Άσχημα νέα

360 56 218
                                    

Μερικές εβδομάδες αργότερα...

"Οοο έχω μία πείνα..." Γκρινιάζει η Αναστασία ενώ είναι ξαπλωμένη στον χαιδεύοντας την κοιλίτσα της.

"Εεε φυσιολογικό είναι. Είσαι σχεδόν εφτά μηνών έγκυος. Και ο γιος σου πεινάει." Της λέω χαμογελαστή ενώ χαιδευω την κοιλίτσα της η οποία έχει φουσκώσει αρκετά.

"Μάκη! Που είσαι γαμώ το κέρατο μου γαμώ! Πεινάω!" Φωνάζει έξαλλη και τότε έρχεται τρέχοντας σχεδόν μέσα στο σαλόνι ο Μάκης κρατώντας ένα πιάτο γεμιστά.

"Σου έφερα αγάπη μου. Έλα μην φωνάζεις. Δεν κάνει να ταράζεσαι. Θα πάθεις τίποτα." Την μαλώνει και εκείνη αρπάζει το πιάτο με το φαγητό της.

"Κάτι χειρότερο από αυτό που ήδη μου συμβαίνει δεν υπάρχει περίπτωση να μου συμβεί. Είμαι δεκαέξι. Ορφανή. Παντρεμένη. Έχω αφήσει το σχολείο. Ζυγίζω 800 κιλά η κοιλιά μου είναι σαν μπαλόνι τα πόδια μου εχουν πρηστεί και με πονάει η μέση μου." Απαντάει η καημένη η Αναστασία καθώς σηκώνεται και βολευεται καλύτερα στην θέση της.

Ή τουλάχιστον προσπαθεί η καημένη.

"Μπορεί κάποιος να μου φέρει δύο μαξιλάρια? Υπέφερω. Με πονάει η μέση μου!" Λέει καθώς πάει να βάλει τα κλάματα όμως αμέσως παίρνω το πηρούνι της και βάζω μέσα στο στόμα της μια μεγάλη πηρουνια με ρύζι κάνοντας την να ηρεμήσει λιγάκι.

"Μάκη φέρε της αμέσως ένα μαξιλάρι. Δεν μπορώ να την κρατήσω για πολύ ακόμα σε αυτή την κατάσταση." Του λέω και τότε εκείνος αμέσως σηκώνεται και φέρνει ένα μαξιλάρι στην Αναστασία. Εκείνη σηκώνεται προσπαθεί να βολευετει όμως πάλι δεν μπορεί.

Ναι... Κάτι τέτοιες στιγμές χαίρομαι που δεν θα γίνω ποτέ μου μανούλα.

Αλλά μόλις περάσουν αυτές οι στιγμές στεναχωριέμαι υπερβολικά πολύ.

Θα ήθελα πολύ να κάνω ένα μωρό...

Ένα κοριτσάκι...

Που να μοιάζει στον αγαπημένο μου Χάρη.

Ή και ένα αγοράκι.

Να είναι γλυκό και αστείο... Και να λέει πολλές βλακείες όπως εγώ.

"Είσαι καλύτερα αγάπη μου?" Την ρωτάει ο Μάκης καθώς χαιδεύει τα μαλλάκια της και εκείνη μπουκωμένη γυρνάει και τον κοιτάζει.

"Θα είμαι σε δυόμισι μήνες που είναι η πιο πιθανή ημερομηνία να γεννήσω." Του απαντάει κουρασμένη εκείνη και αυτός φιλάει τα μαλλιά της ενώ τότε ακουγεται η πόρτα να ανοίγει και να κλείνει.

ΤαξικάTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang