2.BÖLÜM - KARARLAR

37.1K 857 30
                                    

          Normalde bu bölüm hafta sonu gelecekti ama yorumlarda yeni bölümü çok merak ettiğinizi anladım ve içimdeki yazma dürtüsünü de durduramayarak hemen yeni bölümü yazdım :)

          Bu bölümün ithafı çok tatlı arkadaşım Sena'ya, sınavları  öncesi küçük bir motivasyon. Umarım beğenirsin bitanem..                    

         Keyifli Okumalar..

 2.BÖLÜM - KARARLAR

“E-efendim ?”

Kerem anlamayan yüz ifadesiyle Melis’e bakarken, Melis hemen konuya giriveriyor.

“Evet Zeynep. Yani ben diyorum ki Zeynep işten ayrıldı ve bir işe çok ihtiyacı var. Senin de Defne için acilen bir bakıcıya ihtiyacın var. 'iyi olacak hastanın doktor ayağına gelir.' hesabı işte. Kerem? Hı ne dersin?''

“Bu Zeynep dediğin kız önceden bakıcılık yapmış mı? “

“Hayır, ama..”

Melis konuşmasının devamını getiremeden Kerem hemen lafa giriyor.

“Melis sen delirdin mi?! Daha önce hiç tanımadığım ve hiç bakıcılık yapmamış birine nasıl güvenebilirim? Nasıl Defne’yi emanet edebilirim?”

“Ya Kerem bak Zeynep çok iyi ve güvenilir biridir. Hem ben tanıştırırım sizi, hem de Zeynep çocukları çok sever ve iyi anlaşır. Defne’ye daha iyisini bulamazsın. Kerem en azından bir düşünsen olmaz mı?”

Olmaz Melis! O-L-M-A-Z!

Kerem son sözleri o kadar vurgulayıcı ve sert bir şekilde söylemişti ki tüm kafe de ki oturan insanlar dönüp onlara bakmıştı. Kerem insanların delici bakışlarına aldırış etmeden devam etti sözlerine.

“Ben hiç bakıcılık yapmamış birine güvenemem hemen.” demişti Melis’e.

“Ya zamanla tanırsın Kerem n’olur yaa..“

Kerem'in sert yüz ifadesinin hiç değişmediğini görünce Melis, son kozu olan Kerem’e attığı kedi bakışıyla Kerem’in yüz ifadesinin yumuşamasına neden olmuştu.

“Peki, Melis peki tamam! Ama sadece deneyeceğim, olmazsa ve Defne de istemezse bu iş kesinlikle olmaz.”

“Peki benim canım arkadaşım. Sen nasıl istersen öyle yaparız.”

Bu sırada garson geliyor ve Kerem iki tane kahve sipariş ediyor.

“Ee küçük cadı sen neler yapıyorsun bakalım?“ diye soruyor Kerem

O arada garsonda kahveleri bırakıyor masaya. Kerem eline aldığı kahvesini yudumlarken Melis giriyor lafa.

“Artık ben küçük bir cadı değil evli bir bayanım.” diyor Melis.

Ya Sen Olmasaydın? (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin