...
*par dana kasnije*
Lisa's P.O.V.
"Vidimo se uskoro. I oprezno vozi."
Rekao je Jungkook i poslao mi poljubac."Važi. Vidimo se." Rekla sam sa osmehom i isključila poziv.
Uzela sam torbicu i izašla iz stana.
...
"Ma daj. Odakle se stvori ovolika gužva?" Rekla sam mrzovoljno dok sam gledala ljude koji očigledno ne vide semafor i voze kako se njima sviđa.
Zeleno svetlo se konačno upalilo i polako sam krenula. Onda sam odjednom čula glasan zvuk trube i u sledećoj sekundi je sve postalo crno.
...
Jungkook's P.O.V.
"Niste se čule sa njom?" Pitao sam zabrinuto Jisoo noonu.
"Ne. Juče smo se na krarko čule i to je to." Odgovorila je.
Moja briga se povećavala.
Gde si Lisa...
Prošlo je tri sata od kako smo se Lisa i ja čuli, ali nje nema da stigne. Već dva sata se vrtim ispred šaltera na prizemlju kompanije, ali nje nema.
"G. Jeon, neko želi da razgovara sa Vama." Rekao je jedan od zaposlenih.
"Ne primam nikoga danas. Reci im da zakažu termin za drugi dan." Rekao sam oštro.
Napetost me ubija.
"Rekli su da Vam kažem da je veoma važno i da moraju da se vide sa Vama." Rekao je nesigurno.
Izdahnuo sam besno.
"Dovedi ih u čekaonicu br. 2. Ja ću preuzeti odatle." Rekao sam mrzovoljno i krenuo u čekaonicu.
J***** biznismeni. Samo na pare misle.
"Izvolite ovde." Rekao je zaposleni od pre i uveo stariji par u čekaonicu.
"Dobar dan." Rekao sam ravnim tonom i pružio ruku.
Pozdravio sam se sa oboje i pokazao im da sednu.
"Izvinjavam se što vas ovako primam, ali danas nisam planirao da održim ikakve sastanke." Objasnio sam.
"U redu je. Ne brinite se. Nismo ni imali zakazano, ali smo morali da se vidimo sa Vama." Rekao je čovek i zabrinuto pogledao, pretpostavljam, svoju ženu.
I tek tu sam primetio da je žena na ivici plakanja.
"Jeste li dobro gospođo?" Pitao sam zabrinuto, zato što je izgledala kao da će se svake sekunde onesvestiti.
Samo je klimnula glavom.
"Želeli smo da Vas pitamo da li Lalisa Manoban radi ovde?" Pitao je čovek nesigurno.
"Radi. Ona je moja sekretarica." Odgovorio sam oprezno.
Mnogo su sumnjivi. Šta li planiraju?
Oboje su me pogledali sa toliko nade u očima, da sam se na sekundu iznenadio.
"D-da li bismo ikako m-mogli da se vidimo s-sa njom?" Pitala je žena kroz jecaje.
"Ona još uvek nije stigla na posao, tako da ćete morati malo da sačekate." Odgovorio sam.
Šta li smetaju? Ne izgledaju mi kao da misle išta loše, ali ću biti oprezan za svaki slučaj.
Žena je krenula nešto da kaže, ali ju je glasno otvaranje vrata otvorilo.
"Jin hyung?" Rekao sam zbunjeno i ustao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accidental mistake ✔
Hayran KurguSamo jedna slučajna greška može nekome ceo život da okrene naopako. Da li u pozitivnom ili negativnom smislu, sve zavisi od te greške. I ta jedna, mala slučajna greška može imati veliki uticaj. Može spasiti nekoga, ali ga može i uništiti. Zato veoma...