Πόνος

481 66 280
                                    

Ένας μήνας μετά...
Μυρσίνη POV

"Λοιπόν Μυρσίνη... Οι εξετάσεις σου αυτή την φορά δεν βρήκαν και τόσο καλές. Αλλά ούτε και κακές." Μου λέει ο γιατρός και αγχώνομαι λιγάκι.

"Τι εννοείται? Τι εννοείται ότι δεν βγήκαν καλές? Τι έγινε? Τι έγινε? Τι έπαθε το κοριτσάκι μου?" Ρωτάει ο μπαμπάς μου φοβισμένος.

"Ηρεμήστε. Δεν έχει τίποτα το σοβαρό. Απλά βλέπω εδώ ότι οι παλμοί της είναι αυξημένοι αρκετά πολύ η πίεση της είναι ιδιαίτερα ψιλή. Και όλα αυτά ίσως να μην είναι επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το μόσχευμα της ή να μην τρέχει κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας. Αλλά... Κάποια... Ψυχολογική ανησυχία."  Εξηγεί ο γιατρός και κοιτάζω λυπημένη το πάτωμα.

"Κάποια ψυχολογική ανησυχία? Δηλαδή κάποιος την στεναχώρησε? Την Μυρσίνη μου? Ποιός? Πότε?" Ρωτάει ο μπαμπάς μου αμέσως φοβισμένος και γυρνάει και με κοιτάζει ξανά.

"Ηρέμησε μπαμπά..." Του λέω και με κοιτάζει έντονα.

"Ποιός σου έκανε κακό κορίτσι μου? Ποιός σε έκανε να στεναχωρηθείς?" Με ρωτάει ξανά κάπως λυπημένος.

"Κανείς μπαμπά. Μην ανησυχείς. Είμαι καλά. Είμαι μια χαρά. Απλά... Λίγο... Λυπημένη. Κάπως στεναχωρημένη γιατί... Πέθανε η μαμά του Χάρη... Και..." Λέω καθώς σηκώνω το κεφάλι μου και κοιτάζω τον μπαμπά μου και τον γιατρό.

"Τέλος πάντων. Δεν... Δεν έχει σημασία. Θέλω... Θέλω να φύγω." Λέω καθώς σηκώνομαι από την θέση μου ενώ τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα.

"Εντάξει... Εντάξει αγάπη μου. Ηρέμησε. Θα φύγουμε. Από την στιγμή που... Ο γιατρός μας... Μας είπε... Ότι μπορούμε να φύγουμε." Μου λέει ο μπαμπάς μου καθώς σηκώνεται και εκείνος ενώ ταυτόχρονα κοιτάζει τον γιατρό μου.

"Ναι φυσικά. Δεν... Δεν υπάρχει λόγος να μείνετε. Αφού έτσι και αλλιώς όπως φαίνεται οι κακές τις εξετάσεις δεν πρόκειται να έχουν να κάνουν με κάτι που μπορώ να κάνω εγώ αλλά η ίδια η Μυρσίνη μας." Του απαντάει ο γιατρός.

Δεν... Δεν μου αρέσει όλο αυτό...

Θέλω να φύγω.

"Μήπως θα πρέπει να απευθυνθούμε σε έναν ψυχολόγο?" Τον ρωτάει αμέσως ο μπαμπάς μου.

"Όχι εντάξει δεν χρειάζεται. Το μόνο που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή τουλάχιστον. Αλλά αν δείτε ότι δεν συνέρχεται φυσικά και να απευθυνθείτε. Γιατί η ψυχολογία της επηρεάζει άμεσα την υγεία της. Ειδικά την καρδιά της." Του εξηγεί ο γιατρός και δακρύζω.

ΤαξικάWhere stories live. Discover now