...
Lisa's P.O.V.
Pokucala sam na vrata i čekala da me pusti da uđem.
Ne želim ovo da radiim~
"Napred." Rekao je sa druge strane vrata.
Okay Lisa. Možeš ti to.
Još jednom sam udahnula i ušla. Zatvorila sam vrata za sobom i polako mu prilazila. Primetila sam kako je nešto brzo kucao. Kao da ispoljava bes na tastaturi.
Jadna tastatura...
"Khm." Zakašljala sam se pošto me još uvek nije primećivao.
Pogledao me je na sekund i brzo vratio pogled na laptopu. Onda se odjednom ukočio i polako me pogledao.
"L-lisa?" Rekao je iznenađeno dok su mu usta bila malo otvorena.
Izgledao je kao neki zbunjeni zeka. Izgleda da je mislio da sam neko drugi.
Slatko.
Onda sam shvatila šta sam pomislila.
Ma šta pričam ja?! Slatko?! On?! Hah! Kako da ne!
Brzo sam se obuzdala i pogledala ga.
"Mogu li danas da izađem ranije sa posla?" Pitala sam bez okolišanja.
Pogledao me je zbunjeno.
"Zašto?" Pitao je.
"Privatni razlozi." Rekla sam kratko.
Isprepletao je prste i naslonio laktove na sto. Onda me je ozbiljno pogledao.
Hajde odbij pa da bežim odavde. Ova atmosfera me ubija.
"Ako te pustim, hoćeš li tada poći sa mnom na ručak?" Pitao je sa osmehom.
Pogledala sam ga širom otvorenih očiju i za malo ispustila telefon iz ruke.
Je l' on to mene zeza?
Pogledala sam ga bolje. Iako je imao osmeh na licu, nije izgledao kao da se šali.
Šta da odgovorim...
Raspravljala sam se sa svojim mislima par sekundi i onda svim silama sebe naterala da klimnem glavom. Jungkook-u se osmeh još više izvio kada sam to uradila.
Zašto imam osećaj da ću zažaliti zbog ovoga...
"Super. Onda se spremi zato što je sada pauza za ručak." Rekao je veselo i ustao.
Molim?! Zar već?!
Klimnula sam glavom i brzo izašla. Došla sam do svog mesta i sela.
Čovečee...
Izdahnula sam i opet ustala.
Hajde Lisa. Što pre ovo završiš, to ćeš brže sebi skratiti muke.
Uzela sam torbicu i sačekala da gospodin izađe. Usput sam poslala mami poruku da dolazim. Par sekundi kasnije izašao je.
"Idemo~" Rekao je veselo i krenuo ka liftu.
Divno. Još je i veseo sada.
Ušli smo u lift i oboje u isto vreme krenuli da pritisnemo dugme. Brzo sam izmakla ruku i pogledala u stranu.
Glupa navika.
Vrata su se zatvorila i lift je krenuo na dole.
"Gde želiš da idemo?" Pitao je odjednom.
YOU ARE READING
Accidental mistake ✔
FanfictionSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...