İyi akşamlar! Profilimde kurmaca şeklinde, #sendeanlat konulu yazılaradestek amaçlı kısa bir yazı ekledim. Okursanız sevinirim!
3 yanlış 1 doğruyu götürdü! #Özgecanaslan #kadınaşiddetehayır
Burcu, Sena, Nurdan, Ayşenur ve YSO’nun harika insanlarına her şey için teşekkürü borç bilirim!
Bu bölümün ithafı “HilalMdn08”
Keyifli Okumalar..
-Kerem-
“Her şey hayatımızda hızlı gelişti, hem de çok hızlı. Bir anda oldu her şey. Bir anda sen ben, ben sen oldum. Bir anda karıştık birbirmize. Bir anda düştün kalbime, aklıma, hafzıma.. Bana yaptıklarını da bir anda yaşadım ben ve şimdi, şu an unutuyorum. Sana âşık olduğum gibi bir anda. Ama sana bir şey söyleyeyim mi? Kalbime bir anda çat kapı girmiş olabilirsin ama çıkışın imkansız olacak..”
“Sana aşığım.” Diyorum Zeynep’e sarılarak
“Sana aşığım.” Diyor Zeynep bana sıkıca sarılarak.
“Sonsuza kadar böyle kalabilirim.” Diyor Zeynep boyun girintime burnunu daha çok yanaştırarak.
“Kalalım sevgilim.” Diyorum saçlarını öperken
“Peri de bizi kaldırsın tabi.” Diyor ve hızlıca ayrılıyor bedenimden
“Bu kadar korkuyor musun gerçekten? Zeynep beş yaşındaki bir çocuğun düşüncelerini bu kadar önemsemen çok garip?” diyorum şaşkınlıkla
“Kerem! O, beş yaşında ki bir çocuk değil, o dediğin kişi Peri! Benim bu hayat da şu sıralar en iyi arkadaşım, sırdaşım.” Diyor Zeynep kaşlarını çatarak
“Zeynep! Sırdaşım dediğin insandan en büyük sırrını saklıyorsun. İnan bana Peri senin için ne kadar değerliyse benim için o kadar değerli ve senin ne kadar sırdaşınsa benim o kadar sırdaşım!”
“Bana diyorsun ama sırdaşım dediğin kişiden en büyük sırrını saklıyorsun?”
“Zeynep!” diyorum ileri giderse kalbini kırarım ve yeni yılımız berbat olur!
“Ne Zeynep? Haklı değil miyim? Büyük sırlar saklayan tek ben miyim bu hayatta?”
“Zeynep sus kalbini kırmak istemiyorum. Sus ve beş dakika önce ki halimize geri dönelim.”
“Dönelim? Tabi Kerem a pardon sevgilim! Oldu mu?”
“Lanet olsun! Bazı şeyleri bu kadar zorlaştırmaya devam etme. Hayatımız zaten olabildiğince karmaşık. Daha fazla karıştırma bizi! Büyük sır dediğin şeyle nasıl bir savaş verdiğimi biliyorsun daha fazla deşme, daha fazla açma, daha fazla kalbimi kırmana, kalbini kırmama izin verme.” Diyorum ve bir hışımla çıkıyorum mutfaktan. Sus dedim, konuşma dedim ama o gene aynıydı çenesini tutamadı. Ah be güzelim azcık sözümü dinlesen ne olur ama inatsın işte inat! Küstüm sana Zeynep ve merak etme sen bunu bilmeden ben seninle geri barıştım bile.. Seviyorum be Zeynep, öyle böyle değil, sana anlatamıyorum bile nasıl sevdiğimi ve sana bunu anlatamadan bana küsersen ne olacak, sana bunu anlatamayacağım gün gelince ne olacak? Yarama, yaralarıma merhemim ol Zeynep..