26. Bölüm - Ben galiba âşık oldum

24.6K 745 239
                                    

İyi akşamlar çok sevgili okuyucularım. Zeyker ne zaman olacak sorusuna daha var diyorum. Çünkü daha Keremden intikam alması gereken bir Zeynep var. Ve size bir şey soracağım sevgili yaptıktan sonra bitirmeli miyim hikâyeyi? Yoksa evlilik yoluna giden bir zeyker mi istersiniz?

Bilgisayarım tamire gidecek ne zaman gelir bilmiyorum :/ Bu aralar sizi fazla bekletiyorum biliyorum ama elimde olan bir şey değil. Çok ama çok özür dilerim :(

 

Bu bölümün ithafı “mrlylmz1” a gidiyor.

 

Keyifli okumalar..

 

 

 

Bir cevap! Sadece bir cevap insanın hayatını değiştirir mi? Sevgisizlikten soğumuş kalbi eski haline dönüp sıcak dokunuşlarla tekrar normale dönebilir mi? Bir cevap bir insanın hayatını nasıl etkileyebilir ki? Belki de asıl şey sorunun cevabı değil karışında ki insanın ta kendisidir. Aslında ağzından çıkacak kelimeler değildir cevabı, asıl cevap kalbindedir belki. Onun bakışlarında onun gülüşün de saklıdır. Onun sana dokunuşundadır belki. Senden saklamaya çalıştığı benliğindedir. Ben Keremi değiştirmiştim aslında onun söyleyeceği cevabı bilmeden biliyordum belki de bunu.. Ya da ben her ona bakışım da kendimi bir yalana daha alet etmiştim..

“Evet, cevabınızı bekliyorum Kerem Bey!” diyorum düşüncelerimle boğuşmak yerine en doğru kişiden cevabı beklerken

 

“Bakalım Zeynep bu sorunun cevabını öğrenebilecek mi?”

 

“Ya Kerem gıcıklık yapma! Merak ettim sordum bir soru düzgün cevap versen olmuyor!”

 

“Ama sende çok meraklısın güzelim. Şu merak dolu soruların bir bitmiyor.”

 

“Kereeeem!”

 

“Zeyneeep!”

 

“Off hadi ama.” Diyorum en masum halimle. Cevap vermezse ortadan ikiye ayrılırım falan aman maazallah! Cevabı peki neyi etkileyecek?

“Gerçekten çok mu merak ediyorsun?”

 

“Hı hı çook!”diyorum bir anda boş bulunup, bana bakıp ufak bir kahkaha atıyor tam ağzını açıp konuşacakken kapı çalıyor. Kim bu saatte ya! Kesin Gözde şıllağı gelmiş ‘Kerem ben uyuyamadım gece senin yanında yatabilir miyim’ der. Der mi der yani var o potansiyel o kızda! Ya Gözde değilse peki ya kim? Bir de Aras çıkıyormuş. Ooo hadi bakalım eğlenceye! Hii bir de şu gençlik dizisinde ki okul sahibi kaslı oğlan geliyormuş. Ay herhalde o an bir kalp krizi, bir üzerime yıldırım düşmesi falan yaşarım ben. Olur yani. Hah nerede bende o şans.. Off! Ne saçmalıyorum ben yine ya! Daldım gittim kapıyı unuttum. Bakalım kimmiş gece gece gelen!

“Kim bu şimdi gece gece? O Aras şerefsi-“

 

Ya Sen Olmasaydın? (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin