...
Xxx's P.O.V.
"Utvrdili smo da Jeon Jungkook jeste sin Jeon porodice koji je trebao da nestane na dan njegovog rođenja." Rekao je moj sekretar.
"J***** nesposobnjakovići! Ni jednu bebu ne umeju da otmu!" Viknuo sam besno i udario pesnicom o sto.
"Takođe smo utvrdili da je devojka sa naslovne strane Jungkook-ova devojka. Nedavno su započeli vezu." Nastavio je.
To me je oraspoložilo.
"Odlično. Znači možemo da nastavimo sa planom." Rekao sam zadovoljno.
"Da. Čim nam se ukaže prilika, počinjemo." Potvrdio je.
"Savršeno." Rekao sam i zlobno se nasmejao.
Možda nisam uspeo prvi put, ali ovaj put ću sigurno uspeti i sve ću vam uzeti!
...
Lisa's P.O.V.
Prošlo je par dana od kako je javnost saznala za Jungkook-a i mene i stvari se konačno polako smiruju. Juče sam prvi put spavala u svom stanu od kako je sve ovo počelo.
Sada sedim sa devojkama u dnevnom boravaku i uživamo u slobodnom vikendu.
"Ovako lep dan a mi ne možemo da izađemo zbog onih pacova sa kamerama." Rekla je Jennie unnie sa izdahom.
"Stvarno velika šteta." Rekla je Jisoo unnie sarkastično i za uzvrat dobila mrzovoljni pogled od Jennie unnie.
"Možda smo trebale i momke da pozovemo." Rekla je Rosie na šta sam se odmah složila.
"Ne, ne. Sada kada smo konačno samo nas četiri, želim odgovore." Rekla je Jisoo unnie i pogledala Jennie unnie.
"Kakve odgovore?" Pitala sam zbunjeno.
"Da unnie. O čemu ti?" Dodala je Rosie takođe zbunjeno.
"Govori. Šta mutite ti i Taehyung?" Rekla je oštrim tonom.
Pogledala sam Jennie unnie k'o zapetu pušku.
Znala sam!
"Taehyung oppa?" Rekla je Rosie iznenađeno.
Jennie unnie se nervozno nasmejala.
"O čemu ti unnie? Šta bismo ja i Taehyung mogl-"
Ali pre nego što je mogla da završi, odjednom je ustala i bukvalno poletela ka kupatilu.
"Unnie!" Viknula sam uspaničeno i potrčala za njom.
Šta joj bi odjednom? Zašto se onako namrštila?
Krenula sam da uđem u kupatilo, ali kada sam čula da povraća, zaustavila sam se i brzo zatvorila vrata, inače bih posle i ja zajedno sa njom ispraznila svoj želudac.
"Pomeri se." Rekla je Jisoo unnie i ušla.
Cela sam se naježila zbog njene hrabrosti da sluša tu strahobu i brzo se vratila u dnevni boravak.
"Šta li joj bi odjednom?" Pitala je Rosie zabrinuto.
"Pojma nem-"
"MOLIM?!" Viknula je odjednom Jisoo unnie.
Rosie i ja smo se pogledale i brzo potrčale ka kupatilu. Otvorile smo vrata i odmah videle kako Jennie unnie nervozno gleda u stranu dok Jisoo unnie besni.
"Jesi li ti normalna!? Kako si mogla nešto tako da kriješ od nas?! I to toliko dugo!" Nastavila je Jisoo unnie da viče.
"Unnie šta se dešava? Zašto si toliko ljuta?" Pitala je Rosie zbunjeno.
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...