Στην υγεία μας!

465 61 309
                                    

Χάρης POV

"Που νομίζεις ότι πας μικρή?" Ρωτάω αμέσως αυστηρά την αδελφή μου την Αναστασία η οποία βλέπω να φοράει ένα κοντό πράσινο φόρεμα και ψηλές μαύρες μπότες ενώ κρατάει ένα μικρό νεσεσέρ με τα καλυντικα της.

"Μου είπε ένας φίλος σου ο Πάρης ότι κάνεις πάρτι. Και ρώτησα την μαμά αν μπορώ να πάω και με άφησε." Μου απαντάει.

"Ναι αλλά σε έβαλα τιμωρία άρα θα μείνεις και τιμωρία. Πήγαινε να αλλάξεις τα ρούχα σου και κάτσε να διαβάσεις." Της λέω αυστηρά.

"Ναι αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα. Εσύ είσαι ο αδελφός μου. Όχι ο πατέρας μου. Ούτε ο κηδεμόνας μου. Έχω μαμά και εκείνη μου επιτρέπει να πάω. Άρα... Πάω να ετοιμαστώ." Μου λέει ειρωνικά και εκνευρίζομαι λιγάκι.

"Ωραία. Τότε δεν είσαι καλεσμένη.'' Της λέω.

"Ωραία. Δεν είμαι δική σου καλεσμένη. Αλλά θα συνοδεύσω τον Πάρη." Μου λέει και την κοιτάζω αυστηρά.

"Εσύ δεν ήσουν ερωτευμένη με τον Μάκη? Και βγαίνεις με τον Πάρη? Μπράβο σου. Συγχαρητήρια." Της λέω ειρωνικά.

"Απλά θα τον συνοδεύσω στο πάρτι. Και εσύ στο κάτω κάτω θέλεις να ξεπεράσω τον Μάκη. Όποτε άσε με στην ησυχία μου." Μου λέει σπρώχνοντας με για να μπει στο μπάνιο όμως αμέσως πιάνω κάπως βίαια το χέρι της και την τραβάω κοντά μου.

"Αν ο Μάκης ήταν μια φορά ακατάλληλος για εσένα ο Πάρης είναι 100 φορές. Μείνε μακριά του. Είναι 25 χρονών. Σχεδόν δέκα χρόνια μεγαλύτερος σου." Της λέω αμέσως.

"Δεν είναι δική σου δουλειά να μου λες με ποιόν θα βγαίνω." Μου λέει με θράσος και αμέσως τραβάει το χέρι της και μπαίνει μέσα στο μπάνιο και κλειδώνει και όλας.

Δεν θα τα πάμε καλά με την μικρή...

Αμέσως πάω στην κουζίνα όπου εκεί η μαμά κάθεται όπως πάντα και μαγειρεύει.

"Μαμά? Γιατί άφησες την Αναστασία να πάει στο πάρτι?" Την ρωτάω αμέσως και εκείνη γυρνάει και με κοιτάζει.

"Μου είπε γιατί την έβαλες τιμωρία. Και δεν είναι τόσο τραγικό." Μου λέει και την κοιτάζω με περιέργεια.

"Και? Τι σου είπε?" Την ρωτάω.

"Εντάξει τώρα Χάρη μου. Δεκαέξι χρονών είναι. Απλά ένα βράδυ μέθυσε. Και εσύ στην ηλικία της είχες μεθύσει πολλές φορές αλλά εγώ δεν δεν έμπαινες τιμωρία. Ειδικά δυόμισι μήνες. Απλά με μάλωνα.'' Μου λέει και εκνευρίζομαι με την μικρή.

ΤαξικάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora