Part 16

133 9 0
                                    

...

Lisa's P.O.V.

"Moramo nešto da vam kažemo..." Rekla je Rosie nesigurno.

Pogledala sam je zbunjeno.

Šta su sada uradili?

S obzirom na to da rade u istoj kompaniji, sigurno su nešto opasno zabrljali u vezi nekog posla. Izgledaju isto kao deca koja znaju da su uradila nešto što nisu smela.

"Mi..." Počeo je Jimin i brzo pogledao Rosie.

Rosie je klimnula glavom i blago mu se nasmejala.

"Mi... Mi smo zajedno." Promumlao je brzo, ali mislim da smo ga svi razumeli.

Parče čokolade koje je za malo bilo u mojim ustima je ispalo iz moje ruke i palo na moju nogu.

Tišina je trajala par sekundi, a onda je Jennie unnie skočila na Rosie.

"ŠTA?!" Viknula je na sav glas.

I momci su odmah bombardovali Jimin-a sa svakakvim pitanjima. Ja sam ih i dalje gledala u neverici.

"Znala sam." Rekla je Jisoo unnie sa izdahom. "Ja sam pobedila." Dodala je sa zlobnim osmehom i pogledala Jin-a koji se već mrštio.

Moj mozak još uvek nije mogao da shvati šta se dešava pa sam samo gledala zbunjeno ispred sebe. Jisoo unnie je to primetila i nasmejala mi se.

"Kladili smo se." Rekla je veselo.

"I ja sam naravno izgubio." Dodao je Jin oppa mrzovoljno.

"U šta ste se tačno kladili?" Pitao je odjednom Jungkook što me je nateralo da poskočim.

Zar on nije bio sa ostalima? Kada je seo pored mene?

"Ko će prvi da se smuva." Odgovorila je Jisoo unnie kao da je to najnormalnija stvar koju je ikada rekla.

"Molim?" Rekla sam zbunjeno.

"Vidiš da sam u pravu. Niko od njih nije svestan." Rekla je Jisoo unnie i pogledala Jin-a.

O čemu ona to?

"Nebitno. U glavnom, ja sam se kladila u Chaeng i Jimin-a, a Jin u vas dvoje. I kao što možete da vidite, ja sam pobedila." Rekla je ponosno i zavalila se u Jin-ov zagrljaj.

Jungkook i ja smo se pogledali k'o zapete puške. Onda sam osetila kako mi celo lice gori. Otkucaji srca su mi se ubrzali kao da me neko juri.

"Unnie!" Viknula sam na nju postiđenim tonom.

"Šta? Vi ste svi slepi. Neko mora da se kladi." Rekla je opušteno.

Stavila sam ruku preko lica i pogledala na dole.

Unnie... Ubijaš me...

Naravno, nisam smela ni da se usudim da pogledam Jungkook-a. Čini mi se da bih u zemlju propala ako bih to uradila.

"Lisa, dolazi ovamo." Rekla je Jennie unnie uzbuđeno i spasila me ove sramote.

Hvala ti unnie~

Brzo sam ustala i prišla joj.

"Šta ti trebam?" Pitala sam.

"Rosie je našla svog prvog dečka. Moramo malo da ih gnjavimo." Rekla je veselo.

Opet je nastala tišina.

"Šta?" Rekla je zbunjeno dok nas je gledala.

Rosie je nervozno pogledala Jimin-a koji ju je uveliko gledao iznenađeno.

"J-ja sam ti prvi?" Pitao je zbunjeno, na šta je Rosie još više pocrvenela.

"Nisi mu rekla da nikada pre nisi imala dečka?!" Viknula je Jisoo unnie iznenađeno.

Svima su se oči raširile. Jimin-u najviše.

O-ouuu...

"Dođi." Rekao je Jimin tiho i odjednom ustao.

Uhvatio je Rosie za ruku i povukao je da ustane. Onda ju je povukao za njim ka kombiju.

Nije valjda ljut?

"Ništa se ne brinite. Mogu da se kladim da je uzbuđeniji od svih nas zajedno." Rekao je Taehyung kroz osmeh.

Izdahnula sam, zato što sam mislila da je ljut jer mu nije rekla. Slučajno sam pogledala Jungkook-a i on je već gledao u mene. Brzo sam skrenula pogled i odmah osetila kako mi obrazi ponovo gore.

Baš sam morala da se setim Jisoo unnie-nih reči od pre minut...

...

"Okaaay... Šta sada?" Pitao nas je Taehyung.

Svi smo se međusobno gledali i pokušavali da smislimo rešenje za novonastali problem. Momci su upravo završili sa postavljanjem šatora, ali je problem taj što imamo samo dva šatora koja su previše mala za sve nas.

Svi smo znali da bi Rosie i Jimin sada voleli da budu sami jer ne moraju više da kriju svoju vezu pred nama, tako da to znači da je jedan šator već zauzet.

Pogledala sam Jisoo unnie.

"Šta?" Rekla je sa podignutom obrvom.

"Pretpostavljam da biste i ti i Jin želeli da budete sami, tako da drugi šator ide vama." Rekla je Jennie unnie.

"Ali-"

"Nema ali. Već je odlučeno." Prekinula sam je.

"Da. Mi ćemo spavati u kombiju." Rekao je Namjoon oppa na šta smo se svi odmah složili.

Oboje su izdahnuli i klimnuli glavama.

"Kako mislite drugi šator? A prvi?" Pitala je Rosie zbunjeno.

Jimin joj je odmah nešto šapnuo, zbog čega je u sekundi pocrvenela kao paradajz. Zlobno sam joj se nasmejala i za uzvrat dobila mrzovoljni pogled.

"Okay, pošto je odlučeno gde će ko da spava, idemo. Dve osobe su bile veoma jasne da moramo da budemo pre 12 ispred njihove kompanije." Rekao je Hobi oppa i pogledao mene i Jungkook-a.

Naravno, odmah sam ga streljala pogledom. Onda smo jedno po jedno ustali i krenuli ka kombiju. Instinktivno sam sela na zadnja sedišta i izdahnula. Jungkook je seo pored mene, zbog čega sam se odmah ukočila.

Jao da. Zajedno smo sedeli pozadi.

"Ako ste se svi smestili, gasim svetla." Rekao je Hobi oppa.

Krenula sam da kažem da se ja nisam smestila, ali su se svetla ugasila i onda nisam imala drugog izbora osim da opet spavam pored Jungkook-a.

Divno...

"Izvoli." Rekao je Jungkook tiho i spustio nešto na moje noge.

Ubrzo sam shvatila da je to ćebe i zahvalila mu se brzinom svetlosti. Sreća moja pa je mrak, inače bi iz aviona mogao da vidi moje crvene obraze.

Kako ću ja da preživim ovo? Kako?!

...

A/N: Hello ljudii! 🙌

Vidite ko je živ. Ali ne zadugo. Nažalost. 🤧

Tek mi se završio jedan ispitni rok, ali mi za par dana počinje još jedan i sada ne znam kako sebi da presudim. 🥲

I pošto imam ovu kratku "pauzu", iskoristila sam je i napisala novi deo. Nadam se da vam se sviđa. 😊

Verovatno me opet neće biti na neko vreme zbog ispita, ali ću pokušati da pišem što više. 😁

Usput, uskoro će stvari početi da se zahuktavaju, tako da spremite 🍿. Trebaće vam. 😏

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt