Part 23

111 5 1
                                    

...

Lisa's P.O.V.

"Molim?!" Viknula sam u neverici.

Devojke su mi poslale naslovne strane mnogobrojnih poznatih novina i časopisa, i pogodite šta je na njima.

"J-j-jungkook..." Rekla sam šokirano i polako ga gurnula kako bi se probudio.

"Mm... Još pet minuta..." Promumlao je i okrenuo se na drugu stranu.

"Ma kakvih pet minuta! Ustaj! Imamo veliki problem!" Viknula sam i jače ga gurnula.

"Ugh... Šta..." Promumlao je pospano i zauzeo sedeći položaj.

Da trenutno nisam zauzeta paničenjem, najverovatnije bih balavila kao neka klinka zato što ova verzija jutarnjeg Jungkook-a prosto ostavlja bez daha.

Obuzdaj se Lisa! Sada nije vreme za to!

Brzo sam sela pored njega i dala mu telefon. Kao i meni, i njemu su oči bile veličine tanjira za manje od sekund.

"J***** novinari. Svugde moraju da zabiju svoje njuške." Rekao je mrzovoljno kroz zube i izdahnuo besno.

"Šta ćemo sada?" Pitala sam zabrinuto.

"S obzirom da je sada skoro 12 sati, velike su verovatnoće da je do sada više od pola grada saznalo za ovo. A to što se vesti šire kao požar nam nimalo ne pomaže, tako da mislim da nemamo mnogo opcija za rešenje." Rekao je sa izdahom i počeo da se šeta po sobi.

S****!

"Sigurno su ti novinari koji su nas slikali bili pratnja nekim gostima i tako uspeli da prođu kroz obezbeđuje." Rekla sam mrzovoljno dok sam gledala naše slike.

Slikali su nas dok smo držali govor i dok smo plesali, ali je najgore to što su nas uhvatili kada smo zajedno izlazili iz kupatila. Ta slika je na svim naslovnim stranama bila najveća. I naravno, svakakve laži su napisane uz to.

Gadovi. Nemaju nimalo poštovanja za nečiji privatni život.

Jungkook je krenuo nešto da kaže, ali ga je moj telefon prekinuo.

Ko je sada?

Uzela sam telefon i javila se kada sam videla da je Jisoo unnie.

"Unn-"

"Zašto se ni jedno od vas dvoje ne javlja?! Da nisam slučajno videla da si pregledala naše poruke, pomislila bih da vam se nešto desilo!" Viknula je histerično.

"Polako unnie. Oboje smo dobro. Mislim fizički. A psihički možeš da pretpostaviš." Rekla sam sa izdahom.

"S****!" Prošaputao je Jungkook.

Pogledala sam ga upitno dok sam pokušavala da pohvatam šta sve Jisoo unnie priča zato što joj jezik radi sto na sat.

Okrenuo je njegov telefon ka meni i pokazao mi propuštene pozive i poruke od momaka.

Divno...

"I sada-"

"Unnie, 'ajde da se svi okupimo u našu kompaniju i zajedno da nađemo rešenje za ovo. Ovako preko telefona ne ide." Rekla sam dok sam trljala čelo.

"A kako tačno misliš to da izvedeš?" Rekla je frustrirano.

"Kako misliš kako ću to da izvedem? Pa lepo. Svi se okupimo u kompa-"

"Pogledaj kroz prozor." Prekinula me je.

"Molim?" Rekla sam zbunjeno i prišla prozoru koji gleda na prednji deo zgrade.

Pomerila sam zavesu i pogledala kroz prozor.

"Šališ se?!" Viknula sam šokirano.

"Šta je bilo?" Pitao je Jungkook i brzo mi prišao. "S****!" Dodao je kada je i on video gomilu novinara ispred zgrade.

"Daaa... I to debelo s****. Mi smo se već pokupili i krenuli ka vama. Pokušaćemo nekako da uđemo na zadnji ulaz." Objasnila je Jisoo unnie.

"Pod uslovom da je slobodan." Dobacila je Jennie unnie.

"Vi ste svi zajedno?" Pitala sam iznenađeno.

"Mhm. Momci su došli sa onim kombijem sa kojim smo išli na izlet i nekako smo uspeli da se okupimo zato što i nas novinari ne ostavljaju na miru. Uskoro stižemo tamo, tako da pokušajte da nam napravite prolaz." Rekla je sa izdahom.

"Odmah ću to rešiti." Rekao je Jungkook i pozvao nekoga.

"Jungkook je upravo pozvao, pretpostavljam obezbeđenje. Mislim da ćete uspeti da uđete u garažu zato što je novinarima tu zabranjen ulaz." Objasnila sam.

"Super. Vidimo se onda za par minuta." Rekla je.

Pozdravile smo se i isključile.

"Ako treba i silu primenite! Svakako su do sada prekršili nekoliko zakona i ako im je život mio neće me više iskušavati." Rekao je Jungkook besno i isključio.

"Šta se dešava?" Pitala sam zabrinuto.

"Par novinara je pokušalo da uđe na glavni ulaz, ali ih je srećom obezbeđenje zaustavilo na vreme." Odgovorio je sa izdahom i seo na krevet.

"Nikada neće odustati. Znaš kakvi novinari mogu da budu." Rekla sam mrzovoljno i sklonila se sa prozora kako me ne bi videli.

Čim sam mu bila dovoljno blizu, Jungkook me je uhvatio za ruku i privukao ka sebi. Onda je obavio svoje ruke oko mog struka i naslonio glavu na moj stomak.

Pogledala sam ga iznenađeno, a onda se blago nasmejala i počela sa mu češkam kosu. Samo iz ovog zagrljaja mogu da osetim koliko je napet.

"Mislim da ovo nećemo moći tako lako da rešimo." Promumlao je mrzovoljno.

"Pa i da ne rešimo, nema veze. Mislim da bi nas svakako brzo provalili. Ovim su to samo ubrzali." Rekla sam sa blagim osmehom.

Osetila sam kako pomera glavu i pogledala ga tačno kada je i on mene.

"Ne smeta ti to što ćemo neko vreme biti po novinama?" Pitao je zbunjeno.

"Kao da već nismo bili." Rekla sam i prevrnula očima. "Ti izgleda zaboravljaš da si poznati biznismen i da je svaki tvoj korak zabeležen." Dodala sam sa osmehom.

Samo se namrštio i opet naslonio glavu na moj stomak. Onda je glasno izdahuo i jače me zagrlio.

"Šta je sada bilo?" Rekla sam kroz smeh.

"Nisam hteo da te ovako upoznam sa mojima." Rekao je mrzovoljno.

Osmeh mi je iste sekunde bio obrisan sa lica.

"Molim?!" Viknula sam iznenađeno i okrenula mu glavu kako bi me pogledao.

Prćio je usne i izgledao kao neko dete koje nije dobilo poklon koji je želelo.

"Nije se još uvek desilo, ali imam osećaj da će me uskoro zvati da ispitaju situaciju." Rekao je sa izdahom.

"Šališ se?!" Viknula sam uspaničeno.

Ma kakvo crno upoznavanje sa roditeljima! Jedna da smo jedan dan u vezi!

"Jungkook, ja to stvarno ne mo-"

*klik klik klik*

Srce je odmah počeo ubrzano da mi lupa.

Nije valjda-

Oboje smo brzinom svetlosti pogledali ka pravcu iz kojeg je došao taj zvuk.

"Ha?"

...

A/N: Hello ljudii! 🙌

Stigao novi deo! 😁

Kako vam se čini priča za sada? Nadam se da vam se sviđa ☺

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora