Merhabalar ORTAKLARIM! Sıcak günlerimize karşın romantik bir bölüm ile birazda keyfimiz yerine gelsin dedim. Eh, artık ne kadar başarılı olabildiysem tabi! Hep heyecan hep aksiyonda olmamalı ama değil mi?
Bu bölümün ithafı 'FBetooll' a gidiyor.
Keyifli okumalar Ortaklarım!
' "Ne yapacağım ben seninle?" dedi adam.
"Seveceksin." dedi kadın.'
"Kendine iyi bak tatlım." Diyorum Peri arabaya binmeden biraz önce, "Babaannenin yanından da sakın ayrılma."
"Anlaşıldı ortak. Ben bu gece babaannemlerde kalırım. Babama da söylersin. " Diyor Peri yanağımı öptükten sonra ve arabaya biniyor.
Ahmet Sayer ve Sevim Sayer'e arabanın camından selam verip eve geri giriyorum.
Kapıyı açıp direkt mutfağa ilerliyorum. Ellerimi lavabonun önüne koyup sakinleşmeye çalışıyorum. Bu günler ne zaman bitecekti. Gerçek mutluluk ve huzur ne zaman boy gösterecekti hayatımda? Neden hiçbir şey yolunda gitmiyordu ki? Hiçbir şeyin sonu gelmiyor ve yenileri başlıyordu. Sadece bir şeyi merak ediyordum. Bu hikâyenin sonu mutlu bitecek miydi? Bu gidişatla, hayır, mutlu son bize fazlaydı!
Flashback
"Zeynep?"
"Cem?!"
"Zeynep, ben geri geldim. Sana, bana ve bize."
"Senin ne işin var burada? Nereden buldun beni?"
"Sen mesaj attın bana! Bu adresi verdin ve benimle görüşmek istediğini söyledin. Sana ulaşmak istemiştim ama buna hiç izin vermedin. Şimdi bana şans verdiğini duyunca hemen geldim."
"Sen neyden bahsediyorsun? Ben sana mesaj falan atmadım. Defol git şimdi buradan, Kerem seni görürse kendini acilde bulman an meselesi!"
Etrafı kolaçan etmeye başlıyorum. Kerem, Cem'i görür, bilir ve tanırsa daha demin ki adamlar gibi bir yüze sahip olacaktı.
"Kerem de kim? Hem kimseden korkmana gerek yok. Ben artık buradayım."
"Ya sana o mesajı ben atmadım diyorum. Belli ki biri sana ve bana oyun oynamış. Hadi defol git şimdi!"
"Bulmuşum seni bu bir oyunda olsa gitmeyeceğim. Hadi gel gidelim bir yerlere ve konuşalım. Sana her şeyi anlatırım. Eski günlere döneriz ve en önemlisi yeni bir hayata başlarız. Evleniriz Zeynep!"
"Ben zaten evliyim."
Ne dedim ben? Evliyim mi dedim? Hii! Aman neyse zaten evleneceğim azcık erken davranmaktan bir şey olmaz değil mi?! Yok, olmaz herhalde!
"Ne? Ne demek evliyim? Kiminle evlisin?"
"Seni hiç ilgilendirmiyor. Eşimi ve polisi buraya çağırmadan defol git!"
"Şimdilik gidiyorum ama elbet geri döneceğim."
Flashback son
Evliyim demiştim. Bu Keremden aldığım bir güçtü ve o kelimeleri söylediğimde sonunu ve başını hiç düşünmek istememiştim.
Kapının sertçe çarpılmasıyla kendime geliyorum. Hızla içeri ilerleyip son anda merdivenden çıkan Kerem'i görüyorum. Hızla arkasından ilerleyip takip ediyorum. Odasına girip bir kez daha kapısını çarptığında aramızda soğuk rüzgârların eseceğinden korkuyorum. Kapıyı tıklatmadan içeri giriyorum. Gördüğüm manzara ile ellerimi ağzıma götürmeden edemiyorum.