Part 24

109 3 0
                                    

...

Lisa's P.O.V.

"Ha?" Rekla sam zbunjeno kada sam videla devojke na vratima Jungkook-ove sobe sa sve telefonima i jezivim osmesima uprtim ka nama.

"Ma daj! Jeste li vi normalne?! Za malo srce na usta da mi izađe zato što sam pomislio da je neki novinar!" Viknuo je Jungkook i glasno izdahnuo.

"Nismo mogle da odolimo." Rekla je Jennie unnie veselo.

"Preslatki ste u toj pozi~" Dodala je Rosie piskavim tonom.

"Jeste li vi realne? Ma terajte se bre. Umalo srčani udar da dobijem zbog vas." Rekla sam mrzovoljno kada me je zbunjenost napustila.

"Znači tu se krijete." Rekao je odjednom Jin oppa i zavirio u sobu.

"Sada se kajem što sam im dao ključ mog stana." Promumlao je Jungkook tiho.

A znači tako su ušli...

"Pošto trenutno nemamo vremena za gubljenje, dovucite vaše zadnjice ovamo. Moramo da smislimo rešenje za ovo." Rekla je Jisoo unnie i zajedno sa ostalima izašla iz sobe.

Čim su izašli, oboje smo izdahnuli.

"Ako mi ti ne izazoveš srčani, onda će oni sigurno." Rekla sam nesvesno i brzo stavila ruku preko usta kada sam shvatila šta sam rekla.

Idiote, glupačo, kretenu...

Polako sam pogledala Jungkook-a i on već je imao kez od uha do uha. Naravno, ja sada izgledam kao paradajz što je Jungkook-u izgleda još više zanimljivo.

"Prestani tako da se keziš i pusti me." Rekla sam i pokušala da sklonim njegove ruke sa sebe.

Samo je odmahnuo glavom i odjednom ustao. A sa tim ustajanjem ja sam poletela uvis, što me je nateralo da vrisnem iznenađeno.

"Jungkook!" Viknula sam postiđeno i udarila ga po ramenu.

"Dobro, dobro. Evo spuštam te." Rekao je kroz smeh i spustio me.

Čim sam osetila tlo pod nogama, brzo sam ga odgurnula od sebe i potrčala van sobe. Čula sam ga kako se glasno smeje dok sam ja sebi pravila mesto između devojaka i pokušavala da smirim moje srce koje kao da trči na maratonu.

"Nisam znao da si kameleon Lisa. Ta crvena boja ti dobro stoji." Zadirkivao me je Taehyung zbog čega sam ga odmah streljala pogledom.

Kada su se Jisoo unnie i Jennie unnie konačno similovale i pomerile malo u stranu, odmah sam sela i prekrstila ruke. Par sekundi kasnije, Jungkook je ušao u dnevni boravak i seo pored Jimin-a. Naravno, nije mogao da odoli i prosto je morao da mi namigne.

"Prestani." Rekla sam kroz zube.

"Okay, okay. Evo prestajem." Rekao je kroz smeh i podigao ruke kao znak predaje.

Platićeš mi za ovo.

"Okay. Ako ste se svi smestili, da počnemo." Rekao je Namjoon oppa i svi smo se stišali.

...

Dva sata kasnije i mi još uvek nemamo nikakvo rešenje.

"Našao sam još jedne novine čija je naslovna strana o vama." Rekao je Jimin oppa sa izdahom.

Izdahnula sam besno i prekrstila ruke.

To su desete novine koje je pronašao u poslednja dva sata.

"Mislim da ovde više ništa ne možemo da uradimo." Rekao je Hobi oppa.

"Jedino da održite konferenciju sa novinarima." Predložio je Namjoon oppa.

"Ni slučajno!" Rekli smo Jungkook i ja u isto vreme.

"Nikome se neću pravdati o svom privatnom životu." Dodala sam besno kroz zube.

"Baš tako. Neka pišu šta god hoće, mi im sigurno ništa nećemo reći." Rekao je Jungkook. "A ukoliko nastave da budu ovoliko naporni, onda će naš prvi susret biti na sudu." Dodao je mrzovoljno.

"Mislim da je to najbezbednija opcija za sada. Sigurno niko od njih ne želi da bude prijavljen." Rekao je Taehyung oppa.

"A svi sigurno dobro znaju da je ova njihova upornost narušavanje privatnosti i znaju da će ih skupo koštati ako nastave." Objasnio je Yoongi oppa.

"Onda ćemo tako postupiti za sada." Rekao je Jungkook i pogledao me.

Blago sam mu se nasmejala i klimnula glavom.

"Nadajmo se da će se situacija malo smiriti nakon toga." Rekla je Jisoo unnie sa izdahom.

...

Nakon našeg razgovora, momci i devojke su ubrzo otišli, a Jungkook je odmah kontaktirao šefa obezbeđenja i objasnio mu šta da kaže novinarima.

I nakon pola sata, ulaz zgrade je ponovo bio čist. Primetila sam 2-3 novinara kako se šunjaju oko zgrade, ali je Jungkook rekao da je to bilo neizbežno zato što neki novinari prosto ne znaju kada da odustanu.

Makar više nije gužva i moći ćemo lako da prođemo sutra.

Spustila sam kesu sa stvarima koju mi je Rosie donela pre par minuta pored Jungkook-ovog ormara i onda legla. Jungkook mi se ubrzo pridružio i odmah me je privukao ka sebi.

"Kakav dan." Rekla sam sa umornim izdahom.

"Pričaj mi o tome." Rekao je Jungkook istim tonom.

"Nadam se da nas neće i sutra spopadati kao danas." Rekla sam dok se on igrao sa mojom kosom.

"Ako im je posao mio, neće." Rekao je mrzovoljno i nastavio da uvija moju kosu oko svojih prstiju.

Blago sam se nasmejala i pogledala ga.

"Baš si se naoštrio." Rekla sam kroz smeh.

"Pokušali su da me udare tamo gde bi me najviše zabolelo. Normalno da ću da se naoštrim." Rekao je ozbiljnim glasom.

"Nisam toliko krhka znaš." Rekla sam i blago ga uštinula za obraz.

"Znam. Ali ne mogu a da ne brinem. Jače je od mene." Rekao je i nežno mi pomilovao obraz.

Nasmejala sam mu se i poljubila ga u obraz.

"Onda ću i ja da se naoštrim." Rekla sam glumeći da sam ozbiljna. "I ne možeš me sprečiti." Prekinula sam ga kada sam primetila da je hteo da protestuje.

Gledao me je par sekundi i onda izdahnuo kada je video da se neću predomisliti. Nasmejala sam se pobednički i ušuškala se uz njega.

"Laku noć." Rekla sam tiho i zatvorila oči.

"Laku noć Lali." Rekao je i nežno me poljubio u čelo.

Blago sam se nasmejala na njegov izbor nadimka i opet ga poljubila u obraz. Ubrzo nakon toga smo zaspali.

...

A/N: Hello ljudii! 🙌

Evo novog dela! Nadam se da vam se svideo! 😁

Šta mislite šta će dalje da se desi sa Lisom i Jungkook-om? 😏

Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

P. S. Odgovori za Q&A će biti postavljeni na kraju ove priče, zato pitajte ukoliko vas nešto zanima u vezi mene ili mojih priči! 🙌

Accidental mistake ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt