41. Bölüm - ŞOK!

16.3K 640 131
                                    

İyi geceler canlarım! Bölüm geç vakte kaldı çok özür diliyorum. Bazılarınız belki uyudu ya da hala ayakta olup hikayenin yeni bölümünü merak edenler vardır.. :*

Bu bölüm Zeynep ve onun geçmişi ile dolu..

Bölümün adını ‘Geçmişin İzleri’ olarak düşünürken son anda ‘ŞOK!’ olarak bana değiştiren Burcuya öpücükler :D :*

Hikâyeyi sabah okuyacak okuyanlara günaydın okul yolunda giderken okuyanlara şimdiden iyi dersler ve iyi çalışmalar! Hepinizi kocaman öpüyorum.

Bu bölümün ithafı ‘akcakaya_pembe’ gidiyor.

Son olarak 41. Bölüme gelmişiz. 41 Kere maşallah! Allah nazarlardan saklasın :D Amin!

Keyifli Okumalar!

Aslında hayatımız da sadece bizi sonsuza dek sevecek ve hep yanımızda kalacak insanlar ararız. Ama bazen, işler yolunda gitmediğin de ya hayatımızda bizi seven kalmaz ya da bizi daima sevip yanımızda olmayanlar, tabi bir de yalancılar var.

Onları hangi gruba koymalıyım bilmiyorum. Direk yalancı başlığı altında mı kalmalılar? yoksa o kelimenin altında yatan nedenler var mıdır?

Evet, babam tam bir yalancıydı, insanlara öve öve bitiremediğim adam beni tek bir cümleyle bitirmişti ‘Zeynep, ben gidiyorum, tek başıma..’.

Geriye, annesinin ölümüyle cebelleşen, babasının onu terk edişini izleyen,  küçük bir kız çocuğu kalmıştı.

Yalnız, ürkek, sadece beş yaşında küçük bir kız…

 

Flashback

“Baba duy noyuysun başım dönüyoy.”

 

“Aa Cihan dursana düşüreceksin şimdi Zeynep’i.”

 

“Hiçbir şey olmaz. Düşürmem ben kızımı! Bana güveniyor musun babacım?”

 

“Hem de çoyk güveniyoyum baba! Baba beni aşya ama aşya bıyakma oluy mu?”

 

“Asla bırakmam Zeynep’im benim! Asla bırakmam bir tanem..”

***

 

“Baba dün gece neden eve gelmedin?”

 

“Geldim aslında Zeynep’im, biraz geç geldim o kadar, geldiğim de ise sen çoktan uyumuştun.”

 

“Evet, seni bekledim ama sen gelmeyince uyuyakalmışım, baba, dün gece çok büyük şimşekler çarptı. Ben çok korktum, çok ağladım, sanki sen hiç gelmeyeceksin gibi hissettim.”

 

“Şş olur mu öyle şey? Bırakır mıyım ben seni hiç yalnız başına, hem bu Dünya da yalnız başına bırakacağım en son kişi sensin, ben senin hep yanındayım.”

 

“İşte benim kahramanım, seni seviyorum babacım.”

 

Ya Sen Olmasaydın? (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin