Part 13

129 9 1
                                    

...

*dan izleta*

Lisa's P.O.V.

Pogledala sam se još jednom u ogledalu, uzela ranac i izašla.

----------------------------------------------------

----------------------------------------------------

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

----------------------------------------------------

Kada sam izašla, odmah sam ugledala auto Jennie unnie. Prišla sam i ušla.

"Hej." Rekla sam umorno i zatvorila oči.

"Izgleda da je neko imao ludu noć." Zadirkivala me je Jennie unnie.

Otvorila sam oči i streljala je pogledom. Sve tri su se nasmejale.

"Samo se vi podsmevajte tuđoj nesreći. Nemojte posle da mi se žalite kada vam se vrati duplo." Rekla sam mrzovoljno i opet zatvorila oči.

Smejale su se još neko vreme i onda pustile neku glasnu muziku.

Zašto sam pristala na ovo...

...

"Lisa, budi se! Uskoro stižemo!" Viknula je Jisoo unnie odjednom.

Poskočila sam i otvorila oči. Onda sam je streljala pogledom. Iskezila mi se i okrenula se napred. Čim sam ušla u auto, sve vreme sam na ivici sna. Srećom nećemo ići autom do mesta gde nam je izlet. Momci su organizovali jedan kombi za sve nas kako ne bismo išli sa više automobila.

"Stigli smo." Rekla je Jennie unnie veselo.

Nisam ni osetila kada se auto zaustavio. Eto koliko mi se spava. Polako sam izašla iz auta i odmah primetila da smo ispred Taehyung-ove kompanije. Onda sam primetila momke kako stoje pored crnog kombija.

"Chu!" Viknuo je Jin oppa kada nas je ugledao i odmah počeo da trči ka nama.

Kako je uvek pun energije? Kako?!

Nekako sam se dovukla do kombija i naslonila se na njega.

"Zašto i ti izgledaš tako?" Pitao je Jimin.

"I ja?" Rekla sam zbunjeno.

Nasmejao se i onda se pomerio u stranu. Odmah sam primetila Jungkook-a sa zatvorenim očima kako bukvalno stojeći spava naslonjen na Taehyung-a.

Aww...

"Pa vidiš, kao što sam rekla onom gospodinu tamo..." Pokazala sam na Jin-a koji trenutno gnjavi Jisoo unnie. "... mi organizujemo godišnicu." Rekla sam kiselo. "Ni sama ne znam kako smo juče uspeli da završimo onoliki posao." Dodala sam mrzovoljno i zevnula.

Ahh... Moj prelepi krevet. Sve bih dala samo da se njemu vratim.

"Mislim da bismo trebali njih dvoje odmah da smestimo u kombi." Rekao je Namjoon i brzo otvorio vrata kombija.

Accidental mistake ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora