Part 25

100 5 0
                                    

...

*jutro*

Lisa's P.O.V.

"Doći ću posle posla kod tebe i sve ću ti objasniti. Sada stvarno moram da idem." Rekla sam sa izdahom.

"Nemoj da si se usudila da ne dođeš inače ću ja doći kod tebe. Ovaj razgovor se neće ovako završiti." Rekla je mama ljutito.

"Dobroo..." Promumlala sam.

Pozdravile smo se i isključile.

"Da mama. Čim se ova situacija malo smiri, obećavam da ćemo doći." Rekao je Jungkook i par sekundi kasnije isključio.

"Nikako mi nije jasno kako su uspele da nas zovu u isto vreme. Kao da su se dogovarale." Rekla sam kroz smeh i uzela torbicu sa kreveta.

"Iznenađen sam da nas nisu još juče zvale." Rekao je sa izdahom.

Srećom me moja mama nije mnogo davila, ali ga je zato njegova mama pola sata mučila.

"Hoćemo li?" Rekla sam i obavila ruke oko njegovog struka.

Pogledao me je sa osmehom i niotkuda poljubio u čelo. Oči su mi se raširile i osetila sam kako mi obrazi polako gore. Steljala sam ga pogledom zato što me je uhvatio nespretnu i sada verovatno izgledam kao paradajz.

To mu je, naravno, izmamilo još veći osmeh na licu. Obgrlio me je preko ramena i povukao ka vratima.

"Iako sam već obavestio obezbeđenje u kompaniji da budu spremni, budi veoma oprezna. I sama znaš koliko novinari mogu da budu nepredvidivi." Rekao je ozbiljnim tonom i otvorio vrata stana.

Klimnula sam glavom.

Nadam se da neće biti baš toliko napadni.

...

Pogledala sam kroz prozor auta i izdahnula.

Da. I više su nego napadni. Još koji minut i oboriće ovo jadno obezbeđenje.

Nebrojano mnogo novinara se trenutno nalazi ispred kompanije i sve kamere su uprte ka Jungkook-ovom autu. Pogledala sam Jungkook-a koji je pogledom streljao novinare i izdahnula.

Ovaj dan prosto ne može da bude gori.

"Idemo. Ignoriši ih i ne odgovaraj na pitanja koja postavljaju. Pravi se kao da nisu tu." Objasnio je i odjednom otvorio vrata.

Idemo...

Izašao je iz auta i pružio mi ruku. Stavila sam svoju preko njegove i izašla. Krenuli smo ka ulazu kompanije i novinari su još više poludeli.

"G. Jeon! Koliko dugo traje ova afera?!"

"Jeste li stvarno zajedno ili je ovo nešto kratkotrajno?!"

"G. Manoban! Jeste li zaveli g. Jeon-a samo zbog para ili postoji neki drugi razlog?!"

"G. Jeon! Je li g. Manoban trudna i zato sada nemate izbora osim da budete sa njom?!"

I još mnooogo sličnih pitanja je postavljeno dok smo se mi mučili da prođemo kroz ovaj haos. Da nije bilo obezbeđenja, tačno bi nas raskomadali kao da smo poslednje parče mesa.

A kada smo konačno ušli u kompaniju, oboje smo izdahnuli glasno.

"Odakle izvlače ovakva pitanja?! Kao da bih ja ikoga zarobila zbog para ili deteta!" Viknula sam besno dok smo prilazili liftu.

"Smiri se. Svašta će pitati i reći samo da bi dobili bilo kakav odgovor." Rekao je Jungkook i stavio ruku na moja leđa.

Pogledala sam u stranu i odmah primetila kako nas skoro svi zaposleni znatiželjno gledaju. Naravno, nije mi promaklo ni par ljubomornih i mrzovoljnih pogleda od strane devojaka.

Divno. Još mi je samo to trebalo.

Lift se zatvorio i krenuo nagore.

"Ako danas ne poludim onda mi svaka čast." Rekla sam mrzovoljno što je nasmejalo Jungkook-a.

"Opusti se. Sve će se ubrzo završiti i vratiti u normalu." Rekao je sa osmehom i povukao me u zagrljaj.

Nadam se...

Lift se zaustavio i vrata su se otvorila. Izašli smo i krenuli ka našim radnim mestima. Srećom smo jedini na ovom spratu, pa možemo da ostanemo zagrljeni koliko god želimo.

"Ne želim da te pustim~" Rekao je Jungkook plačljivim glasom i jače me zagrlio.

Nasmejala sam se i odmahnula glavom.

"Hajde. Što pre se bacimo na posao, brže ćemo završiti." Rekla sam i pokušava da se izvučem iz njegovih ruku.

"Zašto nam nisam sastavio kancelarije..." Promumlao je mrzovoljno i nevoljno me pustio.

"Da si to uradio, ništa od poslova ne bismo uspeli da završimo." Rekla sam kroz smeh.

Pogledao me je tužno i izdahnuo.

"Kreći. Doći ću za koji minut sa tvojim današnjim rasporedom." Rekla sam kroz smeh i gurnula ga ka vratima njegove kancelarije.

Progunđao je nešto mrzovoljno i ušao. Odmahnula sam glavom i sela za sto. Upalila sam kompjuter i počela sa radom.

...

Xxx's P.O.V.

Gledao sam kroz prozor svoje kancelarije i pio svoju jutarnju kafu. Onda se začulo kucanje na vratima, ali pre nego što sam stigao da odgovorim, vrata su se naglo otvorila i moj sekretar je uleteo kao muva bez glave.

"Gde gori?" Rekao sam kroz smeh, zato što ga viđam ovako uspaničenog jedino kada ima problema sa ženama.

"Imamo veliki problem." Rekao je uplašeno.

"Slušam." Rekao sam ozbiljno kada sam shvatio da drži nešto u rukama.

Brzo mi je prišao i spustio neke novine na stolu. Uzeo sam ih i počeo da čitam naslovnu stranu.

"MOLIM?!" Viknuo sam na sav glas.

"Ne znam kako, ali izgleda da vaš plan nije uspeo." Rekao je nervozno.

"Kako nije uspeo?! Čak sam i slike dobio o uspešno odrađenom poslu!" Viknuo sam besno.

Krenuo je nešto da kaže, ali ga je telefon prekinuo. Izvadio ga je i pročitao nešto zbog čega su mu se oči raširile u sekundi. Pogledao sam ga upitno.

"Porodica Jeon nisu bili jedini koji su dobili dete taj dan." Rekao je iznenađeno.

"Molim?! Doktor je rekao da su samo oni bili zakazani za taj dan!" Viknuo sam.

"Neka žena je hitno porođena u isto vreme kada i žena g. Jeon-a. Naši ljudi to nisu znali i sigurno su uzeli pogrešno dete." Rekao je zabrinuto.

"S****! Sav taj rizik za ništa!" Viknuo sam besno i zavalio se na stolicu.

Ne mogu da verujem!

"Sin g. Jeon-a ne voli da je po javnosti i zato tek sada saznajemo za njega." Nastavio je da čita.

Opet sam pogledao novine i besno izdahnuo dok sam gledao sina najvećeg gada u celom gradu.

"S****!" Rekao je odjednom.

"Šta sada?" Pitao sam mrzovoljno.

"Nećete verovati čije je to dete koje smo greškom uzeli." Rekao je, ali pre nego što je mogao da nastavi prekinuo sam ga.

"Ne interesuje me čije god da je. Sada moramo da smislimo plan kako da rešimo ovaj problem." Rekao sam dok sam tapkao prstom na novine.

A onda mi je nešto palo na pamet zbog čega sam se nasmejao pobednički.

"Sedi. Znam šta ćemo da uradimo." Rekao sam sa osmehom.

...

A/N" Hello ljudii! 🙌

Stigao novi deo! Nadam se da vam se svideo! 😁

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя