Part 19

100 6 0
                                    

...

Jungkook's P.O.V.

"Znam da ovo možda dolazi niotkuda, ali moram nešto da ti kažem." Rekao sam nervozno.

Huuu... Okay Jungkook. Sada ili nikada. Možeš ti to!

Pogledao sam Lisu pravo u oči. Gledala me je zbunjeno, ali je strpljivo čekala da nastavim.

"Sviđaš mi se." Rekao sam brzinom svetlosti pre nego što se predomislim.

Oči su joj se raširile u sekundi. A onda sam osetio bol na mojoj nozi.

"Au!" Rekao sam kroz zube.

Lisine oči su se još više raširile i brzo je pogledala u naše noge.

"Izvini!" Rekla je uspaničeno i udaljila se korak od mene.

"U redu sam, ne brini." Rekao sam kroz osmeh.

Pogledala me je zabrinuto a onda pocrvenela.

Preslatko.

Zakašljao sam se i opet je povukao u plesnu poziciju. Izbegavala je moje oči i tačno se vidi kako previše razmišlja. Onda me je nakon par sekundi pogledala.

"Jungk-"

"Ne moraš odmah da mi kažeš svoj odgovor. Slobodno razmisli koliko god želiš." Rekao sam sa osmehom.

Krenula je nešto da kaže, ali se zaustavila i sa blagim osmehom klimnula glavom.

Nadam se da će prihvatiti.

...

Lisa's P.O.V.

Čim se ples završio, promumlala sam neki izgovor Jungkook-u i brzim hodom došla do devojaka.

"Zašto hodaš kao da ti zadnjica gori?" Pitala je Jennie unnie kroz smeh.

"Glava mi gori. A ne zadnjiica." Rekla sam sa izdahom.

Sve tri su me pogledale zbunjeno, a onda me je Jisoo unnie oštro pogledala.

"Govori." Rekla je ravnim tonom.

Pogledala sam je glumeći da sam zbunjena i da ne znam na šta misli, ali sve četiri dobro znamo da mi to ne uspeva.

Dođavola. Jisoo unnie i njeno šesto čulo će biti moj kraj.

Duboko sam udahnula i izdahnula. Onda sam im na brzinu ispričala šta se desilo sa Jungkook-om. Naravno Jennie unnie i Rosie su odmah počele da cvile kao neke uzbuđene tinejdžerke, a Jisoo unnie se smejala ponosno.

"Možete li da prestanete sa time. Molim vas." Rekla sam kroz zube, dok sam se verovatno crvenela kao paradajz.

Sve tri su odmahnule glavama levo-desno i nastavile da me žicviraju.

"Iii... Jesi li pristala?" Pitala je Rosie uzbuđeno.

"Pre nego što sam išta uspela da kažem rekao je da ne moram odmah da mu odgovorim." Rekla sam dok sam buljila u moju čašu kao da je najzanimljivija stvar na svetu.

"Pa znači nisi pristala?" Rekla je Jennie unnie zbunjeno.

Odmahnula sam glavom levo-desno i ujela se za usnu.

"Lisaaa..." Rekle su sve tri sa izdahom.

"Zašto nisi odmah pristala? Pa i on se tebi sviđa." Rekla je Jisoo unnie mrzovoljno.

Otvorila sam usta kako bih rekla bilo šta u svoju odbranu, ali sam primetila momke kako prilaze našem stolu.

"Jao ne." Rekla sam uspaničeno i bez razmišljanja uhvatila Rosie za ruku.

Accidental mistake ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora