Χάρης POV
"Τι είναι όλος αυτός ο κόσμος?" Ρωτάω έκπληκτος την Μυρσίνη βλέποντας την να έρχεται υπό την συνοδία έξι ανδρών και τριών αμαξιών και όπως πάντα αυτού του Σταύρου και της Άννας.
"Είναι οι σωματοφύλακες μου. Και μέσα σε ένα αμάξι ο παθολόγος μου σε περίπτωση που πάθω τίποτα μέσα στο κλαμπ." Απαντάει λες και είναι ότι πιο φυσιολογικό και με τον Χάρη την κοιτάζουμε με ανοιχτό το στόμα.
"Επίσης μπορείτε να δώσετε στους σωματοφύλακες μου τα ονόματά σας επίθετα και δακτυλικά αποτυπώματα? Έτσι για να είναι ο μπαμπάς μου σίγουρος ότι δεν είστε τίποτα εγκληματίες ή τρομοκράτες?" Μας ρωτάει.
"Όχι φυσικά." Απαντάω εγώ.
"Εγώ δεν έχω πρόβλημα." Λέει χαλαρά ο Μάκης και τον κοιτάζω δολοφονικά.
"Δεν θα δώσουμε τα στοιχεία μας σε έναν κεφαλαιοκρατη που θέλει να μας ελέγχει." Απαντάω εγώ.
"Δεν τα θέλει ακριβώς για να σας ελέγχει. Αλλά για να είναι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να βλαψετε την δεσποινίς Μυρσίνη. Και είναι προαιρετικό. Στο κάτω κάτω δεν έχετε κάτι να κρύψετε. Σωστά?" Μας ρωτάει ο Σταύρος και εκνευρίζομαι λιγάκι.
Είναι έξυπνος ο μαλάκας.
"Σωστά. Τέλος πάντων. Με λένε Θεοχάρη Παπαλουκά. Της Θεοφανίας και του Ιωάννη." Λέω κάπως ειρωνικά.
"Ασημάκης Βασιλικός. Του Μάνθου και της Σοφίας." Λέει και ο Μάκης και αμέσως η Μυρσίνη η Άννα ο Σταύρος και οι άλλες ντουλάπες αρχίζουν να γελάνε.
"Ασημάκη? Αλήθεια? Ασημάκη σε ονόμασαν?" Τον ρωτάει γελώντας η Άννα.
"Έχω ήδη κάνει καταγγελία στους γονείς μου για ψυχική οδύνη και έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο." Λέει αμέσως ο Μάκης.
"Δεν πειράζει. Υπάρχουν και χειρότερα. Όπως το... Ερμίνα." Λέει η Άννα και την κοιτάζω περίεργα.
"Ερμίνα? Που στο καλό άκουσες αυτό το όνομα?" Την ρωτάω.
"Σε ένα βιβλίο στο Wattpad πριν δύο χρόνια." Απαντάει εκείνη.
"Αυτό πάει να πει έλλειψη έμπνευσης." Σχολιάζει ο Μάκης και όλοι γνέφουμε συμφωνώντας.
"Λοιπόν πάμε? Έχω αγωνία! Θέλω να πάω να δω πως είναι το κλαμπ!" Φωνάζει ενθουσιασμένη η Μυρσίνη και την παρατηρώ λιγάκι.
Είναι πολύ όμορφη απόψε...
Καλά εντάξει... Γενικά είναι πανέμορφη...
YOU ARE READING
Ταξικά
HumorΚαι ταξικά... Το πράγμα δεν τσουλάει... Το ξέρω δεν σου παει... Να τα έχεις με φτωχό...