Ο δημοκράτης Χάρης

510 60 254
                                    

"Χάρη δεν είναι αυτό που νομίζεις." Μου λέει ο Μάκης αφού τους αφήσω να ντυθούν.

"Τι λες ρε παλιό ζιγκολό? Με την αδελφή μου?" Τον ρωτάω θυμωμένος και τότε του παίζω μια μπουνιά στην φάτσα του.

"Χάρη σταμάτα!" Μου φωνάζει η Αναστασία κάπως φοβισμένη και την κοιτάζω δολοφονικά.

"Εσύ μικρή σκασμός! Και είσαι τιμωρία μέχρι να κλείσεις τα 37!" Της φωνάζω έξαλλος.

"Μα δεν κάναμε κάτι κακό ρε μαλάκα!" Μου φωνάζει ο Μάκης και τότε του παίζω άλλη μια μπουνιά στην φάτσα του με αποτέλεσμα να αρχίσει να αιμορραγεί.

"Κάνατε! Ή μάλλον έκανες! Αποπλάνησες την μικρή μου αδελφή και την πήδηξες και όλας παλιό παιδεραστή!" Συνεχίζω να του φωνάζω.

"Δεν είμαι μωρό Χάρη για να με αποπλανήσει!" Μου λέει η Αναστασία όσο πιο δυναμικά μπορεί με δάκρυα στα ματάκια της.

"Όντως είσαι έφηβη! Και επειδή οι επιλογές σου σε αυτή την ζωή είναι χειρότερες και με το πως θα καταλήξει η φάτσα του μαλάκα από εδώ σε λίγο δεν θα ξανά βγεις από το σπίτι μέχρι να ωριμάσεις!" Της φωνάζω.

"Δεν είσαι ο πατέρας μου για να μου λες τι να κάνω! Πατέρα είχα και πέθανε δεν χρειάζομαι και άλλον!" Συνεχίζει να μου φωνάζει και εκείνη.

"Χρειάζεσαι! Και τώρα φεύγουμε για το σπίτι! Και εσύ Μάκη θα μείνεις μακριά και από εμένα και από την Αναστασία! Κατάλαβες?" Τον ρωτάω.

"Ρε μαλάκα κάτσε λίγο να μιλήσουμε! Δεν έπαιξα με την αδελφή σου... Νοιάζομαι για εκείνη και... Και..." Αρχίζει να λέει κοιτάζοντας έτσι σακάτης που είναι την αδελφή μου.

"Την αγαπάω πολύ. Και δεν θέλω να μείνω μακριά της." Λέει και βλέπω την Αναστασία να χαμογελάει.

"Ναι? Και μου λές τώρα ότι εσύ δεν θα πας το βράδυ να κοιμηθείς με την πρώτη τυπισσα που θα σου την πέσει? Και ότι θα έχετε μια υπέροχη σχέση και δεν θα την πληγώσεις ποτέ?" Τον ρωτάω ειρωνικά.

"Ναι." Μου απαντάει.

"Σίγουρα." Λέω επίσης ειρωνικά και τραβάω την Αναστασία έξω από το σπίτι του Μάκη.

"Χάρη! Χάρη σταμάτα! Άσε με!" Μου φωνάζει κλαίγοντας η μικρή.

"Εσύ σταμάτα να κλαις!" Της φωνάζω γυρνώντας και την κοιτάζω και φαίνεται να φοβάται λιγάκι.

Δεν μου αρέσει να την βλέπω φοβισμένη...

Είναι η μικρή μου αδελφή.

ΤαξικάWhere stories live. Discover now