Part 12

140 9 1
                                    

...

Jungkook's P.O.V.

Nakon dosta ubeđivanja od strane mene i njene mame, uspeli smo da ubedimo Lisu da je ja odvezem do njenog stana.

"Hvala ti što si nam pomogao iako nisi morao." Rekla je Lisa dok je gledala kroz prozor auta.

"Nema na čemu. Baš sam se lepo proveo." Rekao sam sa osmehom. "Osim onog dela kada si me pogodila onim parčetom torte po sred face. To nije bilo fer." Dodao sam glumeći da sam ljut.

"I ti si meni isto uradio! I to dva puta! Ne pokušavaj da prebaciš krivicu na mene. Ti si prvi počeo." Odmah je protestovala i streljala me pogledom.

Glasno sam se nasmejao.

Preslatka je kada se ovako ljuti.

...

Stao sam ispred njene zgrade i ugasio auto. Onda sam je pogledao i primetio da ne može da otkopča pojas.

"Šta ti je sada..." Promumlala je tiho, ali sam je čuo.

"Dozvoli." Rekao sam i prišao joj.

Odmah sam osetio kako su mi se otkucaji srca ubrzali.

Ovo nije zdravo koliki uticaj ova devojka ima na mene.

Nekako sam uspeo da otkopčam pojas nakon par sekundi. Ali sam napravio grešku i podigao pogled. Lisino prelepo lice me je odmah dočekalo. Gledao sam je par sekundi kao da sam hipnotisan, a onda se brzo udaljio od nje kada sam se osvestio.

"Hvala još jednom." Rekla je brzo i izašla.

"Nema na čemu..." Rekao sam sada praznom autu.

Gledao sam je sve dok nije ušla u zgradu. Naslonio sam se na sedištu i duboko udahnuo. Ne znam kada i kako se desilo, ali ova preslatka devojka je bez ikakvih problema i poteškoća samo ušetala u moje srce i uzela ga pod svoje. I to za manje od dva meseca.

Jin hyung je bio u pravu. Nisam bio oprezan i sada ova lepotica ima moje srce u svojoj šaci.

...

Lisa's P.O.V.

Brzo sam uletela u stan i zatvorila vrata.

"Šta ono bi?" Rekla sam iznenađeno sama sebi.

Kada je Jungkook prišao da mi otkopčao pojas i onda me onako pogledao, srce mi je odletelo u nebesa.

"Ne Lisa. Ne smeš. Ne smeš!"

Ušla sam u moju sobu, uzela stvari i otišla da se istuširam hladnom vodom.

Ne smeš!

...

*nekoliko dana kasnije*

Nakon onog dana, Jungkook-ov i moj odnos se drastično promenio. Na bolje naravno. Znam. Iznenađujuće. Nakon dva dana njegovog konstantnog ubeđivanja da prestanem da mu persiram na poslu, nisam mogla više da ga podnesem i prestala sam. Da nisam, glave bi sigurno letele.

"Lisa, dođi do mene na trenutak." Oglasio se Jungkook sa telefona.

Ustala sam i otišla do njegove kancelarije. Pokucala sam i kada sam čula 'Napred', ušla sam.

"Dođi brzo." Rekao je užurbano i pokazivao rukom da mu priđem.

Zatvorila sam vrata i prišla mu.

"Šta se desilo?" Pitala sam.

"Gledao sam par mesta za našu godišnjicu, ali ne znam koje je najbolje. A moramo danas sve da zakažemo kako bi se sve na vreme organizovalo." Objasnio je i okrenuo ekran ka meni.

Accidental mistake ✔Where stories live. Discover now