...
Lisa's P.O.V.
G. Kim mi trenutno objašnjava kakav je raspored g. dotičnog za danas.
"Nakon tog sastanka idem-"
*bzz*
Oglasio se fiksni telefon koji je ispred nas. G. Kim je odmah pritisnula neko dugme.
"Izvolite?" Rekla je.
"Dođite do mene g. Kim." Rekao je g. dotični sa druge strane.
"Odmah." Rekla je i prestala da drži dugme.
Konačno mi se raspoloženje malo popravilo nakon našeg susreta od pre i sada se opet vratilo na staro.
"Eto me za minut." Rekla je i otišla u kancelariju našeg dotičnog direktora.
Iskoristila sam priliku i promenila njegovo ime sa 'G. Jeon' na 'Dotični direktor' u mom telefonu, zato što prva stvar koju sam morala da uradim je memorisanje njegovog privatnog broja telefona.
Mrgud jedan.
Izdahnula sam besno i nastavila da gledam njegov raspored za danas.
Nadam se da će mu sve ovo propasti.
...
Jungkook's P.O.V.
Čulo se kucanje.
"Napred." Rekao sam dok sam kucao na laptopu.
Vrata su se otvorila i g. Kim je ušla.
"Kako Vam mogu pomoći?" Odmah je pitala.
"Jeste li pokazali g. Manoban moj današnji raspored?" Pitao sam.
"Upravo sam to radila." Odgovorila je.
"Kada završite, recite joj da dođe ovde i kaže kakav mi je raspored za danas." Rekao sam i pogledao je.
"Zar Vam nisam ja jutros-"
Nasmejao sam se. Onda se i ona nasmejala.
"Ne igrate pošteno g. Jeon." Rekla je sa osmehom.
"Moram da proverim ko će Vas zameniti. Ipak ste Vi neko ko se rađa jednom u sto godina." Rekao sam sa osmehom.
Odmahnula je glavom.
"Poslaću je za deset minuta." Rekla je i izašla.
Da vidimo od čega si napravljena Lalisa Manoban.
Pripremio sam sve njene podatke i čekao da dođe.
...
*kuc kuc*
"Napred." Rekao sam.
Vrata su se otvorila i Lalisa je ušla.
Konačno.
Pogledom sam je pratio dok mi je polako prilazila. Iz aviona se vidi koliko forsira taj lažni osmeh.
U rukama je držala tablet na koji je, pretpostavljam, moj današnji raspored.
"Dobar dan." Rekla je ravnim tonom.
"Nadam se da nećeš tako dočekivati naše klijente." Rekao sam.
"Molim?" Rekla je zbunjeno.
Prešao sam kažiprstom preko mojih usana i napravio osmeh. Izgleda da je shvatila na šta sam mislio, zato što joj je lažni osmeh odmah nestao sa lica. Sada se otvoreno mršti.
"Da počnem." Rekla je i počela da čita moj raspored.
Nisam obraćao pažnju na to što čita zato što već znam kakav mi je raspored za danas. Pažljivo sam je posmatrao i pamtio svaki njej detalj.
ESTÁS LEYENDO
Accidental mistake ✔
FanficSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...