...
Lisa's P.O.V.
"Konačno..." Rekla sam sa izdahom i ustala.
Nakon mnogo sati mučenja, nekako smo uspeli da rešimo veći deo ovog haosa i polako se sve vraća na svoje.
"Lisaaa~ Jesi li konačno završila?" Rekao je Jungkook nestrpljivo i prišao mi.
"Jesam dosado, jesam." Rekla sam mrzovoljno.
Zahvaljujući njemu i njegovom konstantnom dosađivanju o tome kada ću završiti, poslednjih pola sata su mi bili pravi pakao.
"Jej!" Rekao je veselo i poskočio kao neko dete.
Onda mi je prišao i pomogao da se spakujem.
"Sada idemo na večeru sa ostalima. Zvaću ih kada budemo ušli u auto." Rekao je veselo kada smo ušli u lift.
"Ti si izgleda zaboravio da moram da odem do mame dok sam još uvek u jednom komadu." Rekla sam kroz smeh.
"Jaoj daa..." Rekao je i udario se po glavi. "Ništa onda. Odbaciću te do nje pošto je tvoj auto kod tvog stana." Dodao je potišteno.
"Nema potrebe. Otići ću taks-"
"Pa da te novinari živu pojedu? Ne bih rekao." Prekinuo me je oštro i zagrlio me zaštitnićki.
Izdahnula sam i odmahnula glavom.
Pravo je dete.
I nakon još jednog guranja kroz obezbeđenje i novinare, ubrzo smo bili u autu i na putu do moje mame.
...
Nisam još ni izašla iz auta kako treba, a mama je već bila ispred mene i odmah me povukla u zagrljaj.
"Moja bebica~" Rekla je plačljivim glasom dok mi je ljubila obraze.
"Mamaa..." Rekla sam mrzovoljno i pokušala da se izvučem iz zagrljaja.
"Nemoj ti meni mama. Znaš li kako sam bila zabrinuta kada sam te juče odjednom videla na sve moguće novine i kanale?" Rekla je ljutito.
"Znam ali-"
"Nema ali. Ti ljudožderi od novinara su mogli da te povrede. Šta bih ja posle radila?" Rekla je zabrinuto i opet me zagrlila.
Izdahnula sam i uzvratila joj zagrljaj.
"Jungkook je bio uz mene sve vreme, tako da ne bi-"
"Kada smo već kod njega." Prekinula me je i pogledala Jungkook-a oštro. "Parkiraćeš taj auto i poći za mnom." Rekla je i povukla me ka vratima kuće.
Divno. Još će i njega sada da uplete u ovaj razgovor...
Okrenula sam glavu i pogledala Jungkook-a. Već je parkirao auto i upravo izašao. Uputio mi je osmeh i krenuo za nama.
...
"Mamaa..." Rekla sam kroz zube.
Ubiću se.
"Šta mama? Pa pogledaj kako je mršav. Sve kost i koža. Stvarno mi nije jasno kako si uspeo do sada da preživiš. Uzmi malo ovoga zete. Moraš da se ugojiš još koje kilo." Govorila je brzo dok je trpala Jungkook-ov tanjir sa svime i svačime.
Žena je bukvalno u dve sekunde postavila švedski sto i sada pokušava da "ugoji" Jungkook-a.
Kao da to može da se desi jednim jelom...
"Hvala g. Manoban." Rekao je Jungkook sa osmehom.
Ukočila sam se.
"A ne. Moje prezime je Yang. Pretpostavljam znaš da je Lisa usvojena." Rekla je mama sa blagim osmehom.
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...