A/N: Upozorenje! ⚠️ U jednom delu ovog parta će imati fizičkog nasilja. Nije ništa ekstremno, ali ukoliko ne možete da podnesete ni najmanju formu nasilja, molim vas nemojte sebe da forsirate i čitate. Postaviću upozorenje na početku te scene kako biste mogli da preskočite
...
Still Jungkook's P.O.V.
"Ljudi, imamo nešto!" Viknuo je Yoongi hyung.
Svi smo se brzo okupili oko njega i pogledali u ekran. Pustio je video neke ulice.
"Evo je. Ovo je Lisa." Rekao je i pokazao na njen auto kako stoji na semaforu.
Onda je, nakon što se zeleno svetlo upalilo, krenula polako i skrenula desno. Zbog sledećeg prizora mi se krv sledila u žilama.
Pomanji kamion ju je udario pravo u levu stranu. Lisin auto se okrenuo dva puta i onda udario u neku banderu. Čuo sam devojke kako su uzdahnule uplašeno.
Lisa...
"Živa je!" Viknula je Jennie.
Yoongi hyung je približno snimak na Lisin auto i svi smo odmah videli Lisu kako se polako izvlači iz auta. Blago sam se nasmejao.
Živa je...
Ali naš trenutak sreće se brzo završio kada su dva čoveka sa maskama na licima izašli iz prikolice kamiona koji ju je udario i brzo je uhvatili za ruke. Lisa je odmah počela da se otima, ali bezuspešno. Uveli su je u prikolicu kamiona i otišli.
"S****!" Viknuo sam besno.
Ko ju je oteo?!
"Smiri se. Trenutno pratimo ovaj kamion. Još uvek je u pokretu." Rekao je Yoongi hyung i pustio snimak uživo od par kamera sa ulica.
I na tim snimcima se vidi kamion u kojem je Lisa.
"Znači još uvek su u gradu." Rekao je g. Manoban.
"Ali ne zadugo. Ako idu u pravcu u kojem mislim da idu, ubrzo će izaći iz grada." Rekao je Yoongi hyung.
Dođavola!
Odjednom su se vrata kancelarije otvorila i Hobi hyung i Namjoon hyung su ušli.
"Dobre vesti ljudi!" Rekao je Hobi hyung uzbuđeno.
"Dobili smo dozvolu da organizujemo tim specijalaca. Spremni su da krenu čim nađete Lisinu lokaciju." Rekao je Namjoon hyung sa osmehom.
"To mi reci!" Rekao sam uzbuđeno.
J***** policija je odbila da nam pomogne zato što nije prošlo 24 sata od kako je Lisa nestala. Srećom Hobi hyung i Namjoon hyung poznaju par ljudi iz neke organizacije za obezbeđenje i sada možemo da spasimo Lisu.
"Ljudi, izgubili smo im trag." Rekao je Yoongi hyung besno.
"Molim?! Kako?!" Rekao sam i opet mu prišao.
"Skrenuli su u ulicu bez kamera. Nakon te ulice izlaze iz grada i ne znamo gde bi mogli da budu." Rekao je i pokazao mi snimak.
"Reći ćemo timu da odmah krenu. Možda uspeju da ih stignu." Rekao je Namjoon hyung i pozvao nekoga.
"Idem i ja sa njima." Rekao sam odlučno.
"Jesi li ti normalan?! Može da bude opasno!" Viknuo je Jin hyung.
"Ne zanima me. Lisa je u opasnosti i neću samo da sedim i da čekam." Rekao sam i krenuo ka vratima.
Taman sam krenuo da uhvatim kvaku, a vrata su se otvorila. Jimin hyung i Taehyung hyung su ušli.
"Stigli su rezultati." Rekao je Jimin hyung i pokazao nam neku fasciklu.
G. Manoban je odmah skočila i prišla nam. Jimin hyung joj je dao fasciklu i ona ju je odmah otvorila. G. Manoban joj je prišao i počeo da čita zajedno sa njom.
"Istina je..." Rekao je g. Manoban iznenađeno.
"Moja bebica..." Rekla je g. Manoban kroz jecaje i počela da plače od sreće.
Znači jeste im ćerka...
Blago sam se nasmejao i izjurio iz kancelarije.
Izdrži Lisa. Stižem.
...
Lisa's P.O.V.
Polako otvaram oči i bol u glavi se odmah javlja.
Ugh... Glupa glava...
Kada sam se navikla na gledanje, podigla sam glavu i pogledala oko sebe.
Gde sam ja ovo?
Izgledalo je kao da sam u nekom skladištu. Pokušala sam da ustanem, ali sam bila sprečena. Pogledala sam nadole i videla da sam vezana za neki stub.
Šta se-
"Vidi ko se konačno probudio." Rekao je neki glas veselo.
Odmah sam okrenula glavu ka pravcu odakle je došao taj glas i videla nekog čoveka kako se krije u senci.
"K-ko si ti?" Rekla sam hrapavim glasom.
Zašto me sve živo boli?
Onda sam polako počela da se sećam šta se desilo.
"Kidnapovali ste me?!" Viknula sam besno.
Mamicu vam-
"Pa ne bih baš ovo zvao kidnapovanjem. Više kao kratak izlet." Rekao je kreten kroz smeh.
"Ma daću ti ja izlet! Pusti me!" Viknula sam frustrirano.
"To nažalost ne mogu da uradim. Bar dok ne dobijem ono što želim. A kada dobijem, onda ćeš i ti dobiti svoju slobodu." Rekao je i pomerio se par koraka napred.
Izašao je iz senke i sada lepo mogu da vidim ko je.
"Ko si ti? Šta hoćeš od mene?" Pitala sam oprezno zato što ne znam ko je ovaj gad.
"Ko sam ja je za sada nebitno. A od tebe ne želim ništa. Ali od tvoj dečka želim itekako svašta." Rekao je sa bolesnim osmehom.
Jungkook?
Streljala sam ga pogledom i pokušavala da shvatim šta hoće od Jungkook-a. Ali mi ništa ne pada na pamet.
"Budi draga i reci mi njegov broj telefona. Moramo da porazgovaramo o nekim stvarima." Rekao je i čučnuo ispred mene.
(A/N: ⚠️ Odavde možete da preskočite)
"Neću ti ja ništa reći!" Rekla sam besno kroz zube.
Nasmejao se na krazko i niotkuda me grubo uhvatio za vilicu.
"Ako ti je život mio, reći ćeš mi." Rekao je oštrim tonom.
Nasmejala sam se ludački.
"Možeš da se oteraš u tri lepe-"
*pljas*
Osetila sam kako mi obraz polako trni. Brzo sam se ujela za unutrašnjost mog obraza kako ne bih ispustila jecaj. Neću mu dati povoda da uživa u mom bolu. Opet me je uhvatio za vilicu i naterao me da ga pogledam.
"Hajde da probamo ovo još jednom." Rekao je i izvadio nešto iza leđa. "Reći ćeš mi njegov broj telefona, ili ćeš gledati kako umire pred tvojim očima." Dodao je jezivim tonom i prislonio pištolj na moj obraz.
Pogledala sam ga uplašeno raširenih očiju.
J***** psihopata!
"Dakle?" Pitao je sa osmehom.
Šta da radim...
...
A/N: Hello ljudi!! 🙌
Evo novog dela. Nadam se da vam se svideo! 😁
Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝
P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌
ESTÁS LEYENDO
Accidental mistake ✔
FanficSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...