči.

S****! Nisam hteo da je probudim!

Kada se navikla na jutarnju svetlost koja je obasjavala njenu sobu, pogledala me je i nasmejala se. Moje srce je u sekundi skočilo do plafona.

"Dobro jutro lepotice." Rekao sam tiho i poljubio joj ruku koja je bila isprepletana sa mojom.

"Dobro jutro." Promumlala je hrapavim glasom.

"Kako si spavala?" Pitao sam i polako je povukao da leži preko mene celog kako bih je bolje zagrlio.

"Predobro." Rekla je tiho i osmehnula se.

Onda je zavukla glavu u moj vrat i duboko udahnula. Koža mi se naježila, ali sam je samo jače zagrlio i poljubio u teme glave.

"Jesi li gladna?" Pitao sam i opet počeo da prelazim prstima preko njenih leđa.

"Ne još. Ostanimo ovako još samo malo." Promumlala je i obavila ruke oko mog struka.

"Važi." Rekao sam tiho i nastavio da joj milujem leđa.

...

Lisa's P.O.V.

Ležali smo tako još neko vreme i onda ustali. Podigla sam ruke uvis kako bih se rastegla i Jungkook je odmah iskoristio priliku i zagrlio me otpozadi. Naslonio je glavu na moju i poljubio mi obraz.

"Šta želiš za doručak?" Pitala sam dok smo polako hodali ka kupatilu.

"Svejedno. Mogu sve da jedem." Rekao je i naslonio glavu na moje rame.

A pošto mu je moj vrat bio tačno ispred lica, ostavio je par poljubaca pre nego što smo ušli u kupatilo. Nakon što smo završili sa našom jutarnjom rutinom, došli smo u kuhinju i počeli da pravimo doručak.

...

"Ako ne prestaneš, ove vafle će izgoreti i ostaćemo bez doručka." Rekla sam kroz smeh.

"Nema veze. Imamo još opcija." Rekao je i razigrano me ujeo za obraz.

Osmeh mi se još više raširio. Pre par minuta me je opet zagrlio otpozadi i sada me nakon svakih par sekundi malo zagolica za stomak.

"Molim te prestani. Možemo se izgoreti." Rekla sam kroz smeh zato što me je opet zagolicao.

"Dobro prestajem." Rekao je veselo i nastavio da me grli.

Ubrzo smo završili i servirali sto. Ali pre nego što sam mogla da sedem na stolicu, Jungkook me je povukao ka sebi i naterao da mu sednem na krilu. Privukao je moj tanjir pored svog i počeo da seče vafle.

"Jung-"

Prekinuo me je tako što mi je stavio parče vafli u usta. Pogledala sam ga mrzovoljno i počela da prćim usne. Samo me je na blic poljubio i nastavio da seče vafle.

Odmah sam shvatila da nema nameru da me pusti i odustala od sednenja na stolici. Takođe mi nije dozvolio ni sama da jedem, nego je prosto morao on da me hrani.

"Osećam se kao neka beba." Promumlala sam mrzovoljno.

"Pa i jesi beba." Rekao je sa osmehom. "Moja beba." Dodao je i poljubio mi obraz.

U sekundi sam se istopila kao da sam neka sveća.

Moje jadno srce...

Nakon doručka smo seli u dnevnom boravaku i zamotali se u veliko ćebe. I nakon Jungkook-ovog insistiranja i moljenja kao da je dete od pet godina, pustili smo neki horor film.

Znam, predivno...

Recimo samo da sam par puta bila na ivici srčanog udara.

...

A/N: Hello ljudii! 🙌

Evo malo nežnosti od našeg preslatkog para 🥰

Moram da kažem da sam prosto uživala dok sam pisala ovaj deo. Nekako je bilo veoma smirujuće i opuštajuće. I nadam se da ste se i vi tako osećali dok ste čitali ☺

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя